Facebookissa parisuhteessa 3 viikon jälkeen?????
Tuttavani taisi innostua hieman liikaa ja julkisti parisuhteensa kolmen viikon seurustelun jälkeen. Itsehän olen seurustellut jo neljä KUUKAUTTA ja ei tulisi mieleenkään julkistaa suhdettamme jossakin Facebookissa!
Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Ei ketään kiinnosta teidän pikkuhoitonne, joista eroatte parin viikon jälkeen!
Kommentit (47)
Onneksi silloin ei ollut facebookia kun aloin mieheni kanssa seurustella. Olisin varmaan 2-3 päivän jälkeen "seurustellut" - alle kuukausi ensitapaamisesta muutimme jo yhteenkin.Nyt kestänyt rapiat 15 v.! Ei ollut pikkuhoito ei!
olet varmasti todella katkera ihminen!
Itse jo toisien treffien jälkeen merkitsin yhdessä nykyisen aviomieheni kanssa itsemme parisuhteeseen.
Oletko sinä se joka on vain seksin takia suhteessa, koska se on niin mahtavaa miehesi kanssa? Vai johtuuko se miehesi elimen koosta?
kun yli nelikymppinen touhutäti päivitti statukseen, että "parisuhteessa käyttäjän se ja se kanssa".
Sitten viikon päästä ilmestyi päivitys, että ei olekaan enää parisuhteessa sen ja sen kanssa.
Hoh hoijaa. Lapsiakin tehty kait kolmelle miehelle, että eipä tuo nyt sinällään yllättävää ole, mutta luulisi, että ikä toisi edes vähän järkeä.
Jos 3 viikkoa on jo täynnä.
Mitä seurustelu sinusta on? Kauanko sinä "olet toisen kanssa" ennenkö kutsut sitä seurusteluksi?
Tokihan voi vaikka heti kysyä että miten vakavasti tässä ollaan?
Onko sinulla ja sillä jonka kanssa "vietät aikaasi" yhä toisia vai mikä estää kutsumasta tilaanne seurusteluksi?
Vai etkö vaan tahdo julkistaa statustasi ennen esim. puoltavuotta? Entä jos kumppanisi tekisi niin?
Eihän se ole hoito enää jos sovitaan että seurustellaan. Se seurustelu voi kaatua myöhemminkin. Minua kiinnostaa mikä tässä on sopiva aika ennenkö muille voisi kertoa missä menee.
Jaa mitä järkeä?
Osa meistä tahtoo kertoa ystävilleen että on jonkun kanssa. Sama pettymys se suhteen loppuminen on vaikka sen salaisi toisilta.
eikä siis vielä uskalla sitä julkistaa, olisi syytä jo erota! ei tuosta tule mitään
Tuttavani taisi innostua hieman liikaa ja julkisti parisuhteensa kolmen viikon seurustelun jälkeen. Itsehän olen seurustellut jo neljä KUUKAUTTA ja ei tulisi mieleenkään julkistaa suhdettamme jossakin Facebookissa! Mikä teitä ihmisiä vaivaa? Ei ketään kiinnosta teidän pikkuhoitonne, joista eroatte parin viikon jälkeen!
Eiköhän ne suhteet tapahdu jossain muualla kuin Facebookissa. Toivottavasti.
En sitä vielä fb.ssa huutelisi, mutta toisaalta jotkut nyt vaan rakastuvat salamana se! Voi sellainen tunne ja suhde olla silti aitoja, jopa aidompia kuin vuosikausien jahkailijoilla.
Mulla ja miehelläni seurustelu alkoi varmaan heti neljänsien trefgien jälkeen, kun aloimme nukkumaan toistemme luona miltei joka yö. Emme vaan halunneet olla erossa, ja se on jatkunut 7v. Onneksi silloin en kuulunut fb.iin, niin ei tarvinnut moista miettiä.
parastahan se on saada rauhassa tutustua. Minusta se lähinnä kertoo kypsyydestä ja aikuisuudesta, ettei ole heti ilmoittamassa että "me seukataan" ja "me ei nyt seukata". Sellaiset ollaan - ei olla -jutut on vähän teinihommaa. Samoin tuntuu, että seurustelevaa jotkut pitävät jotenkin arvokkaampana kuin sinkkua, ja huonolla itsetunnolla varustetut sitten ovat seurustelevinaan joka jampan kanssa, joka vähän viitsii tapailla...
Me ollaan miehen kanssa ihan toista ääripäätä ilmeisesti, ollaan samalla työpaikalla, ja ilmoitettiin seurustelusta sitten, kun esikoinen oli ollut jo kolmisen kuukautta tuloillaan... Olihan ne työkaverit vähän hämmästyneitä, mutta nyt jo tottuneet kun lapsiakin on muutama ja menty naimisiinkin..
ja todellakin julkaistiin samantien olevamme parisuhteessa. Ei tarvittu mitään seurusteluja, tiedettiin heti että tässä se nyt on.
Sinun kirjoituksesi tässä sen sanoo että sinusta seurustelu on jotain niin arvokasta ettei sitä sovi kertoa vasta kun homma on varmoilla vesillä ja arvostelet niitä jotka "seurustelee" parin viikon jälkeen jo, heidän liittonsa kun ei ole mitään sinun liittoosi verrattuna ja sinä teet kuten kuuluu. ;) Aamen sille.
Vähänkö noloa on että joku kertoo raskautensa vasta kun seurustelee. Piti siis ihan vauvalla asia ilmoittaa? Nolo.
Sinun kirjoituksesi tässä sen sanoo että sinusta seurustelu on jotain niin arvokasta ettei sitä sovi kertoa vasta kun homma on varmoilla vesillä ja arvostelet niitä jotka "seurustelee" parin viikon jälkeen jo, heidän liittonsa kun ei ole mitään sinun liittoosi verrattuna ja sinä teet kuten kuuluu. ;) Aamen sille.
Vähänkö noloa on että joku kertoo raskautensa vasta kun seurustelee. Piti siis ihan vauvalla asia ilmoittaa? Nolo.
Kai tuossa tarkoitettiin, että silloin vasta kerrottiin työkavereille. Minusta se voi työpaikalla olla ihan fiksua.
ja opettele nauttimaan elämästä! :) Joskus huomaat, kuinka sponttaanit teot ovat niitä parhaita ja tuottavat eniten mielihyvää ;)
Mä tunsin mieheni vajaan viikon, ennen kuin aloimme seurustella, vajaa viikko oltiin yhdessä, kun mies jo muutti minun luokseni. Eikä muuten ole juoppo, ei nisti. Parempaa miestä saa etsiä, muttei kyllä varmastikaan löydy. On huolehtivainen, hellä, rakastava, osoittaa tunteensa, ymmärtää :) Hänen kanssaan on vain niin helppo olla, että tiedän hänen olevan Se Ainoa Oikea minulle.
ja todellakin julkaistiin samantien olevamme parisuhteessa. Ei tarvittu mitään seurusteluja, tiedettiin heti että tässä se nyt on.
Oletteko te jotain viistoista vee? Hei oikeasti nyt!
Minä olen FBssä, mieskin on siellä, mutta ei olla edes kavereita.
Minua jotenkin ärsyttää ajatus yksityiselämän tuomisesta toisten silmille. Haluan pitää ne ihan omanani ja yksityisenä reviirinäni.
Oletteko te jotain viistoista vee? Hei oikeasti nyt!
Kummatkin impulsiivisia ja spontaaneja ihmisiä, joilla kolahti toinen heti täysillä. Nyt ollaan jo naimisissa ja lapsi tulossa.
Tuttavani taisi innostua hieman liikaa ja julkisti parisuhteensa kolmen viikon seurustelun jälkeen. Itsehän olen seurustellut jo neljä KUUKAUTTA ja ei tulisi mieleenkään julkistaa suhdettamme jossakin Facebookissa!
Etkö uskalla julkistaa tietoa seurustelustasi? Ilmeisesti olet suhteestanne epävarma.
Jospa on jo vakavampaa heillä? Itse muutin yhteen puolisoni kanssa kaksi viikkoa tapaamisesta. Ei siihen aikaan ollut Facebookia, mutta en kyllä kavereita tavatessani ja soitellessamme salaillut yhtään seurusteluani. Saatoin olla jopa rasittavan rakastunut heti ensipäivästä asti.
Sen vaan tietää heti jos toinen on se, jonka voi vaikka julkistaa Facebookissa. :-)
se " vaikea selittää", vai mikä se nyt oli?
kun määää oon aina oikees, tapasin eilen miehen ja oon nyt parisuhtees fasebookis. sitä ennen kattelin 6 vuotta enkä mitää puhunu, olin ihan oikees, ei siitä mitää tullu!
Itse kirjoittaa aloituksen ja sitten sanoo, ettei ketään kiinnosta =D