Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kana on vielä kynimättä ex-miehen uuden naisen kanssa.

Vierailija
02.01.2013 |

Mietin tässä kun jossain kohtaa kohdataan,että mitä sanon hänelle.Hajotti meidän perheen elämän vamppaamalla mieheni ja kahden lapsen isän.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siitä että hänellä on kaksi lasta jotka hylkäsi.Luuletko että ap olisi katkera ollenkaan,jos heillä ei olisi ollut lapsia.Tuskin.EI pitäisi mitään yhteyttä.

Lasten takia kannattaakin olla katkera.

Tiedättekö mitä?!

Lapsille kyllä riittäisi yksi kyllin hyvä vanhempi, mutta se mitä en tiedä onko katkera oikein hyvä esimerkki lapsille.

Vierailija
22/39 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tahdoton uhri joka vampattiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tahdoton uhri joka vampattiin?

Minusta kuulostaa, että mies oli tahdoton uhri joka pelastettiin hullun vaimon kynsistä.

Vierailija
24/39 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluat vapaaehtoiseksi tuon toisen naisen elämään statistin rooliin. Sen sijaan, että eläisit oman elämäsi pääroolissa. Ainoat, jotka ajattelutavastasi ja kostonhimostasi todella kärsivät ovat sinä itse ja lapsesi. Ei se vihaamasi toinen nainen eikä ex-miehesi. Älä ole tyhmyri sen lisäksi, että olet petetty nainen.

Vierailija
25/39 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vie kaiken mukanaan astioista lähtien ja aion kyllä kostaa tämän ja monen muun hänelle vielä.Olen juoksuttanut miestä tarkoituksella koko viime syksyn ja aion jatkaa kiusantekoa.Jos saavat lapsia,teen ls-ilmoituksia niistä jne.Miehen posteja tippuu tänne,en anna niitä jne.

Vierailija
26/39 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vie kaiken mukanaan astioista lähtien ja aion kyllä kostaa tämän ja monen muun hänelle vielä.Olen juoksuttanut miestä tarkoituksella koko viime syksyn ja aion jatkaa kiusantekoa.Jos saavat lapsia,teen ls-ilmoituksia niistä jne.Miehen posteja tippuu tänne,en anna niitä jne.

ansainnut kaiken vitutuksen ja kurjuuden, ihan selvästi.

siinähän kiukuttelet, en tunne sinua ja kun poistun tästä viestiketjusta en ikinä enää kuule sinusta.... AAAHHHH.. ihanaa! :)

Vierailija
27/39 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Kolmas Pyörä Candy bloggaaja ja exäs sen Mikko niin paras kosto on kertoa sen ämmän nimi julkisuuteen ja paljastaa blogi exälles! ;)

Vierailija
28/39 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivovammaiset mammat täällä riehumassa ja haukkumassa ap:ta. Eiköhän vihantunteet ole ihan oikeutettuja, kun on tullut petetyksi ja jätetyksi. Idioottimammatkin itkisivät ja raivoaisivat vuosikausia, jos sattuisi omalle kohdalle, mutta muille on niin mukava jeesustella. Tsemppiä ap!

Vierailija
29/39 |
02.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä kun jossain kohtaa kohdataan,että mitä sanon hänelle.Hajotti meidän perheen elämän vamppaamalla mieheni ja kahden lapsen isän.

Ja miehesi oli noin vain vampattavissa. Onpas tahdoton ja selkärangaton yksilö. Vieläkö ihan tosissaan haluaisit tuollaisen ällötyksen takaisin. Ei voi olla totta!

Vierailija
30/39 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs ajattelit kyniä kanan tämän vampin kanssa? Käsittääkseni kuitenkin se oli sun miehes joka lähti suhteesta..

Vierailija
31/39 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

provosointia sairaalta ihmiseltä..

Vierailija
32/39 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2013 klo 14:31"]

Aivovammaiset mammat täällä riehumassa ja haukkumassa ap:ta. Eiköhän vihantunteet ole ihan oikeutettuja, kun on tullut petetyksi ja jätetyksi. Idioottimammatkin itkisivät ja raivoaisivat vuosikausia, jos sattuisi omalle kohdalle, mutta muille on niin mukava jeesustella. Tsemppiä ap!

[/quote] Muutoin kyllä, mutta ap ei ymmärrä, että lapset kärsivät kun aletaan juonittelemaan ja kostamaan.

Vierailija
33/39 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin "hajotin" yhden perheen, joskin tosiasiassahan se oli mies joka sieltä ihan omin jaloin lähti. Minä en edes painostanut lähtemään, koska en olettanut että hän missään vaiheessa oikeasti jättäisi vaimoaan. Jättipä kuitenkin ja ollaan edelleen yhdessä, tuosta on aikaa nyt pari vuotta. Ensimmäisen vuoden ex-vaimo jaksoi meuhkata ja huoritella, nyt ei ole hetkeen kuulunut mitään ja hyvä niin. Päinvastoin hän on nyt löytänyt jonkun sisäisen teininsä uudestaan ja ravaa baarissa joka viikonloppu, tyrkkii lapsia jatkuvasti hoitoon eikä muutenkaan tunnu enää jaksavan heitä. Vähän kuin hän pyrkisi siihen, että lapset tulisivat meille asumaan, vaikka aluksi minä en olisi hänen mielestään edes saanut nähdä lapsia. Huhheijaa.

Jos nyt saisin päättää ja osaisin nähdä tulevaisuuteen, en olisi koko miestä ottanut. Ei meillä nyt niin fantastista ole, eiköhän minulle olisi löytynyt joku vapaakin mies. Tämä uusperhehärdelli on kaikin puolin sen verran kuluttavaa, kun lapsetkin on vielä pieniä. Tosin varmaan parin vuoden päästä on jo paljon parempaa, kun lapset kasvaa koko ajan ja eiköhän tuo eksäkin jossain vaiheessa jaksa kokonaan rauhoittua. Ymmärrän siis toki hänen suuttumuksensa, mutta kyllä se kannattaisi kohdistaa mieheen eikä minuun.

Vierailija
34/39 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2013 klo 12:25"]

[/quote]

Tee niin kuin minä tein, että juuri kun heillä oli onni kukkeimmillaan, niin panin exäni kanssa ja pidin huolen, että hän kärähti siitä uudelle vaimolleen.

Nyxä siitä raivoamaan, mutta eikö se mennyt niin, että hyvään parisuhteseen ei päässyt kukaan väliin ja sinkkunainenhan saa tehdä, mitä haluaa. Mieshän se siinä pettää.

Vierailija
35/39 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

..siis J-Ä-R-K-Y-T-T-Ä-V-Ä-Ä vihanpitoa..huhhuh..elä ja anna  toistenkin elää..piste!

Vierailija
36/39 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2013 klo 12:30"]

[/quote]

Mikä sairas sinä olet, eihän sulla itselläkään saisi olla lapsia tuolla mielentilalla. Kääriydy jonnekin ja häpeä..

Vierailija
37/39 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon kaltaisia naisia on enemmänkin. ihan tulee exsä mieleen joka myös yritti kaikkensa. tosin ei "huomannut" että tuhosi työpaikkansa, ja menetti ystävänsä. eikä myöskään ymmärtänyt että ehkäpä hän itse ajoi minut pois!

tosin muutin omaan asuntoon vaikka löysinkin naisen kuukauden sisään muutostani.

siltin exsäni mielestä hän on se perheenrikkoja :D

näin miehenä ihmettelen miksen aikaisemmin nähnyt tai tajunnut miten sairas hän on luonteeltaan. lapset asuvat minun kanssani ja nykyinen nainen noin 99%ajastaan.

työpaikallaa hän käy vain kokouksissa loput tekee etätyönä.

naapuri oli ilmoittanut ls ja lapset asuvat luonani, odotan vain päivää kun oikeudenpäätös on lainvoimainen. silloin voimme huokaista helpotuksesta.

Vierailija
38/39 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.10.2013 klo 16:11"]

Tee niin kuin minä tein, että juuri kun heillä oli onni kukkeimmillaan, niin panin exäni kanssa ja pidin huolen, että hän kärähti siitä uudelle vaimolleen.

Nyxä siitä raivoamaan, mutta eikö se mennyt niin, että hyvään parisuhteseen ei päässyt kukaan väliin ja sinkkunainenhan saa tehdä, mitä haluaa. Mieshän se siinä pettää.

[/quote]

Tässä on kieltämättä eräänlainen vastavuoroisuuden idea. Tosiaan, hyvään parisuhteeseen ei myytin mukaan kukaan pääse väliin, sinkku saa tehdä mitä haluaa ja mies on se pettäjä.

Vierailija
39/39 |
02.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanan kynimiseen tarvitaan kärsivällisyyttä ja aikaa. Mihinkä tiikeri raidoistaan pääsisi, joten ennemmin tai myöhemmin ex-miehesi pettää jälleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä