mitä mieltä mitoista 55kg/170cm?
Kommentit (28)
Minusta tuntuu että olen "pehmeä" (170cm ja 55kg) mutta liikun paljon esim. Juoksen metsän päälle ja alas PÄIVITTÄIN 1-3 kertaa. Sitten pyöräilen ja hypin hypin hyppynarua. Kun istun minulla on jenkka kahvat :( (ei mitkään jäätävän isot, mutta on kuitenkin)! Kertokaa miten saan timmin masun!!! Ja teen aamuin 30 vattalihasta JOKA AAMU. Ja kyykkyjä.
Timmun masun saaminen on aika paljon geeneistä kiinni. Osalla pitää olla todella alhainen rasva% että masu on kunnossa. Osalla sitten on tuuria ollut geenilotossa ja ne viimeiset kilot ovat jossakin muualla kuin vatsassa. Kovaa treeniä vaan, mutta pidä mielessä että se ei välttämättä ole sen työn väärti.
Jos olisin vannoutunut av-mamma ja minulla olisi av-mamman ajatusmaailma, sanoisin, että kamala läski olet, kuinka ilkeät edes liikkua julkisilla paikoilla. Mutta koska en ole vannoutunut av-mamma, sanon, että olet jonkin verran alipainoinen. Siis kukkakeppi, kuten joku jo sanoi.
Sille 13-vuotiaalle tytölle sanoisin, että älä yhtä mittään pompi siellä vaa'alla ja tujoita niitä lukemia. On normaalia, että paino heittelee pari kolme kiloa. Ne hormonit nääs! Ja toisekseen odota nyt edes sen aikaa, että aikuistut. Nyt sinussa voi olla vielä ns. lapsen pyöreyttä, vaikken tosin ymmärrä, missä kohdassa, kun nuo kilot kuitenkin ovat aika alhaiset. Pidä edelleen kunnostasi huolta, ettei niitä jenkkakahvoja ja rellukkamahaa pääse syntymään.
Kaapin alle kasvamaan, miten vanha olet tuleeko menkat jo, kasvuhormoni voisi auttaa, mutta jos luiden kasvu on pysähtynyt jo et voi mitoillesi enää mitään.
Oot ihan liian laiha. Riippuu toki iästäkin, mutta ei ole aikuisen naisen mitat.
Hei, olen 13v ja 180cm. Noin puolitoista kukkautta sitten olin 71kg, ja nytten laihtunu 63kg. Pitäiskö vielä laihduttaa esim. 55kg ?
Mulla samat mitat, mielestäni näytän terveeltä ja vahvalta enkä miltään riutuneelta kuivan kesän oravalta niinku täällä meinataan :D samat mitat ollut viimeiset 6 vuotta hetkellinen tarkoitukseton laihtuminen huomioonottamatta.