Facebookissa parisuhteessa 3 viikon jälkeen?????
Tuttavani taisi innostua hieman liikaa ja julkisti parisuhteensa kolmen viikon seurustelun jälkeen. Itsehän olen seurustellut jo neljä KUUKAUTTA ja ei tulisi mieleenkään julkistaa suhdettamme jossakin Facebookissa!
Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Ei ketään kiinnosta teidän pikkuhoitonne, joista eroatte parin viikon jälkeen!
Kommentit (47)
miten mahtavaa ylemmyydentunnetta tää avaus täynnä.
"Itsehän olen seurustellut JO neljä KUUKAUTTA" :)
Hellusta.
jos on sitoutunut niin sitten on parisuhteessa. itse olin 100% sitoutunut mieheeni ekan tapaamisen jälkeen, ja mieheni minuun. muutimme yhteen 2 viikon kuluttua.
tasan tarkkaan olin parisuhteessa heti alusta lähtien, me ei eletty deittailuvaihetta ollenkaan.
taidat olla vaan kateellinen kun kaverisi on on löytänyt ihmisen johon sitoutua.
ap on seurustellut 4 kk, ehkä korkeintaan tapaillut.
Me oltiin tunnettu 2 kuukautta, kun muutettiin yhteen. Nyt ollaan oltu yhdessä 2 vuotta, vielä menee hyvin.
Facebookissa julkistin seurustelun joskus muistaakseni 4 kuukauden jälkeen.
mun ex-poikaystävästä...?? Olivat 3 vkon seurustelun jälkeen uuden tytön kanssa parisuhteessa ja 6 vkon seurustelun jälkeen kihloissa. Ja tämä siis tapahtui juuri tässä äskettäin...
Mikä parisuhde on sellainen, ettet vielä 4 kk jälkeen tiedä, onko ihminen sulle oikea vai ei? Mulla on ihan erilainen kokemus. Tunnettiin kyllä etukäteen ja olin tosi rakastunut. Sitten lopulta sain vahvistuksen, että hänkin oli kiinnostunut musta. En päivääkään oo epäillyt, ettei tämä olisi se.
Ja huom! me nopeat otetaan ne parhaat päältä. Ei suinkaan te, jotka vatvotte 4 kk, oisko vai eikö ois.
t. Parhaan kanssa jo 15-vuotiaasta, 2 lasta
Minä kerron facessa ystävilleni tärkeimmät kuulumiset. Jos seurustelisin, niin se olisi siinä. Mut jos oisin epävarma, en julkistaisi.
Joka suunnilleen ekojen treffien jälkeen on parisuhteessa. Kierto on melkoinen ja miehiä ja naisia vuorotellen. En ole pysynyt enää kärryillä enkä kommentoi muutoksia.