Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen kaveri haisee pahalle. Yöks.

Vierailija
03.01.2013 |

Lapsen kaveri haiseen niiiiin jalkahielle ja jollekin muulle mahd lialle, että kun se on ollut meillä, niin koko kämppä haisee pahalle. Voitte vaan arvata mille midän tuulikaappi haisee kun sen vaatteet ja kengät on ollut siellä.

Meidän poika on kova hikoilemaan, myös jaloista, mutta ei se haise. E haise sukat koskaan hielle, eikä kengätkään.

Oksettava haju lähtee tuosta kaverista. Joka kerrn jälkeen pitää tuulettaa piiiiitkääään ennen kun haju lähtenyt.

Joskus keillän vierailut meille koska en vaan kestä sitä hajua varsinkin jos mulla on päänsärkyä. Äityy nopsaan migreeniksi.

Hyi saatana, sanon minä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että lapsi haisee tahallaan? Pitäisikö hänen kadota, mennä piiloon vai mitä?

Vierailija
2/22 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitat säkin kaulasta rusetille. Sitten otat säkin pois kun se on lähdössä, mieluiten ulkona. Jos pääkin haisee, muotoilet päähän muovipussista hatun.

Sinne säkkiin voi heittää pari wunderbaumia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuu ties missä homemörskässä,ei käy tarpeeksi usein suihkussa eikä vaatteita pestä.

Ja tämä ei ole lapsen vika vaan lapsen vanhempien!

Vierailija
4/22 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sen tiedän, mutta enhän mä voi sen äidille mennä möläyttämään asia.

Homeelle ei haise, vaan jollekin lialle. Sisävaatteet puhtaita (ei tahroja), mutta ulkovaatteet voi olla aika likaisia. Niitä tuskin pestään niin usein. Luulen, että haju tarttuu niistä ulkovaatteista joita ei varmaan kuivata kunnolla jos ovat läpi kastuneet.

Yhtenä päivänä kun sen hanskat oli meillä kylppärissä kuivumassa, niin koko kylppäri haisi niin oksettavalle, että meinas laatta lentää kun menin sinne. Oli pakko tuuletta pari tuntia kylppäriä jota hieman hälveni.

ap

Vierailija
5/22 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ulo tarttuu vaatteisiinkin.

Vierailija
6/22 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sen tiedän, mutta enhän mä voi sen äidille mennä möläyttämään asia. Homeelle ei haise, vaan jollekin lialle. Sisävaatteet puhtaita (ei tahroja), mutta ulkovaatteet voi olla aika likaisia. Niitä tuskin pestään niin usein. Luulen, että haju tarttuu niistä ulkovaatteista joita ei varmaan kuivata kunnolla jos ovat läpi kastuneet. Yhtenä päivänä kun sen hanskat oli meillä kylppärissä kuivumassa, niin koko kylppäri haisi niin oksettavalle, että meinas laatta lentää kun menin sinne. Oli pakko tuuletta pari tuntia kylppäriä jota hieman hälveni. ap

Jos käytät, niin tolta multakin tuntuis jos meillä kävisit.

Vierailija
7/22 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisistä on kyse?

Vedä poikien kanssa asia ihan vitsiksi ja sano sille kaverille, että pyytää äitiään haistaan vaikka niitä hanskoja!

Pienempien lasten kohdalla voi vaikka niitä näitä jutellessaan kysäistä tuon kaverin äidiltä, että meillä alko ulkovaatteet haista ihan kaameelle kun on ollut niin märkää, että ootko huomannu samaa. Jne.

Arvaa mikä tuoksu on päiväkotien kuivauskaapeissa etenkin loskakeleillä, kun vaikka eskarilaisten (jotka jo hikoilevat jonkin verran) hanskoja ei pestä ja ne kastuvat läpeensä ulkoilu toisensa perään!!

Vierailija
8/22 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
9/22 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun miehen lapset käyvät meillä. Haisevat niin voimakkaasti huuhteluaineelta, että saan välittömästi päänsärkyä. Tosi kivaa.

Vierailija
10/22 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisistä on kyse?

Vedä poikien kanssa asia ihan vitsiksi ja sano sille kaverille, että pyytää äitiään haistaan vaikka niitä hanskoja!

Pienempien lasten kohdalla voi vaikka niitä näitä jutellessaan kysäistä tuon kaverin äidiltä, että meillä alko ulkovaatteet haista ihan kaameelle kun on ollut niin märkää, että ootko huomannu samaa. Jne.

Arvaa mikä tuoksu on päiväkotien kuivauskaapeissa etenkin loskakeleillä, kun vaikka eskarilaisten (jotka jo hikoilevat jonkin verran) hanskoja ei pestä ja ne kastuvat läpeensä ulkoilu toisensa perään!!

Täytyy muistaa tuo vinkki ja kysellä äidiltä onko huomannut asiaa.

Tuskin on huomannut koska ei huomaa soittaa lapsiaan kotiin nukkumaan/syömään mitä milloinkin. Lapsia heillä 4 kpl ja peri kertaa olen käynyt heillä ovella ja koko eteinen täynnä ulkovaatteita sekaisin.

ap

Vierailija
11/22 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme käytä hajustettuja pesuaineita, mutta emmekä myöskään haista paskalle.

Joka päivä peseydytään ja vaihdetaan alushousut ja sukat. Joskus myös paita joka päivä. Sama paita max kaksi päivää päällä ja sitten pesuun.

Ulkovaatteet pestään kun on tarvetta. Kuivatellaan huoneenlämmössä ilmavasti ja hanskat nurinpäin käännettynä jos vaan pystyy kääntämään. Kenkiä vaihdellaan ja jos pystyy pesemään, niin pestään.

ap

Vierailija
12/22 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

SOITAHTI SOIAALITYÖNTEKIÄLLE..

Vierailija
13/22 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on huomannut koska ei huomaa soittaa lapsiaan kotiin nukkumaan/syömään mitä milloinkin. Lapsia heillä 4 kpl ja peri kertaa olen käynyt heillä ovella ja koko eteinen täynnä ulkovaatteita sekaisin.

ap

[/quote]

SIINÄÄN SE SYY ON, LUE TEKSTISI JA AUTA HEITÄ?

Vierailija
14/22 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ekaluokkalaisen pojan Kuomat haisi viime talvena ihan hirveälle, olivat olleet jonkin aikaa kosteina. Haju lähti kun pesin koneessa.

Vierailija
15/22 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa heidät yhdessä pesulle ulkoilun jälkeen? Näin tämäkin lapsi saisi peseytyä ja pääsisit hajusta...

Vierailija
16/22 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa heidät yhdessä pesulle ulkoilun jälkeen? Näin tämäkin lapsi saisi peseytyä ja pääsisit hajusta...

kun vaatteet haisee. En ala pesemään toisten mukeloiden vaatteita.

Täytyy jotekin vaan hienotuntisesti yrittää vihjaista äidille asiasta.

ap

Vierailija
17/22 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Tarkoiti, että voimat varmaan loppu siellä perheessä?

-koittaiit a?uttaa

Vierailija
18/22 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Tarkoiti, että voimat varmaan loppu siellä perheessä?

-koittaiit a?uttaa

Minulla on täällä meillä ihan tarpeeksi työsarkaa. Jos homaa neljä kakaraa, niin luulis, että löytyy myös voimia niitä hoitaa.

Enhän mä voi sinne marssia ja sanoa, että nyt siivoat ja peset ne haisevat kuteet.

Apua tarttee nyt irrota jostain muaalta. Säälitää lapset, mutta minulla ei ole resursseja auttaa siinä asiassa.

Luulis niiden tajuavan, kun siä perheessä on lääkäri.

ap

Vierailija
19/22 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coretex-kengät, jotka eivät kuiva millään alkaa helposti haista aika aromikkailta ;)

Vierailija
20/22 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon just niin ärsyttävää tuo ap:n tilanne. Samassa tilanteessa olen ollut. Aloin käskeä poikien jättää ulkovaatteet kuistille (oma poika mukaanlukien ettei herättäisi ihmetystä), jolloin vaatteet eivät ainakaan haisseet sisällä. Mutta ne sukat haisi silti...ja välillä kun tämän kaverin sukat oli läpimärät ja kauhea lätinä kuului kun ne hikiset märät sukat läpsyi lattiaan...ihmetyttää, että miksi vanhemmat ei pese lastensa vaatteita!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kolme