Puhelinsovellus Whatsapp? Maksaako se jotain entä sen käyttö?
Toimiiko se puhelin nettiliittymän kautta vai mikä se on?
Kommentit (61)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 12:38"]
Iphonella maksaa, mutta eipä ole yllätys koska apple rahastaa ja huijaa kaiken mitä irti saa :D mutta tosiaan alle euron, ei ole kova summa verrattuna puhelin laskuun. Suosittelen :)
[/quote]
Se että sovellus on maksullinen, ei ole mitenkään sidoksissa Appleen - paitsi jos sattuu olemaan Applen OMA sovellus. En tiedä onko tämä...
Mutta siis WhatsApp:in käyttö EI MAKSA MITÄÄN.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 18:04"]
hae ja lataa ohjelma puhelimesi sovelluskaupasta. Esim. iphonella appstoresta, kertamaksu joku 0,83 senttiä tai vastaavaa, androidilla vissiin ilmainen. Syötä luottokorttitietosi ja summa veloitetaan tililtä. Sen jälkeen laita ohjelmaan puhelinnumerosi, saat tekstiviestillä aktivointikoodin joka syötetään sovellukseen jonka jälkeen toimii. Anna ohjelmalle lupa käyttää puhelinmuistiosi tietoja, näin näet whatsapista kenellä ystävilläsi on myös whatsapp ja sitten vaan tsätti käyntiin.
[/quote]
Kiitos. Tämä sitten vesittyikin tässä, kun mulla ei ole luottokorttia.
Kyllä siihen käy myös visa electron, mutta eihän sulla ole sitäkään ;)
[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 18:22"]
Kyllä siihen käy myös visa electron, mutta eihän sulla ole sitäkään ;)
[/quote]
Ei niin. :D Mulla on ihan tavallainen pankkikortti. Käykö se?
Parasta tässä on se että se on ilmainen ympäri maailman, eli Japaniin kaverille kuvat ja jutut ilmaisia.
Maksaako WHATSAPP Nokia700 puhelimeen? Joillekkin maksu on ollut 20euroa..
Maksaako WhatsApp Nokia700 puhelimeen? Ja tarvitseeko siihen kotiverkon vai käykö siihen pelkkä nettiyhteys? Vai tarvitseeko nettiyhteyden vain lataamiseen? VASTATKAA, KIITOS!
Just kurkkasin omaa whatsappiani jota kaytan kommunikointiin paivittain. Lahettamiani vuesteja oli yli 17600 ja saapuneita 19315, ja lokakuun alusta asti olen kayttanyt sita! Mulla on Samsung galaxy S3 eli android ja toimii kuin unelma :)
Oli ilmainen kun latasin, mutta kun tytolleni lisattiin se vahan mohemmin, oli tullut alle euron avausmaksu.
Suosittelen!
Kokeilkaa myös Viberia ja Tangoa, molemmilla voi lähettää tekstareita ja kuvia ja myös puhelut onnistuvat. Tangolla myös videopuhelut. Kumpikin sovellus oli ilmainen ainakin silloin kuin minä ne latasin.
Moi! Voiko tuota sovellusta käyttää prepaidliittymällä?? :/
[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 16:09"]
Eipä tartte olla iPhone että maksaa. Maksaa se Samsungillakin ekan vuoden jälkeen. Ja ei voi laittaa kaikkiin puhelimiin tuota sovellusta. Esim. Nokian Ashaan ei voi.
[/quote] Molemmilla lapsilla on whatsapp Ashassa. Niin ei voi vai?
Mulla on ollut tuo jonkin aikaa käytössä, jostakin syystä mulla jää osa viesteistä tulematta perille tai sitten niitä tulee esim vrk myöhässä. Muuten olisi tosi hyvä systeemi mutta ei ihan luotettava. :/
Kannattaa myös lukea tietosuojaseloste.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 16:22"]
Maksaako whatsappin kuvat?
[/quote]
Ei maksa. Siis tietenkin pitää olla se nettipaketti, silloin ei maksa.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 16:26"]
Mulla on ollut tuo jonkin aikaa käytössä, jostakin syystä mulla jää osa viesteistä tulematta perille tai sitten niitä tulee esim vrk myöhässä. Muuten olisi tosi hyvä systeemi mutta ei ihan luotettava. :/
[/quote]
Eipä ole sovelluksesta kiinni tuo vaan nettgiyhteydestäsi/vastaanottajan netistä. Ja Whatsapphan nimenomaan on luotettava koska NÄET, onko viesti lähtenyt ja onko vastaanottaja saanut sen.
Minulla on käytössä kyseinen sovellus. Minulla on Samsung Galaxy S3 ja on toiminut siinä todella hyvin. Valittamista ei ole.
Latasin sen "Play" -sovelluksen kautta. Laitoin hakuun "WhatsApp" ja sieltähän se löytyi. Latasin ja otin käyttöön. Yksinkertaista. :) Sen kautta pidän yhteyttä lähinnä äitiini ja eksääni.
hae ja lataa ohjelma puhelimesi sovelluskaupasta. Esim. iphonella appstoresta, kertamaksu joku 0,83 senttiä tai vastaavaa, androidilla vissiin ilmainen. Syötä luottokorttitietosi ja summa veloitetaan tililtä. Sen jälkeen laita ohjelmaan puhelinnumerosi, saat tekstiviestillä aktivointikoodin joka syötetään sovellukseen jonka jälkeen toimii. Anna ohjelmalle lupa käyttää puhelinmuistiosi tietoja, näin näet whatsapista kenellä ystävilläsi on myös whatsapp ja sitten vaan tsätti käyntiin.