Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitäs mieltä ootte Kotirouva Lontoossa-blogista?

Vierailija
02.01.2013 |

Kommentit (114)

Vierailija
61/114 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna itse on täysin kyllästynyt näihin ketjuihin ja pyytää niitä poistamaan. tämä on fakta.

Vierailija
62/114 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wou vapaata aikaa on runsaasti ja kiinnostusta mitä ihmiset tuhansien kilometrien päässä sanovat, ihmiset jotka tuskin häntä kadulla tai työelämässä milloinkaan tapaavat. Miksi? Viisainta olisi ignoorata kokonaan, sananvapaus you know. Tai vaihtoehtoisesti ei julkista henkilökohtaisesta elämästään kuvia johon koko maailmalla on pääsy. 

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 14:16"]

Minna itse on täysin kyllästynyt näihin ketjuihin ja pyytää niitä poistamaan. tämä on fakta.

[/quote]

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/114 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 14:20"]

Wou vapaata aikaa on runsaasti ja kiinnostusta mitä ihmiset tuhansien kilometrien päässä sanovat, ihmiset jotka tuskin häntä kadulla tai työelämässä milloinkaan tapaavat. Miksi? Viisainta olisi ignoorata kokonaan, sananvapaus you know. Tai vaihtoehtoisesti ei julkista henkilökohtaisesta elämästään kuvia johon koko maailmalla on pääsy. 

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 14:16"]

[/quote]

[/quote]Näinhän se on, tosin tässä ei sananvapaus päde jos ihmistä julkisesti jatkuvasti herjataan. sääli, että ihan kiva blogi hävisi. en tiedä tuleeko uudestaan. ihmisillä voisi joskus olla vähän   positiivisempia kommentteja, nimettömänä on niin helppo haukkua...

Vierailija
64/114 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu ja arvuuttelu EI ole herjaamista milloinkahan se menee näiden elämänsä paljastelijoiden kaaliin.

Vierailija
65/114 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 14:23"]

Keskustelu ja arvuuttelu EI ole herjaamista milloinkahan se menee näiden elämänsä paljastelijoiden kaaliin.

[/quote]

väitätkä että kotirouva lontoosta-keskustelu on ollut pääpiirteittäin asiallista ja mukavaa? ei ole ollut. mussu sai aikoinaan samanlaista scheissea niskaansa.

Vierailija
66/114 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on mussu? Joukkoon on mahtunut likaisempaakin kommentointia joka on täysin tarpeetonta tietenkin mutta ne keskustelut jota itse olen nähnyt ovat lähinna keskittyneet uteliaaseen pohdintaan onko kaikki sitä miltä näyttää. Inhimillistä sanoisin, varsinkin kun on kertoillut asiat hieman väritetysti aina silloin tällöin. Kun ehkä olisi ollut viisainta olla kertomatta tiettyjä asioita ollenkaan ettei nettimaailma paljasta oikeaa laitaa.

Ne pohdinnat eivät mitenkään voi vahingoittaa ja vaikuttaa blogistin arkielämään, ja missä määrätään että kommentoinnin pitäisi olla "mukavaa"? Ovatko tiedotusvälineiden uutiset ihmisistä mukavia, miettivätkö toimittajat että pahastuuko kohde? Niinpä. Asiallinen ja mukava ovat eri asioita.

Vierailija
67/114 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava blogi oli. Odotan uutta innolla. Oli viihdyttävää ja mukavan oloinen tuo Kotirouva :)

Vierailija
68/114 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hedelmätöntä on esittää loukkaantunutta ja närkästynyttä netissä nousevista keskusteluista. Halutessaan ne saisi samoin tein loppumaan mutta jokin vetää jatkuvasti esittelemään itseään avoimesti verkossa. Suljettu blogi vastaisi kaikkeen positiivisesti, miksei se käy?

Vierailija
69/114 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 14:35"]

Kuka on mussu? Joukkoon on mahtunut likaisempaakin kommentointia joka on täysin tarpeetonta tietenkin mutta ne keskustelut jota itse olen nähnyt ovat lähinna keskittyneet uteliaaseen pohdintaan onko kaikki sitä miltä näyttää. Inhimillistä sanoisin, varsinkin kun on kertoillut asiat hieman väritetysti aina silloin tällöin. Kun ehkä olisi ollut viisainta olla kertomatta tiettyjä asioita ollenkaan ettei nettimaailma paljasta oikeaa laitaa.

Ne pohdinnat eivät mitenkään voi vahingoittaa ja vaikuttaa blogistin arkielämään, ja missä määrätään että kommentoinnin pitäisi olla "mukavaa"? Ovatko tiedotusvälineiden uutiset ihmisistä mukavia, miettivätkö toimittajat että pahastuuko kohde? Niinpä. Asiallinen ja mukava ovat eri asioita.

[/quote]

no lähtökohtaisesti kommentoinnin pitäisi olla sekä asiallista että mukavaa, muutenhan kannattaa vaihtaa blogia jos niin tyyli ja jutut häiritsevät. Samaa mieltä ei tarvitse olla, mutta eriävän mielipiteen voi esittää asiallisesti. Kyllä Se kommentointi voi vahingoittaa, koska olen itse nähnyt todella loukkaavia juttuja hänestä täällä.

Vierailija
70/114 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä ovat olleet todella loukkaavia juttuja siis täysin sellaisia joita ei voi yhdistää blogin sisältöön? Kannattaa muistaa että Kotirouva poisti blogistaan paljon informaatiota joka siis antoi alunperin aiheen näihin kirjoituksiin täällä. Itse asiassa niissä hänen kirjoituksissaan oli matskua paljon hävyttömämpään arvosteluun.  En ole nähnyt tällä palstalla kommentointia joka olisi ollut törkeämpää kuin naapurin ämmien juorut. Paitsi että naapurin ämmät puhuvat usein ihan täysiä valheita myös mihin täällä en ole törmännyt. Vain ilkeämieliseen spekulointiin ja blogin sisällön( tekstien ja kuvien) arvosteluun. Naapurin ämmät juoruavat naapureista, nettiämmät nettipersoonista. Jokaiselle ihan oma genre. ja muuten ei ole laitonta etsiä hakusanoilla asioita joita joku blogissa mainitsee eikä myöskään keskustelu näiden asioiden ympäriltä.

Vierailija
71/114 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on kotirouvan "historiasta" jäänyt mieleen heidän ja toisen pariskunnan päivän ja illanvietto rannalla, josta hän kertoi että olivat neljään pelkään juoneet 7 pulloa roseeta. Huh.

Vierailija
72/114 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 14:25"]

mussu sai aikoinaan samanlaista scheissea niskaansa.

[/quote]

Miten niin? En ole onneksi nähnyt hänestä mitään ikäviä juttuja esim täällä ja mielestäni kirjoittaa blogia edelleen. Pidän hänen humoristisesta kirjoitustyylistään eikä vaikuta ollenkaan olevan sitä suomalaista blogityyppiä joka vaan leuhkisi ostoksillaan ja yrittäisi saada elämänsä näyttämään jotenkin muita paremmalta :)

Vierailija
73/114 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 15:14"]

mulla on kotirouvan "historiasta" jäänyt mieleen heidän ja toisen pariskunnan päivän ja illanvietto rannalla, josta hän kertoi että olivat neljään pelkään juoneet 7 pulloa roseeta. Huh.

[/quote]

tuollainen määrä menee helposti päivän aikana kun lomaillaan, trust me :)

Vierailija
74/114 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 15:15"]

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 14:25"]

mussu sai aikoinaan samanlaista scheissea niskaansa.

[/quote]

Mussu on kiva tyyppi, siis en tunne muutakuin blogipersoonana mutta kiva blogipersoona. 

Miten niin? En ole onneksi nähnyt hänestä mitään ikäviä juttuja esim täällä ja mielestäni kirjoittaa blogia edelleen. Pidän hänen humoristisesta kirjoitustyylistään eikä vaikuta ollenkaan olevan sitä suomalaista blogityyppiä joka vaan leuhkisi ostoksillaan ja yrittäisi saada elämänsä näyttämään jotenkin muita paremmalta :)

[/quote]

Vierailija
75/114 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 pulloa roseeta on jo melkoinen määrä.

En ylläty siitä että bloggari käy itse poistamassa näitä ketjuja ja olen sitä mieltä että kirjoittelun hänen omasta blogistaan tällä foorumilla aloitti hän itse kalastaessaan blogille katsojia mainostamalla. Mainostusketjujen menosuuntaa vaan ei voi bloggaaja itse arvata ja joka kerta se on mennyt bloggaajan kohdalla turvalleen. Kotirouva-ketjut ovat myös ainoita tällä foorumilla jossa blogin "puolustaja" on todellakin suoltanut kamalampaa tekstiä ketjuihin kuin blogia ja bloggaajaa arvostelevat. Arvelin alusta asti että siinä näkyy kyseisen bloggaajan todellinen minä, pitää itseään muita viisaampana ja kauniimpana. Niiden vuodatusten jälkeen tuota blogia on tullut luettua vähän eri tavalla. Tykkäsin blogista ennen niitä kirjoituksia. Mulle tuli niistä mieleen että blogia kirjoitetaan menestyksen kiilto silmissä, eikä bloggaajaa oikeasti kiinnostakaan mikään muu kuin se pieni maailma jossa itse elää. Ellit ei varmaankaan tuonut sitä menestystä mitä lähti hakemaan. 

Vierailija
76/114 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko G:stä taas ketju täällä? Oliko siinä mitään uutta?

G on favorit, hauska hahmo:)

Vierailija
77/114 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi G-ketju on etusivulla, sinne vaan gommentoimaan ;)

Vierailija
78/114 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 15:47"]

Kotirouva-ketjut ovat myös ainoita tällä foorumilla jossa blogin "puolustaja" on todellakin suoltanut kamalampaa tekstiä ketjuihin kuin blogia ja bloggaajaa arvostelevat. Arvelin alusta asti että siinä näkyy kyseisen bloggaajan todellinen minä, pitää itseään muita viisaampana ja kauniimpana. Niiden vuodatusten jälkeen tuota blogia on tullut luettua vähän eri tavalla.

[/quote]

Ohhoh! Kerro jokin esimerkki koska olen missannut tämän kokonaan.

Kiitos etukäteen.

Vierailija
79/114 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogin pitäminen on aina jossain määrin julkisuuden tavoittelua eli halutaan itselle huomiota ja julkkis-statusta. Kun kuka tahansa asettaa itsensä valokeilaan, on selvää että osa ihmisistä myös löytää jotain kritisoitavaa tällaisesta henkilöstä. Tämä on tilanne kaikkien julkkisten suhteen ja on aina ollut. On aikamoista hurskastelua itseä sitä kun kritiikkiä siten tulee. Teki niin tai näin kaikkia ei voi miellyttää.

Vierailija
80/114 |
13.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2013 klo 17:30"]

Blogin pitäminen on aina jossain määrin julkisuuden tavoittelua eli halutaan itselle huomiota ja julkkis-statusta. Kun kuka tahansa asettaa itsensä valokeilaan, on selvää että osa ihmisistä myös löytää jotain kritisoitavaa tällaisesta henkilöstä. Tämä on tilanne kaikkien julkkisten suhteen ja on aina ollut. On aikamoista hurskastelua itseä sitä kun kritiikkiä siten tulee. Teki niin tai näin kaikkia ei voi miellyttää.

[/quote]

näinhän se on, tottakai. Jotkut kommentit ovat vaan olleet aivan överitörkeitä, mun mielestä ei tarvitse aina ladata täysillä, varsinkin jos on niin pelkuri että tekee sen anonyymisti.

Ketju on lukittu.