Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihaksia kolottaa eilinen liikunta, onko ok ottaa sarkylaake?

Vierailija
02.12.2012 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä harrastan venyttelyä vastaavassa tilanteessa ja nautinkin siitä lihaskivusta, sen on hyvää kiua.

Vierailija
2/8 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä harrastan venyttelyä vastaavassa tilanteessa ja nautinkin siitä lihaskivusta, sen on hyvää kiua.

lihakset ovat oikein hapoilla, ei kannata kyllä kylmiltään venytellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lihakset ovat oikein hapoilla, ei kannata kyllä kylmiltään venytellä.

ei kait kukaan niin tyhmä olekaan, että kylmiltään mitään urheilua harrastais, edes venyttelyä...?

Vierailija
4/8 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...nimittäin Lääkärit-ohjelmaan :-D niin siellä sanottiin, että 250 mg ibuprofeiinia on paras lääke liikunnan jälkeisiin lihaskipuihin.

Vierailija
5/8 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei lepo tai kevyt, palauttava harjoittelu riitä? Miten sä pystyt edes harrastamaan liikuntaa, jos yhtään kipua ei saa tuntua??

Vierailija
6/8 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tottakai on ok ottaa lääke

Vierailija
7/8 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäisi ottaa lääkettä? Liikkuvan ihmisen luulisi muutenkin pitävän huolta kropastaan mm. välttämällä turhia lääkkeitä... Siis mitä hyötyä tuosta on? Lihaksessa on pieniä kudosvaurioita treenin takia, mutta kun ne parantuvat, lihas on entistä vahvempi. Ei se ole mikään hoidettava tila.

Eri asia sitten on, jos vetää jonkun paikan rasitusvammalle asti, reväyttää tms. mutta tavalliseen treeninjälkeiseen lihaskipuun ei ole mitään järkeä ottaa lääkettä.

Vierailija
8/8 |
02.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liike vetristää lihakset ja on helpompi liikkua, kun ei kolota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän