Mitäs mieltä ootte Kotirouva Lontoossa-blogista?
Kommentit (114)
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 15:47"]
7 pulloa roseeta on jo melkoinen määrä.
En ylläty siitä että bloggari käy itse poistamassa näitä ketjuja ja olen sitä mieltä että kirjoittelun hänen omasta blogistaan tällä foorumilla aloitti hän itse kalastaessaan blogille katsojia mainostamalla. Mainostusketjujen menosuuntaa vaan ei voi bloggaaja itse arvata ja joka kerta se on mennyt bloggaajan kohdalla turvalleen. Kotirouva-ketjut ovat myös ainoita tällä foorumilla jossa blogin "puolustaja" on todellakin suoltanut kamalampaa tekstiä ketjuihin kuin blogia ja bloggaajaa arvostelevat. Arvelin alusta asti että siinä näkyy kyseisen bloggaajan todellinen minä, pitää itseään muita viisaampana ja kauniimpana. Niiden vuodatusten jälkeen tuota blogia on tullut luettua vähän eri tavalla. Tykkäsin blogista ennen niitä kirjoituksia. Mulle tuli niistä mieleen että blogia kirjoitetaan menestyksen kiilto silmissä, eikä bloggaajaa oikeasti kiinnostakaan mikään muu kuin se pieni maailma jossa itse elää. Ellit ei varmaankaan tuonut sitä menestystä mitä lähti hakemaan.
[/quote]
Pakko kommentoida, että kuinka moni ihminen on oikeasti kiinnostunut kuin siitä omasta pienestä maailmastaan?
Hymy on niin jäätävä jona fotossa, ei yhtään aito
Vuokraavat kahta huvilaa kymmenilla tuhansilla euroilla, vaikea kuvitella etta kummassakaan niista ei ole toimivaa nettiyhteytta, taitaa pikemminkin olla etta on rouvalla bloggausideat vahissa. Kaikki rantakahvilat annoksineen taitaa olla jo naytetty.
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 16:44"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 16:18"]
Olen ihan maistellut shamppanjatalojen roseeta kuin muitakin eikä niissä ole merkittäviä eroja. En ole huomannut että rose olisi erityisen suosittu paitsi iltapäivän ruokajuomana ja virvokkeena jota se on ollut jo vuosien ajan. Tottahan turistit sitä tilaa. Turistien suosikkijuoma se tosiaan voi olla mutta muuten ihmiset juo sitä mistä tykkäävät kun sitä viiniä ei juoda vain humaltuakseen vaan myös sen maun takia. viiniä juodaan maistellen:) Paitsi turistit Suomesta ja Brittein saarilta:D
[/quote]
Älä nyt viitsi. Kyllä rosee on todellakin ihan paikallisten suosima terassijuoma ainakin Ranskassa, ei mikään turistiviini. Yllätyin muuten Suomessa, kun roseeta ei oikein ollutkaan saatavilla missään terasseilla/ravintoloissa. Jos oli, niin yhtä lajia, korkeintaan kahta. :P
T: Ranskassa kuudetta vuotta asuva
[/quote]
siis millä ihmeen terrasseilla olet käynyt???? en ole yhdelläkään terassilla käynyt tänä kesänä, josta ei roseeta saisi.
[quote author="Vierailija" time="17.08.2013 klo 19:45"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 16:44"]
[quote author="Vierailija" time="16.08.2013 klo 16:18"]
Olen ihan maistellut shamppanjatalojen roseeta kuin muitakin eikä niissä ole merkittäviä eroja. En ole huomannut että rose olisi erityisen suosittu paitsi iltapäivän ruokajuomana ja virvokkeena jota se on ollut jo vuosien ajan. Tottahan turistit sitä tilaa. Turistien suosikkijuoma se tosiaan voi olla mutta muuten ihmiset juo sitä mistä tykkäävät kun sitä viiniä ei juoda vain humaltuakseen vaan myös sen maun takia. viiniä juodaan maistellen:) Paitsi turistit Suomesta ja Brittein saarilta:D
[/quote]
Älä nyt viitsi. Kyllä rosee on todellakin ihan paikallisten suosima terassijuoma ainakin Ranskassa, ei mikään turistiviini. Yllätyin muuten Suomessa, kun roseeta ei oikein ollutkaan saatavilla missään terasseilla/ravintoloissa. Jos oli, niin yhtä lajia, korkeintaan kahta. :P
T: Ranskassa kuudetta vuotta asuva
[/quote]
siis millä ihmeen terrasseilla olet käynyt???? en ole yhdelläkään terassilla käynyt tänä kesänä, josta ei roseeta saisi.
[/quote]
Lahdessa, Turussa ja Tampereella. Jos roseeta tosiaan oli, sitä oli yleensä tasan sitä yhtä laatua ja hintakin aivan järkyttävä. Mutta vinkkaa toki hyviä roseeterasseja näistä kaupungeista, jos sellaisia tiedät. :)
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 21:34"]
Vuokraavat kahta huvilaa kymmenilla tuhansilla euroilla, vaikea kuvitella etta kummassakaan niista ei ole toimivaa nettiyhteytta, taitaa pikemminkin olla etta on rouvalla bloggausideat vahissa. Kaikki rantakahvilat annoksineen taitaa olla jo naytetty.
[/quote]
mistä tiedät että vuokraavat? Ei siis että vuokraavat omistamiaan huviloita muill, kun eivät itse käytä niitä?
Yksi tosi jännä juttu on miten Tukholma-Veera ei ole saanut yhtään negatiivista palautetta, eikä ole pohdittu täälläkään. Hän vaan jotenkin vaikuttaa niin aidolta ja lämpimän huumorintajuiselta. Puitteet on vähintäin yhtä ylelliset kuin Minnalla, kotikin alleviivaamattoman tyylikäs designesineineen ja upea kuten bloggaaja itse. Suurena erona postausten mukaan on se ettei Veera istu monta kertaa viikossa iltaa ravintoloissa miehensä tai isomman seurueen kera vaan on kotona perheensä kanssa (toki tiedostan että kulttuuri tässä asiassa on Pohjoismaissa eri kuin Briteissä). Loma-asunto Ranskassa on upealla paikalla mutta sielläkään ei viiletetä tukka takana viinilasit kourassa merellä kaverien kanssa vaan ollaan rannalla pikkupoikien seurana. Voi spekulaationa mennä aivan ulapalle mutta kuinkahan paljon tekemistä sillä on asian kanssa että Veera miehineen näyttää tulevan todella varakkaista perheistä eli eivät ole hullaantuneet yhtäkkiä tulleista isoista rahoista joten osaavat olla jalat maassa. Oli miten oli mutta nämä kateellisuusteoriat voi tässäkin tapauksessa Minnan kohdalta heittää Round Pondiin koskapa Veeran tai muutaman muun äveriään blogistin esimerkkiä katsoessa kaikki eivät ole herättäneet tällaista kuohuntaa.
Kotirouva oli saanut sen sormuksen jo aikaa sitten mutta se ei silloisen postauksen sisällön mukaan ollut kihlasormus vaan mies oli sanonut kotirouvalle että se symboloi jotakin muuta asiaa ja se joku muua asia oli tehnyt Kotirouvan hyvin onnelliseksi. Se postaus hävisi monen muun kanssa jossain vaiheesssa blogista. Kotirouva on viime kuukausien aikana muutaman kerran vihjannut että pitäisi alkaa kohta järjestelemään omia häitään. Mielestäni kosinnasta ei ole ollut postausta ja jos sellainen olisi ollut niin tuskinpa hän siitä olisi jättänyt omaa postausta tekemättä. Olen seurannut Kotirouvaa ihan alusta asti ja huomannut että jotkut aiemmat blogissa esiintyneet "faktat"ovat hieman muuttuneet viimeisen vuoden aikana.
Ei ole vielä onnistunut nappaamaan "miestä" vaikka pari lastakin on jo siunaantunut. Miehellähän oli ero menossa kun tapasi kotiäitylin (hän ei siis ainakaan brittistandardin mukaan ole kotirouva) Miehen rahat ovat siis jo ainakin puoliksi myös eksän ja varmaan tämän eksän takia ei myöskään ole asiaa anopin joulupöytään. Juttu haiskahtaa siltä että äityli tyttärineen maksetaan muualle siksi aikaa kun miehen perhe viettää joulua yhdessä. Olisiko tällä jopa lapsi tai lapsia sen eksän kanssa. Selittäisi monta outoa juttua tuon blogin tarinoiden kohdalla. Mieshän on elatusvelvollinen briteissä entiselle vaimolleen vaikkei yhteisiä lapsia olisikaan. Olen sitä ihmetellyt että kotiäityli mainitsee blogissaan muutamaan kertaan että on hyvä että asuu keskeisellä paikalla niin pääsee nopeasti livahtamaan ravintolaan kun mies vaan soittaa eli ne yhteiset ulkoilukerrat eivät olekaan mitään ennalta suunniteltuja illanviettoja vaan kotiäityli pinkaisee siinä vaiheessa pihalle kun mies soittaa lapsenvahdin lapsille ja pyytää
näiden äitiä ulos. Hieman kiertolaiselämää tuo matkustelu joululoman aikana kahden pienen lapsen kanssa näyttää olevan. En minä ainakaan suostuisi joulun aikaan Hoitamaan lapsia yksinäni jossain turistimestoissa. Ei ole mitään luksusta se.
Ei ole vielä onnistunut nappaamaan "miestä" vaikka pari lastakin on jo siunaantunut. Miehellähän oli ero menossa kun tapasi kotiäitylin (hän ei siis ainakaan brittistandardin mukaan ole kotirouva) Miehen rahat ovat siis jo ainakin puoliksi myös eksän ja varmaan tämän eksän takia ei myöskään ole asiaa anopin joulupöytään. Juttu haiskahtaa siltä että äityli tyttärineen maksetaan muualle siksi aikaa kun miehen perhe viettää joulua yhdessä. Olisiko tällä jopa lapsi tai lapsia sen eksän kanssa. Selittäisi monta outoa juttua tuon blogin tarinoiden kohdalla. Mieshän on elatusvelvollinen briteissä entiselle vaimolleen vaikkei yhteisiä lapsia olisikaan. Olen sitä ihmetellyt että kotiäityli mainitsee blogissaan muutamaan kertaan että on hyvä että asuu keskeisellä paikalla niin pääsee nopeasti livahtamaan ravintolaan kun mies vaan soittaa eli ne yhteiset ulkoilukerrat eivät olekaan mitään ennalta suunniteltuja illanviettoja vaan kotiäityli pinkaisee siinä vaiheessa pihalle kun mies soittaa lapsenvahdin lapsille ja pyytää näiden äitiä ulos. Hieman kiertolaiselämää tuo matkustelu joululoman aikana kahden pienen lapsen kanssa näyttää olevan. En minä ainakaan suostuisi joulun aikaan Hoitamaan lapsia yksinäni jossain turistimestoissa. Ei ole mitään luksusta se.
Maanläheinen tavis, joka elää mukavaa elämää, osaa nautttia siitä, mutta ei ole antanut nousta hattuun. Olen myös hyvin kateellinen :)
Ei ole vielä onnistunut nappaamaan "miestä" vaikka pari lastakin on jo siunaantunut. Miehellähän oli ero menossa kun tapasi kotiäitylin (hän ei siis ainakaan brittistandardin mukaan ole kotirouva) Miehen rahat ovat siis jo ainakin puoliksi myös eksän ja varmaan tämän eksän takia ei myöskään ole asiaa anopin joulupöytään. Juttu haiskahtaa siltä että äityli tyttärineen maksetaan muualle siksi aikaa kun miehen perhe viettää joulua yhdessä. Olisiko tällä jopa lapsi tai lapsia sen eksän kanssa. Selittäisi monta outoa juttua tuon blogin tarinoiden kohdalla. Mieshän on elatusvelvollinen briteissä entiselle vaimolleen vaikkei yhteisiä lapsia olisikaan. Olen sitä ihmetellyt että kotiäityli mainitsee blogissaan muutamaan kertaan että on hyvä että asuu keskeisellä paikalla niin pääsee nopeasti livahtamaan ravintolaan kun mies vaan soittaa eli ne yhteiset ulkoilukerrat eivät olekaan mitään ennalta suunniteltuja illanviettoja vaan kotiäityli pinkaisee siinä vaiheessa pihalle kun mies soittaa lapsenvahdin lapsille ja pyytää
näiden äitiä ulos. Hieman kiertolaiselämää tuo matkustelu joululoman aikana kahden pienen lapsen kanssa näyttää olevan. En minä ainakaan suostuisi joulun aikaan Hoitamaan lapsia yksinäni jossain turistimestoissa. Ei ole mitään luksusta se.
eikö tuo lentänyt Suomeen joulunalusajaksi ollakseen sukunsa kanssa ja lensi sitten lasten kanssa Alpeille jossa viettivät lomaa ennen joulua - mieshän oli mukana siellä Alpeilla. Ja anopin joulupöytäänhän ne ajoi rivieralle...
Minulla on yös sukulainen joka on samassa asemassa kuin lontoon kotiäiti. Tulee lasten kanssa Suomeen jouluksi, miesystävä tulee muutamaksi päiväksi esittäytymään suvulle ja lähtee taas viettämään loma-aikoja entisestä avioliitosta syntyneiden lastensa kanssa. Ostelee myös kaikenlaisia huippulaukkuja yms. Ei aio mennä naimisiin kun on kerran ollut jo ja maksaa eksänsä elämiset myös.
No olikos siellä blogissa sitten hyvät kuvat anopin joulupöydästä ja muusta joulunvietosta vai oliko siellä taas niitä kuvia turistimestojen ravintoloista:) Olikos kuvia myös siitä "Rivieran" asunnosta että olisi päässyt katsomaan että onko kyseessä tosiaan heidän oma kesämökki vai mikä:) Tykkäsin blogista aluksi ja luin mielenkiinnolla mutta tajusin sitten muutaman asian ihan kuvia katselemalla ja tekstejä lukiessa eikä blogi sen jälkeen ole kiinnostanut.
Kun kateus menee liian pitkälle, se estää näkemästä sitä, mikä tapahtuu. Sairaan kateellinen kehittää tarinan omassa päässään ja oksentelee sen lomassa sitten tällaisia juttuja.
Minulla on yös sukulainen joka on samassa asemassa kuin lontoon kotiäiti. Tulee lasten kanssa Suomeen jouluksi, miesystävä tulee muutamaksi päiväksi esittäytymään suvulle ja lähtee taas viettämään loma-aikoja entisestä avioliitosta syntyneiden lastensa kanssa. Ostelee myös kaikenlaisia huippulaukkuja yms. Ei aio mennä naimisiin kun on kerran ollut jo ja maksaa eksänsä elämiset myös. No olikos siellä blogissa sitten hyvät kuvat anopin joulupöydästä ja muusta joulunvietosta vai oliko siellä taas niitä kuvia turistimestojen ravintoloista:) Olikos kuvia myös siitä "Rivieran" asunnosta että olisi päässyt katsomaan että onko kyseessä tosiaan heidän oma kesämökki vai mikä:) Tykkäsin blogista aluksi ja luin mielenkiinnolla mutta tajusin sitten muutaman asian ihan kuvia katselemalla ja tekstejä lukiessa eikä blogi sen jälkeen ole kiinnostanut.
En ota niin vakavasti toisen ihmisten blogeja.
Minun mielestä Maria oli jo ihan hyvässä duunissa, kun miehen tapasi ja jäi kotiin tokan lapsen synnyttyä. On kai sanonut töihin, että on ainakin vuoden poissa, mutta aikoo kai olla pidempään.
Kouluttamaton.
Ulkomailla asuessa lomailin yleensä ilman lapsia Suomessa, koska täällä oli mun tutut ja jutut. Perheenä mentiin muualle. En muista onko miehestä mainintaa Alppilomalta eli on voinut lomailla ystävien kanssa, kun mies töissä. Töissäkäyvällä miehellä ei lomaa loputtomasti voi olla, mutta eikös jouluna ollut mukana? Ja eikös anopin joulupöydästä ollut kuvat?
Minusta on turha alkaa liian syvällisesti tulkitsemaan toisten elämää. En usko, että bloggaaja on mikään suuri kulttuuriharrastaja, mutta ei kaikki täällä Suomessakaan ole.
Mutta tykkään siis blogista.
No olikos siellä blogissa sitten hyvät kuvat anopin joulupöydästä ja muusta joulunvietosta vai oliko siellä taas niitä kuvia turistimestojen ravintoloista:) Olikos kuvia myös siitä "Rivieran" asunnosta että olisi päässyt katsomaan että onko kyseessä tosiaan heidän oma kesämökki vai mikä:) Tykkäsin blogista aluksi ja luin mielenkiinnolla mutta tajusin sitten muutaman asian ihan kuvia katselemalla ja tekstejä lukiessa eikä blogi sen jälkeen ole kiinnostanut.
Kerro mitä tajusit? Jaa tietosi.
1. Kelpaa anopin joulupöytään, juurihan anoppi oli hänen joulupöydässään
2. Koko perhe matkustellut yhdessä joulunajan. Kyllä mä vaan suostuisin :). Ei se yksin niitä hoitanut.
Ymmärrätkö sä ollenkaaan lukemaasi?
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 15:16"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 15:14"]
mulla on kotirouvan "historiasta" jäänyt mieleen heidän ja toisen pariskunnan päivän ja illanvietto rannalla, josta hän kertoi että olivat neljään pelkään juoneet 7 pulloa roseeta. Huh.
[/quote]
tuollainen määrä menee helposti päivän aikana kun lomaillaan, trust me :)
[/quote]
Rosee rulettaa :) Se menee alas kuin mehu kun ei röyhtäytä samalla tavalla kuin valkkari tai kuohuvat.