Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Facebookissa parisuhteessa 3 viikon jälkeen?????

Vierailija
02.01.2013 |

Tuttavani taisi innostua hieman liikaa ja julkisti parisuhteensa kolmen viikon seurustelun jälkeen. Itsehän olen seurustellut jo neljä KUUKAUTTA ja ei tulisi mieleenkään julkistaa suhdettamme jossakin Facebookissa!

Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Ei ketään kiinnosta teidän pikkuhoitonne, joista eroatte parin viikon jälkeen!

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla varmaan puhdas nussimissuhde ja kaverillasi rakkaussuhde. Rakastuneena sitä tekee kaikkea harkitsematonta.

Vierailija
2/47 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sua ainakin kiinnostavan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potaskaa se kel onni on se onnen kätkeköön.

Itse ainakin seurustelen kun päätän seurustelevani.

Olen kihloissa kun se päätetään ja vihillä ku vihitään.

Miksi kaikki pitäisi salata?

Ei sinun tapasi ole oikea, ainakaan minusta. Sinä voit salata liittosi ja suhteesi, minä en sitä ymmärrä.

HUUTAA KAIKILLE ONNEAAN! ;)

Vierailija
4/47 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että sinä olet miehellesi pelkkä säälihoito jota ei julkisesti kehtaa tunnustaa panevansa, ei tarkoita että muilla olisi asiat yhtä onnettomasti.

Ja nimenomaan kovastihan sua tuntuu kiinnostavan muiden suhteet.

Vierailija
5/47 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutimme yhteen 2 viikon seurustelun jälkeen ja nyt on yhdessä oltu jo yli 20 vuotta.

Vierailija
6/47 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutimme yhteen 2 viikon seurustelun jälkeen ja nyt on yhdessä oltu jo yli 20 vuotta.

Tiesittekö edes toistenne sukunimiä?! Olitte varmaan niin surullisia tapauksia, että tiesitte ettei kukaan muukaan huolisi! Kyllä tuo nyt vähäsen säälittävältä kuulostaa sori vaan.....

ap

Vierailija
7/47 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kuukauden päästä ensimmäisistä treffeistä jo yhteinen koti. Edelleen onnellisesti naimisissa.

Vierailija
8/47 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tehnyt samoin, jos olisin bookissa. Kolahti vaan kohdilleen. Vuosi ensitapaaamisesta ja raskaana.

Vierailija
9/47 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö edes toistenne sukunimiä?! Olitte varmaan niin surullisia tapauksia, että tiesitte ettei kukaan muukaan huolisi! Kyllä tuo nyt vähäsen säälittävältä kuulostaa sori vaan.....

ap

[/quote]

Vierailija
10/47 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö edes toistenne sukunimiä?! Olitte varmaan niin surullisia tapauksia, että tiesitte ettei kukaan muukaan huolisi! Kyllä tuo nyt vähäsen säälittävältä kuulostaa sori vaan..... ap

Mikä on ap sun pisin suhteesi?

Vierailija
11/47 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustelematta päivääkään! Ja onnellisesti menossa 16. vuosi!

Vierailija
12/47 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilman, että olen kertonut facebookissa.

Eipä mulla muuta :-)

Vierailija
13/47 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö edes toistenne sukunimiä?! Olitte varmaan niin surullisia tapauksia, että tiesitte ettei kukaan muukaan huolisi! Kyllä tuo nyt vähäsen säälittävältä kuulostaa sori vaan..... ap

Kyllä kuka tahansa voi seurustella 20 vuotta, jos ei ole mitään väliä millaisen ukonretaleen vierelleen ottaa. Jos ei tunne omaa arvoaan ja ottaa vain ensimmäisen jolle sattuu kelpaamaan. Suhteen laatu on tärkeämpään kuin se kuinka kauan se on kestänyt. Juuri tuollaiset kaikki kelpuuttavat yleensä kituuttelevat kaiken maailman juoppojen ja nistien kanssa.

ap

Vierailija
14/47 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä mies halua ilmaista FB:ssa mitään parisuhteeseen liittyvää ja se harmittaa minua ihan älyttömän paljon. Minusta olisi kiva ilmoittaa olevani hänen kanssaan parisuhteessa, mutta kun ei niin ei.

Vierailija
15/47 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutonaurua!

t: se seurustelematon ja onnellisessa liitossa

Vierailija
16/47 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai katso kalenteria. Kaveri tapasi naisen perjantaina, torstaina kosi ja siitä kuukauden päästä menivät naimiisiin, liittoa heillä takana 8 vuotta. Ihana ja hali pusi pari ovat.

Vierailija
17/47 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi luoja tuota.. Itse tutustuin mieheeni netissä, kahen viikon jälkeen muutin hänen luokseen toiselle paikkakunnalle koulun takia. nyt onnellisesti naimisissa ja asuntovelallisia. joskus se oikea vaan tulee kohdalle yhtäkkiä! 7vuotta yhteiselämää takana enkä ole katunut päivääkään häitäisiä päätöksiämme!

Vierailija
18/47 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä rakastaa ollenkaan. Kunhan nyt vain katselee että jos vaikka parempi tulee kuvioihin, ja taas sen jälkeen etsitään parempaa.

Missään ei ole kukaan kertonut olevansa yhdessä nistin tai juopon kanssa. Luulen että eivät sinulle onneaan hehkuttaisia jos näin olisi.

Opettele ap nauttimaan elämästä. Ja anna muiden nauttia omastaan.

Kyllä kuka tahansa voi seurustella 20 vuotta, jos ei ole mitään väliä millaisen ukonretaleen vierelleen ottaa. Jos ei tunne omaa arvoaan ja ottaa vain ensimmäisen jolle sattuu kelpaamaan. Suhteen laatu on tärkeämpään kuin se kuinka kauan se on kestänyt. Juuri tuollaiset kaikki kelpuuttavat yleensä kituuttelevat kaiken maailman juoppojen ja nistien kanssa.

ap

Vierailija
19/47 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tuntee itsensä ja tietää, mitä haluaa ja mitä tarvitsee jne... Ei tarvitse esittää enää mitään neitsy mariaan vaan ottaa sen minkä haluaa.

Vierailija
20/47 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, jos et vielä neljän kuukauden jälkeen tiedä, onko kaveri sulle oikea vai ei, oisko aika EROTA?!

Mä olin raskaana jo 3kk seurustelun jälkeen. Nyt kaksi lasta ja yhdessä pian kymmenen vuotta, joista 8 naimisissa...

Onhan mulla tietysti nuorempana niitäkin suhteita ollut, joista joutui vielä vuoden jälkeen miettimään, että kauankohan kestää? (vinkki, mitä epävarmempi olet, sitä tod.näköisemmin suhteesi päättyy, mutta sun kaverin suhde taas kuulostaa mukavalle :)

Onnea kaverillesi, ja jaksuja sulle uuden miehen löytämiseen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kolme