11 vee mököttää
...kun ei pääse yksikseen kavereiden kanssa ulos tähän aikaan raketteja katsomaan. Puolilta öin mennään koko perhe, mutta se on ihan njääh...
Minkä ikäisenä yksin ulos uutena vuonna? Klo?
joo, ihan tosi uusavuttomana kyselen :) tsori.
Kommentit (10)
Sanokaapa edes, että 11v on liian nuori menemään yksin ulos... vai oonko mä kurpitsa? ap
ympäristössä runsaasti juhlivaa nuorisoa... kaveriporukalla takapihalle olisi ihan ok, mutta nyt ollaan menossa enemmänkin kartsalle.
kiristää pipoa, kulauttaa skumppaa
Sanokaapa edes, että 11v on liian nuori menemään yksin ulos... vai oonko mä kurpitsa? ap
Tällä suunnalla uskaltaisin tuon 11v:n päästää ulos kavereiden kanssa. Pieni ja rauhallinen (500 asukasta) paikka ja nuo kaverit erittäin tuttuja.
Tosin nyt poika viihtyy kotona. Pelaavat miehen kanssa XBoxia =)
Mä en päästäisi pienenkään kaupungin keskustaan, mutta johonkin kaupunginosan kulmille kyllä päästäisin. Ja keskustaankin, jos yhdessä mentäisi, kaveritkin voisi tietysti olla mukana.
omalla kujalla saa olla tuttujen kavereiden kanssa.
Kaikkien lasten vanhemmat tietäät, että lapset pihalla ja välillä toki mekin siellä käydään.
Ovat kaikki niin täpinöissään raketeista, että menisivät seinille, jos sisällä pitäisi olla.
Eli ei todellakaan vain omalle pihalle... menisivät tod näk kaveriporukalla koulun pihalle tms. Täällä dokailevaa nuorisoa, katsoisin pitkään jos näkisin jonkun luokkakaverin yksin ulkona... siihen perustuen en ole päästänyt.
mutta kuten aina, näissä vanhemmuus jutuissa iskee epävarmuus... ap
nyt pysytään sisällä paukkuaran koiran kanssa (Espoo)
En varmaankaan olisi päästänyt. Ihan vielä ei ole tuon ikäisestä kokemusta, mutta tällä hetkellä mielipiteeni on, että en olisi päästänyt tuon ikäistä. Ala-asteikäisen paikka tähän aikaan on kotona.
Kylläpä siellä ollaan tiukkoja!
Olisit nyt voinut päästää. Ei sitä sieltä mikään mörkö vie, ja vaikka mökötys ei kauaa jatkuisikaan, olisi se silti reilua antaa lapsen mennä.
Kunhan nyt eivät kovin kauas ole harhailemassa.