Köyhä, mutta kunnollinen mies.
Miksi ei tee kauppaansa? Naiset, forumi on teidän.
Kommentit (44)
Jos on kunnollinen, miksi ei käy kouluja ja tee uraa?
Vierailija kirjoitti:
Köyhä mies ei voi viedä naista etelän lomille. Köyhät miehet ovat vaan kotona palstailemassa eikä niillä ole sosiaalista elämää.
Eikö joku rikas nainen voisi pelastaa köyhää miestä?
En voi sanoa mitään kun en tiedä miehestä tarkkoja tietoja.
Koiraharrastuksen tiimellyksessä mies laittoi ystävällisesti kätensä mun käteni päälle ja näinpä meillä oli iloinen päivä molemmilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhä mies ei voi viedä naista etelän lomille. Köyhät miehet ovat vaan kotona palstailemassa eikä niillä ole sosiaalista elämää.
Eikö joku rikas nainen voisi pelastaa köyhää miestä?
Niinpä. Ilmeisesti pitäisi vielä olla komea ja nuori playboy niin olisi vientiä.
Arvaatko vähän, mitä tarkoittaa kunnollinen mies?
Jos mies on ihan oikeasti hyvä saalis, niin silloin kyse on yleensä omien ympyröiden pienuudesta. Kotoa ei kukaan sinua löydä. Puolisot löytyvät useimmiten kaverien kavereista, työpaikoilta, harrastuksista ja tapahtumista.
Miten kunnollisuus ilmenee? Jos mies on kotona ja minä olen työelämässä edellyttäisi miehen hoitavan kaikki kotityöt. Hän siis siivoaa, tiskaa, pyykkää, laittaa ruokaa ja tekee pihatyöt. Ja kaiken autoon liittyvän. Minä tarjoan okt:n ja auton jotka maksan joten reilu peli.
Millä tavalla on kunnollinen?
Eikös kunnollinen mies pyri jatkuvasti kouluttautumaan ja oppimaan uutta?
Vierailija kirjoitti:
Arvaatko vähän, mitä tarkoittaa kunnollinen mies?
Jos mies on ihan oikeasti hyvä saalis, niin silloin kyse on yleensä omien ympyröiden pienuudesta. Kotoa ei kukaan sinua löydä. Puolisot löytyvät useimmiten kaverien kavereista, työpaikoilta, harrastuksista ja tapahtumista.
Avaatko*
Kunhan et oo sänkyhommissa liian kunnollinen niin se kompensoi pienituloisuutta.
Köyhän miehen kanssa ei ole varaa tehdä lapsia, siksi. Toisekseen, olen itse opiskeluajoista lähtien tehnyt kovasti töitä saavuttaakseni tietyn elintason. Väliaikaisesti voin olla se joka tuo perheen rahat pöytään mutta pitkäaikaisesti en ala ketään aikuista elättämään. Varsinkaan siinä tapauksessa, jos köyhyyden syy laiskuus tai muut henkilökohtaiset ongelmat, jotka ovat hänen vastuullaan hoitaa jos on hoitaakseen.
Vierailija kirjoitti:
Miten kunnollisuus ilmenee? Jos mies on kotona ja minä olen työelämässä edellyttäisi miehen hoitavan kaikki kotityöt. Hän siis siivoaa, tiskaa, pyykkää, laittaa ruokaa ja tekee pihatyöt. Ja kaiken autoon liittyvän. Minä tarjoan okt:n ja auton jotka maksan joten reilu peli.
Mutta eihän se kotona oleva nainenkaan suostu tekemään kaikkea tuota. Hyvä jos puoliakaan. Miksi siis miehen pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
Ei uran tekeminen ole mitään kunnollisuutta automaattisesti. Paljon jalompaa ja kunnollisempaa palvella läheisiään esim. kotihoidon hoitajana kuin jonain kunnan byrokraattina tai pöhinämyyntitykkinä. Toki myös kunniallisia korkeakoulutuksen vaativia ammatteja on olemassa, mutta niin on myös huonosti palkattujakin.
Vierailija kirjoitti:
Masentunut. Ensi käden tietoa.
Mitä köyhällä miehellä on tarjottavaa kenellekkään. Ei osaa mitään ja ei pysty mihinkään sekä on vaan aina mankumassa rahaa. Köyhä mies on ihmis jätettä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä köyhällä miehellä on tarjottavaa kenellekkään. Ei osaa mitään ja ei pysty mihinkään sekä on vaan aina mankumassa rahaa. Köyhä mies on ihmis jätettä.
Sinä olet.
Selvästi ongelmia, joita mies ei itse tunnista. Miksi ottaa sellaista riesaksi?
Vierailija kirjoitti:
Köyhän miehen kanssa ei ole varaa tehdä lapsia, siksi. Toisekseen, olen itse opiskeluajoista lähtien tehnyt kovasti töitä saavuttaakseni tietyn elintason. Väliaikaisesti voin olla se joka tuo perheen rahat pöytään mutta pitkäaikaisesti en ala ketään aikuista elättämään. Varsinkaan siinä tapauksessa, jos köyhyyden syy laiskuus tai muut henkilökohtaiset ongelmat, jotka ovat hänen vastuullaan hoitaa jos on hoitaakseen.
Taidat hakemalla hakea syitä torjua toinen ihminen. Aika rasittavaa. Aika rasittava luonteenpiirre.
Vierailija kirjoitti: Millä tavalla on kunnollinen? Eikös kunnollinen mies pyri jatkuvasti kouluttautumaan ja oppimaan uutta?
Miksi pitää kouluttautua jos jo osaa kaiken tarpeellisen?
Hienolle kuulostavaa titteliäkö olet vailla?