Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kana on vielä kynimättä ex-miehen uuden naisen kanssa.

Vierailija
02.01.2013 |

Mietin tässä kun jossain kohtaa kohdataan,että mitä sanon hänelle.Hajotti meidän perheen elämän vamppaamalla mieheni ja kahden lapsen isän.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2013 klo 12:46"]

vaan siitä että hänellä on kaksi lasta jotka hylkäsi.Luuletko että ap olisi katkera ollenkaan,jos heillä ei olisi ollut lapsia.Tuskin.EI pitäisi mitään yhteyttä.

[/quote]

Jos se hylkäsi lapset, miten uusi vaimo on keskustelemaan lasten kanssa päässyt?

Vierailija
2/39 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä pettäjä miehen olisi halunnut pitää, niin kai sitten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen nainen joka jo vuosia sitten "hajotin" yhden perheen, siis tutustuin mieheen kun hän vielä oli naimisissa, ja mies päätti sitten lähteä avioliitostaan ja tulla yhteen kanssani.

Kyllähän se ex-vaimo kaikenlaista kiukuttelua alkuvuodet piti, huoritteli, melttosi, syytti lapsille kärsimyksen aiheuttamisesta ja elämänsä tuhoamisesta. Mutta ei sillä mihinkään mitään merkitystä ollut. Paitsi että mies vakuuttui entistä enemmän että henkisesti tasapainoton oli se ihminen ja hyvä että siitä on päästy. Hassua kyllä, minä kamalana miehenryöstäjänä jouduin pitämään usein sen naisen puolta ja sanomaan että ehkäpä hänellä onkin vähän syytäkin olla katkera eikä tuo pelkkää "hulluutta" ole kuten mies mielellään tulkitsi.

Vierailija
4/39 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vie kaiken mukanaan astioista lähtien ja aion kyllä kostaa tämän ja monen muun hänelle vielä.Olen juoksuttanut miestä tarkoituksella koko viime syksyn ja aion jatkaa kiusantekoa.Jos saavat lapsia,teen ls-ilmoituksia niistä jne.Miehen posteja tippuu tänne,en anna niitä jne.

Vierailija
5/39 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko nyt kuitenkin pelkän yhden osapuolen syyttämisen sijaan miettiä, olisiko sinussakin vähän vikaa?!

On aika harvinaista, että hyvässä suhteessa petetään vaan pettämisen ilosta, kyllä suhteessa on ollut pitkään jo jotakin vialla.

Pettäminen on seuraus ei syy. Ja jos syytä hoida, seuraava mieskin voi olla petturi.

Vierailija
6/39 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eukko sai pettäjämiehen ja aikanaan joku toinen moraaliton eukko vamppaa sen ukon.

Olisit vaan iloinen, ettei enää tartte moista katsoa. Paras kosto on unohtaa nuo kostamiset, keskittyä omaan elämään ja rakentaa siitä onnellinen. Usko pois, se on mahdollista ilman miestä. Saatat jopa huomata, että olet onnellisempi kaikin puolin :)

Vierailija
7/39 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vie kaiken mukanaan astioista lähtien ja aion kyllä kostaa tämän ja monen muun hänelle vielä.Olen juoksuttanut miestä tarkoituksella koko viime syksyn ja aion jatkaa kiusantekoa.Jos saavat lapsia,teen ls-ilmoituksia niistä jne.Miehen posteja tippuu tänne,en anna niitä jne.

Hyvää loppuelämää sinulle. Onko kertaakaan tullut mieleesi, että oma elämä jää elämättä?

Vierailija
8/39 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/39 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista et niitä lastensuojeluilmoja voi tehdä joka suuntaan eli ei se uus nainen SUN lapsia suojele siinä vaiheessa kun helvetti on irti. Nyxä voi tehdä mitä vaan. Muistele Eerikaa ja sitä pientä surullista viisivuotiasta jolta se "äitipuoli" repi hampaitakin irti=(

Sä tuhoat omat lapsesi tolla suunnitelmalla.

Vierailija
10/39 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

petturin vuoksi tekee itsestään katkeran ja hullunämmän. Mutta kai se mies oli kultaa..

Vierailija
11/39 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi,ennen kuin olen kostoni saanut toteutettua.Mulla on loppuelämä aikaa miettiä sopivaa hetkeä.Vaikka kuluisi 10vuotta,toisaalta toivon että ex sairastuu syöpään ja kuolee pois tai lapset katkaisee välit isäänsä,jossain vaiheessa,se olisi nautintoa.

Vierailija
12/39 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi,ennen kuin olen kostoni saanut toteutettua.Mulla on loppuelämä aikaa miettiä sopivaa hetkeä.Vaikka kuluisi 10vuotta,toisaalta toivon että ex sairastuu syöpään ja kuolee pois tai lapset katkaisee välit isäänsä,jossain vaiheessa,se olisi nautintoa.

Vierailija
13/39 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toka nimi on Allan,igor itse!Hoi sie musta poika!

Vierailija
14/39 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

menestys on paras kosto.

Kun vihaat ja teet vihan tekoja, kerrot vihamiehellesi vain sen, että sinulla on tunteita vielä. Välinpitämättömys, unohdus, vileys ja tyyneys - ne saavat eksäsi tunnetiloihin, ei sun kiusanteot, jolloin hän vain marttyyrunkruunuaan kiillottelee.

Vierailija
15/39 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siitä että hänellä on kaksi lasta jotka hylkäsi.Luuletko että ap olisi katkera ollenkaan,jos heillä ei olisi ollut lapsia.Tuskin.EI pitäisi mitään yhteyttä.

Vierailija
16/39 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi sua rassukka ja harmillisen paljon laisiasi löytyy. Itse et pystynyt tekemään miestäsi onnelliseksi ja joku muu pystyy, niin sinä kiukuttelet kaikile ja kostat oma pienuuttasi muille....Kyllä ei turhaan Niinistö varottanut omaan napaan tuijottamisesta puheessaan, ihme kansaa tämä vaan tuntuu olevan :(

Vierailija
17/39 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi jätti sinut, minä en häntä kaapannut.

Olitte rikkoneet perheenne jo ennen minua.

Vierailija
18/39 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nykypäivänä kynitä kanoja itse. Ei edes eksän nyksän kanssa. Vaan kaikki ulkoisetetaan. Jopa eksän nyksät. :)

Vierailija
19/39 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni sairastui aikanaan syöpään ja menehtyi siihen. Olivat eronneet äidistäni n. 10 vuotta sitten. Äitini on katkera ihminen ja se, että isäni sairastui syöpään, oli hänen mielestään ihan oikeutettu asia. Minusta lapsena tuntui helvetin pahalta äitini kommentit, sillä olihan hän kuitenkin isäni ja pidin hänestä kaikista vioistaan huolimatta. Tuon tapauksen jälkeen olen huomannut, että se ero oli todellakin hyvä asia...

Vierailija
20/39 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais ehkä miettiä sitä. Nimittäin noi sinun kirjoituksesi eivät ole ihan tasapainoisen ihmisen kirjoituksia.

Varmaan käytökses on ollut samanlaista ja mies on katsonut parhaaksi ottaa uuden naisen, että voi olla onnellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän