Haluatteko että ennustan teille?
Olen huomannut, että minulle tulee usein tietynlainen häiritsevä tunne ihmisten miettiessä ja pohtiessa vastausta joihinkin kysymyksiin. Olen siis tuntenut selvästi tietäväni vastauksen näihin asioihin, ja vastaus on aina osoittunut oikeaksi.
Esimerkkinä esimerkiksi se, kun ystäväni joka oli jo kauan kärsinyt lapsettomuudesta mietti, saakohan hän ikinä lasta. Silloin minulle tuli tunne, että hän saa kyllä lapsen. Nyt hän on raskaana, vaikka lääkäritkin sanoivat, että se olisi oikeastaan mahdotonta. Siitä huolimatta olin itse jo tuolloin ystävän miettiessä varma raskaudesta.
Eli siis, jos haluatte, voin myös teille nyt pariin kysymykseen yrittää vastata. En lupaa mitään, mutta kuten sanoin, ovat ns. ennustukseni osuneet aina oikeaan.
Kommentit (57)
Kysymys: Tapahtuuko se tänä vuonna (2013)?
Vastaus: Tästä vuodesta tulee huono, mutta onni odottaa myöhemmin. Vaikeudet vaikeuttavat sinun ja miehesi välistä suhdetta, joten teidän tulee tehdä paljon töitä jaksaaksenne yhdessä.
Ap
Mulle tuli nyt niin semmonen olo, että mun pitää siis menä hedelmöityshoitoihin jos lapsia haluan, asia jota olen miettinytkin. Suvussa ei ole ainakaan sataan vuoteen ollut ainoitakaan kaksosia. Eli jos tulis useampi, tulis sitten klinikan kautta. Jos ap vielä ehdit, kommentoitko tätä? Vai olisiko adoptio mahdollinen, kun miestä ei ole siis näköpiirissä mutta lapsia toivoisin?
Kysymys: Jatkuuko onnellinen perhe-elämä ja hyvä tulotaso
Vastaus: Tulotaso säilyy edelleen hyvänä, perhe-elämän onnellisuus kärsii.
Ap
Kysymys: Jatkuuko onnellinen perhe-elämä ja hyvä tulotaso
Vastaus: Tulotaso säilyy edelleen hyvänä, perhe-elämän onnellisuus kärsii.
Ap
Valmistuuko poikani keväällä? Jatkaako hän opiskeluja? Menestyykö hän elämässä?
Valmistuu, jatkaa ja menestyy, ei epäilystäkään. :)
Ap
Haluaisin tietää toteutuuko suurin haaveeni koskaan, eli tulenko joskus äidiksi? Entä löydänkö ihanan miehen itselleni?
1) Rupeavatko kaksi vanhinta sisarustani lähivuosien sisällä seurustelemaan? Ikää 24 ja 20.
2) Miten 12-vuotias esikoiseni tulee pärjäämään yläkoulussa? Todetaanko hänellä epäilemäni lukihäiriö? Mikä taho voisi auttaa hänen koulutaipaleellaan?
1) 20-vuotias alkaa seurustelemaan piankin, 24-vuotias myöhemmin, mutta lähivuosien aikana hänkin. Hänen suhteensa ei kuitenkaan ole kovin kestävä.
2) 12-vuotias saa apua yläkoulussa, joten hän pärjää, vaikka hänellä todetaan lukihäiriö. Koulun erityisopettajat auttavat häntä.
Ap
Etenenkö työssäni lähivuosina?
Et. Ainakaan merkittävästi.
Ap
Olen ollut 2012 äärettömän tyytymätön. Saanko tänä vuonna lisää energiaa ja/tai tulenko onnellisemmaksi?
Haluaisin tietää toteutuuko suurin haaveeni koskaan, eli tulenko joskus äidiksi? Entä löydänkö ihanan miehen itselleni?
Tulet äidiksi. Saat ihanan miehen itsellesi, mutta suhteenne kärsii lapsen saannista.
Ap
Mulle tuli nyt niin semmonen olo, että mun pitää siis menä hedelmöityshoitoihin jos lapsia haluan, asia jota olen miettinytkin. Suvussa ei ole ainakaan sataan vuoteen ollut ainoitakaan kaksosia. Eli jos tulis useampi, tulis sitten klinikan kautta. Jos ap vielä ehdit, kommentoitko tätä? Vai olisiko adoptio mahdollinen, kun miestä ei ole siis näköpiirissä mutta lapsia toivoisin?
Menet hedelmöityhoitoihin, josta kaksoset johtuvatkin. Adoptio ei sovi sinulle eikä tilanteeseesi. Saat lapset yksin, mutta löydät rakkauden myöhemmin.
Ap
Lisäopinnot kiinnostavat, mutta en vielä tiedä mihin suuntaisin. Onko näkyvissä lisäopintoja, hoitoalalla olen.
Sinulla on hyvät mahdollisuudet onneen, mutta sinun pitää tehdä töitä sen eteen. Panosta vapaa-ajan viettoosi, ja yritä silloin rentoutua, äläkä stressaa. Muista viettää paljon aikaa läheistesi ja ystäviesi kanssa, se on avaimesi onneen :)
Ap
Olen ollut 2012 äärettömän tyytymätön. Saanko tänä vuonna lisää energiaa ja/tai tulenko onnellisemmaksi?
Ap
OMG! Musta tulee kaksosten yh :D ! Herranjumala!
Lisäopinnot kiinnostavat, mutta en vielä tiedä mihin suuntaisin. Onko näkyvissä lisäopintoja, hoitoalalla olen.
Kyllä, menet opiskelemaan lisää ja se kannattaakin, sillä sen myötä saat huomattavasti paremman työpaikan tulevaisuudessa.
Ap
a) Löytyykö lapseni sairauteen syy, paraneeko hän?
b) Onnistunko työssäni - uudistanko, laajennanko?
c) Pysymmekö mieheni kanssa yhdessä?
d) Rakastunko vielä elämässäni?
e) Näetkö mitään yllättävää, hyvää tai pahaa?
Kysymys: Mistä johtuu perhe-elämän kärsimykset?
Vastaus: Perhe-elämän kärsimykset johtuvat perheeseenne muodostuvasta kireästä tunnelmasta, joka johtuu siitä, että huomaamattanne olette muuttuneet stressin vaikutuksesta vihamielisemmiksi toisianne kohtaan.
Ap
Tuleeko hänen uusi suhteensa kestämään ja saavatko he lapsia?
Etenenkö työssäni lähivuosina?