Puhelinsovellus Whatsapp? Maksaako se jotain entä sen käyttö?
Toimiiko se puhelin nettiliittymän kautta vai mikä se on?
Kommentit (61)
Itse sovellus ei maksa,paitsi ekan vuoden jälkeen jonkun naurettavan alle euron. Netti kuitenkin pyörii koko ajan,ja se on otettava huomioon jos laskutus on datan perusteella. Jos on ilmainen netti niin silloin ei tietenkään laskua kerry.
Mulla samsungissa on usein verkko-ongelmia. Silloin wa-viestit ei tule perille eikä lähde. Auttaa kun puhelimen käynnistää uudelleen. Tosin sillon ei kyllä nettikään toimi. Että kannattaa tällaiset tarkistaa jos viestit ei lhde tai tule perille.
Mä kuulin et siitä tulee lasku no en oo kyl varma mut poistin puhelin on Samsung galaxy trend!
[quote author="Vierailija" time="03.11.2013 klo 22:07"]
Moi! Voiko tuota sovellusta käyttää prepaidliittymällä?? :/
[/quote]
Asun ulkomailla ja mulla on prepaid ja toimii mainiosti.
Tosin käytän sitä aina wifi:n kautta kun mahdollista ja pistän mobiilidatan pois käytöstä, nettisurffailu syö täällä liittymästä järjettömästi puheaikaa.
Huhujen mukaan wap alkaa maksaa 70 € päivityksen yhteydessä pitääkö paikkaansa??
sain juuri viestin +947...... eli arabiemiireiden suunta ,, jossa kerrottiin jos en lähetä 8 ihmiselle tätä viestiä ... (siis minkä sain) whatsapp deletoi profiilini 48 tunnin kuluttua. hetken päästä tuli viesti jossa luki jos et usko että tämä on totta tulet huomaamaan että profiilisis poistetaan ja tämä on myös viimeinen varoitus jos et lähetä tätä viestiä 18 toista kaverillesi heti. eli kavereiden lukumääräkin nousi. ja myös uudelleen aktivoiminen maksaa 25.00 (jotakin ei merkitty oliko mistä rahasta kyse) joka kuukausi ja se veloitetaan puhelin laskustasi. no toki en sitä viestiä uskonut .. enkä laittanut todellakaan eteenpäin sitä !!!!!! eli luulen että oli joku spämmi kyseessä .. ja huijaus !!!!!!!!! onko kellään muilla vastaavaa kokemusta ???
Siellä menee koko ajan kiertoviestejä missä sanotaan että whatsapp maksaa.. Mutta itse en niistä välitä.. Teenkö oikein?
Kyllä se maksaa. Käykää katsomassa sieltä oman whatsappinne Asetukset-tilit-maksutiedot kohdasta. Mulla ja parilla muulla (android-puhelimia) näkyi siellä päivämäärä johon asti ilmainen, sen jälkeen 80c per vuosi. Iphonea käyttävällä kaverilla ei hintatietoja näkynyt.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:28"]Kyllä se maksaa. Käykää katsomassa sieltä oman whatsappinne Asetukset-tilit-maksutiedot kohdasta. Mulla ja parilla muulla (android-puhelimia) näkyi siellä päivämäärä johon asti ilmainen, sen jälkeen 80c per vuosi. Iphonea käyttävällä kaverilla ei hintatietoja näkynyt.
[/quote]
Mulla on ollut WhatsApp Android-puhelimessa kohta neljä vuotta eikä ole ikinä tarvinnut maksaa senttiäkään. Aina tulee uusi viesti, että ilmaista käyttöaikaa jatkettu vuodella.
Vaihtakaa Telegramiin - ilmainen WhatsAppin kopio ja siinä ei FB vakoile.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 13:28"]Kyllä se maksaa. Käykää katsomassa sieltä oman whatsappinne Asetukset-tilit-maksutiedot kohdasta. Mulla ja parilla muulla (android-puhelimia) näkyi siellä päivämäärä johon asti ilmainen, sen jälkeen 80c per vuosi. Iphonea käyttävällä kaverilla ei hintatietoja näkynyt.
[/quote]
Mulla on ollut WhatsApp Android-puhelimessa kohta neljä vuotta eikä ole ikinä tarvinnut maksaa senttiäkään. Aina tulee uusi viesti, että ilmaista käyttöaikaa jatkettu vuodella.
[/quote]Katsoitko tuolta mistä sanoin? Mitä näytti?
Mulla on IPhone eikä whatsapp siihe todellakaan maksa yhtää mitään
[quote author="Vierailija" time="06.06.2013 klo 00:00"]
Kokeilkaa myös Viberia ja Tangoa, molemmilla voi lähettää tekstareita ja kuvia ja myös puhelut onnistuvat. Tangolla myös videopuhelut. Kumpikin sovellus oli ilmainen ainakin silloin kuin minä ne latasin.
[/quote]
Lapset ovat käyttäneet whatappia pidempään, mutta noin vuosi sitten ladattiin myös meidän vanhempien puhelimiin. Tosi kätevä, varsinkin se että voi kasata ryhmiä ja lähettää esimerkiksi viestejä koko perheelle, kun sopii vaikka lasten kuskaamisia tai lapset ilmoittelee menemisistään.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 16:46"]
Itse sovellus ei maksa,paitsi ekan vuoden jälkeen jonkun naurettavan alle euron. Netti kuitenkin pyörii koko ajan,ja se on otettava huomioon jos laskutus on datan perusteella. Jos on ilmainen netti niin silloin ei tietenkään laskua kerry.
[/quote]
Onko joku androidkäyttäjä joutunut oikeasti maksamaan tuon vuoden jälkeen? Kaikille tuntemilleni on tullut vuoden jälkeen viesti että saavat toisen ilmaisen vuoden.
Tosi kätevä viestittelyssä, mutta ne puhelut ei kyllä ole meillä oikein toimineet, eipä tule siksi paljon käytettyä. Tyttärellä on ulkomailta ostettu samsung ja siinä sitä ei saa toimimaan, olisiko jotenkin estetty puhelinoperaattorin toimesta.
[quote author="Vierailija" time="11.04.2015 klo 08:37"]
Maksaa yksityisyyden.
[/quote]
Miten muka? Ei nämä uudet viestimet ole ainakaan minun yksityisyyttäni syöneet. Itse voi edelleen päättää missä on mukna ja missä näkyy.
Mä en ole ikinä joutunut maksamaan siitä mitään?
Siis nyt kerron teille koko totuuden! WhatsApp on ensimmäisen vuoden ilmainen. Sitten se muuttuu maksulliseksi, MUTTA joudut maksaman sen vajaa euron vuodessa VAIN jos poistat ja lataat sovelluksen uudelleen. Ei siis muistuta sulle että nyt pitäis maksaa. Itselläni ollut käytössä jo kaksi vuotta, en ole maksanut mitään. Puhelin on Samsung Galaxy Trend Plus. Piste.
Mutta toimii samoin kaikilla puhelimilla.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 16:31"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 16:26"]
Mulla on ollut tuo jonkin aikaa käytössä, jostakin syystä mulla jää osa viesteistä tulematta perille tai sitten niitä tulee esim vrk myöhässä. Muuten olisi tosi hyvä systeemi mutta ei ihan luotettava. :/
[/quote]
Eipä ole sovelluksesta kiinni tuo vaan nettgiyhteydestäsi/vastaanottajan netistä. Ja Whatsapphan nimenomaan on luotettava koska NÄET, onko viesti lähtenyt ja onko vastaanottaja saanut sen.
[/quote]
Siis mulla ei esim viikonloppuna tulleet lapsen viestit perille, näkyvät hänellä kyllä muka lähteneenä mutteivät koskaan tulleet minulle perille. Vertailtiin juuri meidän chat-ketjua puhelimissa,minulta puuttuivat välistä hänellä näkyvät viestit. Kummallakin nettiyhteys puhelimessa. Ja vastaavaa on tapahtunut aiemminkin.