Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluatteko että ennustan teille?

Vierailija
01.01.2013 |

Olen huomannut, että minulle tulee usein tietynlainen häiritsevä tunne ihmisten miettiessä ja pohtiessa vastausta joihinkin kysymyksiin. Olen siis tuntenut selvästi tietäväni vastauksen näihin asioihin, ja vastaus on aina osoittunut oikeaksi.

Esimerkkinä esimerkiksi se, kun ystäväni joka oli jo kauan kärsinyt lapsettomuudesta mietti, saakohan hän ikinä lasta. Silloin minulle tuli tunne, että hän saa kyllä lapsen. Nyt hän on raskaana, vaikka lääkäritkin sanoivat, että se olisi oikeastaan mahdotonta. Siitä huolimatta olin itse jo tuolloin ystävän miettiessä varma raskaudesta.

Eli siis, jos haluatte, voin myös teille nyt pariin kysymykseen yrittää vastata. En lupaa mitään, mutta kuten sanoin, ovat ns. ennustukseni osuneet aina oikeaan.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille? Miten mieheni työtilanteen käy? Entä minun, pärjäänkö nykyisessä vai joudunko pois? Miltä näyttää terveystilanteeni? Taloustilanne pelottaa myös.

Vierailija
42/57 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys: Mistä johtuu perhe-elämän kärsimykset?

Vastaus: Perhe-elämän kärsimykset johtuvat perheeseenne muodostuvasta kireästä tunnelmasta, joka johtuu siitä, että huomaamattanne olette muuttuneet stressin vaikutuksesta vihamielisemmiksi toisianne kohtaan.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) Löytyykö lapseni sairauteen syy, paraneeko hän?

b) Onnistunko työssäni - uudistanko, laajennanko?

c) Pysymmekö mieheni kanssa yhdessä?

d) Rakastunko vielä elämässäni?

e) Näetkö mitään yllättävää, hyvää tai pahaa?

a) Syytä ei löydy. Sairaus ei pahene, muttei paranekaan ainakaan aivan heti.

b) Onnistut työssäsi, mutta työsi pysyy samanlaisena kuin nykyään. (et uudista tai laajenna)

c) Pysytte yhdessä.

d) Et rakastu uuteen ihmiseen, mutta löydät uusia rakastettavia puolia jo tuntemissasi ihmisissä.

e) En nää mitään yllättävää, en ainakaan mitään pahaa. Sinun pitää olla tarkkana, että pidät huolta itsestäsi etkä anna itsesi palaa loppuun.

Ap

Vierailija
44/57 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko hänen uusi suhteensa kestämään ja saavatko he lapsia?

Tulee varmasti kestämään, mutteivat he saa lapsia.

Ap

Vierailija
45/57 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Repskops

Kysymys: Mistä johtuu perhe-elämän kärsimykset?

Vastaus: Perhe-elämän kärsimykset johtuvat perheeseenne muodostuvasta kireästä tunnelmasta, joka johtuu siitä, että huomaamattanne olette muuttuneet stressin vaikutuksesta vihamielisemmiksi toisianne kohtaan.

Ap

Tuskin ap näitä tänne hauskaksi vitsiksi laittaa.

Tuleeko mieheni yöksi kotiin? Pettääkö hän minua nytkin?

Vierailija
46/57 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, mä saan kaksoset ja mun kaveri ja sen mies (vastaus 48) voi saada multa sen toisen vauvan, koska mä en oikeesti pysty hoitaan yksin kahta.

Vierailija
47/57 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys: Tuleeko mieheni yöksi kotiin? Pettääkö hän minua nytkin?

Vastaus: Tulee tunnin sisällä, ei petä eikä ole koskaan pettänytkään.

Ap

Vierailija
48/57 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille? Miten mieheni työtilanteen käy? Entä minun, pärjäänkö nykyisessä vai joudunko pois? Miltä näyttää terveystilanteeni? Taloustilanne pelottaa myös.

Vierailija
49/57 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän molempien työtilanne säilyy samanlaisena, samoin taloustilanne. Terveystilanteesi saattaa horjua, muttei mitään vakavaa tapahdu.

Ap

Vierailija
50/57 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska synnytän?

Reilusti jälkeen lasketun ajan. Ole kärsivällinen ;) Synnytys sujuu kuitenkin erittäin hyvin!

Ap

Vierailija
51/57 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska löydän elämänkumppanin?

Ensi syksynä.

Ap

Vierailija
52/57 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko löytänyt elämäni miehen? Perustammeko perhettä? Näyttääkö tuleva vuosi onnelliselta?

Vierailija
53/57 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ikuinen yksineläjä (sopii kyllä luonteelleni) vai löydänkö sielunkumppanin? Jos, milloin?

Vierailija
54/57 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko löytänyt elämäni miehen? Perustammeko perhettä? Näyttääkö tuleva vuosi onnelliselta?

Tuleva vuosi on onnellinen. Tämänhetkinen miehesi ei kuitenkaan ole elämäsi mies.

Ap

Vierailija
55/57 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ikuinen yksineläjä (sopii kyllä luonteelleni) vai löydänkö sielunkumppanin? Jos, milloin?

Löydät rinnallesi samanhenkisen ystävän, muttet parisuhdetta. Loppuvuodesta.

Ap

Vierailija
56/57 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näet minulle? :) erityisesti uran suhteen ja rakkauteen

Vierailija
57/57 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääk sori, oli tarkotus kirjoittaa siihen uuteen ketjuun!! T.64

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme