Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies huutaa 18-vuotiaalle tyttärelleen :(

Vierailija
28.12.2012 |

Ihan pienet asiat saa kilahtamaan, kuten matolle pudonnut ruoka, vaikka tyttö sen siivoaisikin. Huusi minulle, että "vie tuo ämmä helvettiin" (siis tarkoitti tyttöä) ja huusi vaikka miten kauan. Ei näytä tyttöä enää liikuttavan, mutta minä mietin että mitenköhän tuollainen isäsuhde vaikuttaa, tyttö ei ole koskaan seurustellut tai mitään, mutta osaako hän sitten etsiä suhdetta jossa on minkäänlaista arvostusta puolin tai toisin? Kun tyttö oli nuorempi ja itki isän nähden, niin mies huusi että ei halua nähdä talossaan 13-vuotiaan itkevän ja käski sanalla sanoen pitää turvan kiinni. :( Ei aina kohtele tyttöä noin vaan halaileekin silloin tällöin ja on ihan mukava. Mutta sitten taas...

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
2/8 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole todella vahva, niin saa ongelmat elämäänsä jatkossakin, ehkä osaa hakea apua ajoissa, mutta tuskin, kun ei ole saanut välittämisen malliakaan, muusta puhumattakaan.



Surullista, että sen tarvii tuollaista isää katsoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tommonen ei ole tervettä!

Vierailija
4/8 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry vaan, olisit tehnyt pojan.

Vierailija
5/8 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sinulle tärkeämpi kuin tyttäresi hyvinvointi. Tyttöparka. :(

Tuollainen sika pitäisi pistää heti pihalle.

Vierailija
6/8 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö ei ole biologoisesti minun, vaikkea asuukin meidän perheessä. Mieheni ei ole muslimi vaan ihan suomalainen, hohhoijakkaa taas.



Toki mies huutaa samantapaista juttua minulle aika-ajoin, mutta olen aikuinen ja riitamme ei nyt niin hirveästi minua hetkauta. Aika surullista toki tytölle tuollainen miehen malli kieltämättä. Tytössä on kyllä sellainen erikoisuus, ettei nuo sanat tuntu satuttavan, mutta osaa itse olla oikein pistävän ilkeä. Kuten sanoin, ei ole seurustellut, mutta tiedän että kahden parhaan kaverin kanssa mennyt välit sen takia, että tyttö 'vei' tyttöjen poikaystävät. Kun sanoin, että moinen on väärin ja ilkeää, tyttöä vain nauratti ivallisesti. No pelkkiä mietteitä, mutta toivon että tuosta likasta ihan normaali kasvaisi. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kylmältä ja tunteettomalta nuorelta naiselta. On kovettanut itsensä ja mikään ei satuta-ainakaan näennäisesti. Tekee ystävilleen kiusaa, kun on sisältä itse rikki.

Eli ammattiavulle.

Vierailija
8/8 |
29.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin väärin, törkeä mies. Ei kenenkään kuulu sietää tuommoista kohtelua, jättää jäljet.

Kyllä pitäisi tytölle järkätä apua..uusi asuinpaikka?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi