Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs mieltä tällaisesta haamusta?

Vierailija
17.12.2012 |

http://aijaa.com/GntT8t

Omien laskujen mukaan 13. päivä oviksesta

Toivottavasti linkki toimii.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä plussa. :) Itse sain samanlaisen pari päivää ennen menkkojen oletettua alkamispäivää ja tässä se haamuviivan tulos nukkuu mun vieressä. ;)

Vierailija
2/9 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi raskaus takana, mutta silloin tein testin vasta pari vk "myöhässä". Ja sekin testi oli clear blue digital.

Nyt kun aloin tarkemmin laskemaan niin lasketaanko ovispäivä vai vasta jälkeinen? Jos ovispäivää ei lasketa niin silloin on 12pv oviksesta.

Eli siis tuollainen ei ole viivan paikka vaan hyvin hyvin heikko haamuplussa..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

testitulos pitää lukea, se on plussa. Jos taas viiva on tullut vaikka tunti testaamisen jälkeen, se on todennäköisesti vain viivanpaikka.

Vierailija
4/9 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
5/9 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen tein päiväpissasta myös samanmoisen haamun samanmerkkisellä puikkotestillä. Nyt eilinen tietysti on selkeästi voimistunut eli kuvaa siitä ei kannata enää ottaa.

Ap

Vierailija
6/9 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntien kuluttua testiin, on se plussa. Ei se siihen testiin ilman hormonia tule. T. testien suurkuluttaja

Vierailija
7/9 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos niin kovasti mietityttää. :) Kyllä toi minusta on selvä plussa! Noi liuskat ei muutenkaan ainakaan mulla antaneet koskaan kovin vahvoja viivoja. Testaa digillä tai odota muutama päivä ja testaa Apteekin omalla testillä tai jollain muulla laadukkaalla puikolla.

Vierailija
8/9 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://aijaa.com/2Gqw5l Roskiksesta kaivettuna :)

Kyllähän minä ymmärrän tehdä myöhemmin sitten uuden testin. Tämä on vaan tällaista vauvakuumeisen hourailua tai jotakin terapiaa kun saa jakaa asian muiden kanssa.

Kiitoksia vastauksista!

Yksi asia jäi mietityttämään. Että pitääkö tosiaan paikkansa tämä kommentti tuosta positiivisesta roskishaamusta. Eli voiko sitä pitää positiivisena, vaikka testiaika olisi jo kulunut.

Ap

Vierailija
9/9 |
17.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi asia jäi mietityttämään. Että pitääkö tosiaan paikkansa tämä kommentti tuosta positiivisesta roskishaamusta. Eli voiko sitä pitää positiivisena, vaikka testiaika olisi jo kulunut.

Ap

Ei. Kyllä voi tulla testiajan jälkeen ihan punainen viiva testiin, vaikka ei ole raskaana. Jos testiajan sisällä ilmestyy viiva, olet raskaana. Ellei testi ole jotenkin outo/viallinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi