Mulle tuli surumieli, kun näin ex-mieheni eilen
Oli vanhettunut ja apean oloinen. Meillä oli hyviäkin vuosia, ei alkoa tai pahoinpitelyä. Taidan rakastaa häntä edelleen, itken täällä yksin, kun lapsetkin hänen luonaan.
Kommentit (9)
Eksä on blokannut mut facebookissa, taitaa vihata mua. Mäkin kyllä vihaan häntä, mutta se on vaan kuorta. Enhän mä vihaisi ellen myös rakastaia :(
Onko miehelä uusi kumppani? Miksi erositte aikoinaan?
Mikä estää lämmittelemästä suhdetta uudelleen? Jos olette uusissa suhteissa niin voithan soittaa hänelle puhelun ja kertoa että välität, ihan ilman taka-ajatuksia. Ehkä hänelle olisi tärkeää kuulla että on joku joka välittää?
vaan välinpitämättämyys. Mun kokemuksen mukaan kun jaksaa vihata, on siinä taustalla aina rakkaus. Itse pääsin eroon siitä kymmenen vuoden viha-rakkaus-vaihtelusta ottamalla eksän takaisin. Erosin parissa vuodessa, vihaa ei ole sen jälkeen ollut yhtään, vain välinpitämättömyyttä. Olen todella onnellinen, että sain hoidettua suhteen loppuun asti, niin loppuun, että kaikki sekavat tunteet päättyivät. Pääsin eroon siitä. Toivon samaa kenelle tahansa, on ihanaa, kun on vapaa siitä ihmisestä.
Mutta tiedämme, että välitämme. Jos jommallakummalla olisi hätä, emme empisi pyytää ja antaa apua. Myös luottamus toiseen on vahva.
Meillä nyt eka joulu eron jälkeen ja lapset lähti tänään iskälle iltapäivällä.
Oli meilläkin hyviä vuosia,mutta niihin mahtui kuitenkin liikaa niitä huonoja päiviä.Aina ei rakkauskaan riitä.Valitettavasti.
ylettömiä eroja ollenkaan. Eikö eroavat ymmärrä, että kaikissa juhlissa näkevät toisensa elämänsä loppuun asti. Kun tulee lasten kuusijuhlat, päättäjäiset, ylioppilasjuhlat, häät tai hautajaiset niin aina nekevät toisensa. Eikö ihmiset tajua, että ei ero ole lopullinen ero toisesta?
Onko ihmiset tyhmiä?
Exällä uusi kumppani, mulla ei. Oli periaatteessa ihan kiva aatto, tosin nyt tuntuu siltä, että kunhan lapset menee nukkumaan niin itken pitkään ja hartaasti. Exä lähti jo. Minä halusin eron.
Onko miehelä uusi kumppani? Miksi erositte aikoinaan?
Mikä estää lämmittelemästä suhdetta uudelleen? Jos olette uusissa suhteissa niin voithan soittaa hänelle puhelun ja kertoa että välität, ihan ilman taka-ajatuksia. Ehkä hänelle olisi tärkeää kuulla että on joku joka välittää?