Haluatteko että ennustan teille?
Olen huomannut, että minulle tulee usein tietynlainen häiritsevä tunne ihmisten miettiessä ja pohtiessa vastausta joihinkin kysymyksiin. Olen siis tuntenut selvästi tietäväni vastauksen näihin asioihin, ja vastaus on aina osoittunut oikeaksi.
Esimerkkinä esimerkiksi se, kun ystäväni joka oli jo kauan kärsinyt lapsettomuudesta mietti, saakohan hän ikinä lasta. Silloin minulle tuli tunne, että hän saa kyllä lapsen. Nyt hän on raskaana, vaikka lääkäritkin sanoivat, että se olisi oikeastaan mahdotonta. Siitä huolimatta olin itse jo tuolloin ystävän miettiessä varma raskaudesta.
Eli siis, jos haluatte, voin myös teille nyt pariin kysymykseen yrittää vastata. En lupaa mitään, mutta kuten sanoin, ovat ns. ennustukseni osuneet aina oikeaan.
Kommentit (57)
Kysymys: Mistä johtuu perhe-elämän kärsimykset?
Vastaus: Perhe-elämän kärsimykset johtuvat perheeseenne muodostuvasta kireästä tunnelmasta, joka johtuu siitä, että huomaamattanne olette muuttuneet stressin vaikutuksesta vihamielisemmiksi toisianne kohtaan.
Ap
a) Löytyykö lapseni sairauteen syy, paraneeko hän?
b) Onnistunko työssäni - uudistanko, laajennanko?
c) Pysymmekö mieheni kanssa yhdessä?
d) Rakastunko vielä elämässäni?
e) Näetkö mitään yllättävää, hyvää tai pahaa?
a) Syytä ei löydy. Sairaus ei pahene, muttei paranekaan ainakaan aivan heti.
b) Onnistut työssäsi, mutta työsi pysyy samanlaisena kuin nykyään. (et uudista tai laajenna)
c) Pysytte yhdessä.
d) Et rakastu uuteen ihmiseen, mutta löydät uusia rakastettavia puolia jo tuntemissasi ihmisissä.
e) En nää mitään yllättävää, en ainakaan mitään pahaa. Sinun pitää olla tarkkana, että pidät huolta itsestäsi etkä anna itsesi palaa loppuun.
Ap
Tuleeko hänen uusi suhteensa kestämään ja saavatko he lapsia?
Tulee varmasti kestämään, mutteivat he saa lapsia.
Ap
Repskops
Kysymys: Mistä johtuu perhe-elämän kärsimykset?Vastaus: Perhe-elämän kärsimykset johtuvat perheeseenne muodostuvasta kireästä tunnelmasta, joka johtuu siitä, että huomaamattanne olette muuttuneet stressin vaikutuksesta vihamielisemmiksi toisianne kohtaan.
Ap
Tuskin ap näitä tänne hauskaksi vitsiksi laittaa.
Tuleeko mieheni yöksi kotiin? Pettääkö hän minua nytkin?
Hyvä, mä saan kaksoset ja mun kaveri ja sen mies (vastaus 48) voi saada multa sen toisen vauvan, koska mä en oikeesti pysty hoitaan yksin kahta.
Kysymys: Tuleeko mieheni yöksi kotiin? Pettääkö hän minua nytkin?
Vastaus: Tulee tunnin sisällä, ei petä eikä ole koskaan pettänytkään.
Ap
meille? Miten mieheni työtilanteen käy? Entä minun, pärjäänkö nykyisessä vai joudunko pois? Miltä näyttää terveystilanteeni? Taloustilanne pelottaa myös.
meille? Miten mieheni työtilanteen käy? Entä minun, pärjäänkö nykyisessä vai joudunko pois? Miltä näyttää terveystilanteeni? Taloustilanne pelottaa myös.
Teidän molempien työtilanne säilyy samanlaisena, samoin taloustilanne. Terveystilanteesi saattaa horjua, muttei mitään vakavaa tapahdu.
Ap
Koska synnytän?
Reilusti jälkeen lasketun ajan. Ole kärsivällinen ;) Synnytys sujuu kuitenkin erittäin hyvin!
Ap
Koska löydän elämänkumppanin?
Ensi syksynä.
Ap
Olenko löytänyt elämäni miehen? Perustammeko perhettä? Näyttääkö tuleva vuosi onnelliselta?
Olenko ikuinen yksineläjä (sopii kyllä luonteelleni) vai löydänkö sielunkumppanin? Jos, milloin?
Olenko löytänyt elämäni miehen? Perustammeko perhettä? Näyttääkö tuleva vuosi onnelliselta?
Tuleva vuosi on onnellinen. Tämänhetkinen miehesi ei kuitenkaan ole elämäsi mies.
Ap
Olenko ikuinen yksineläjä (sopii kyllä luonteelleni) vai löydänkö sielunkumppanin? Jos, milloin?
Löydät rinnallesi samanhenkisen ystävän, muttet parisuhdetta. Loppuvuodesta.
Ap
Mitä näet minulle? :) erityisesti uran suhteen ja rakkauteen
Ääk sori, oli tarkotus kirjoittaa siihen uuteen ketjuun!! T.64