Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä av-mammat mun uusista laseista?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noista teen päätelmän, että ap:n ikä on päälle 50-v.

ap on 22 vuotias. :D Ei noi kyllä mitkään mammalasit ole, tyylikkäät ja nuorekkaat molemmat. :D

Vierailija
2/8 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkäsin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Karen Millerit on kyllä tosi vanhanaikaiset... Oon ostanut samantyyliset lasit joskus 2004 - 2005 ja silloin ne oli trendikkäät. Ekat on paremmat, mutta ei nekään nyt millään trendien aallonharjalla ole.



Uskallan sanoa tämän, sillä vaikken muuten ole mikään viimeiden muodin mukaan pukautuva ihminen niin lasit mulla on muodikkaat. Mutta pääasia on että itse tykkäät ja että lasit sopii sulle!

Vierailija
4/8 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat sangat, kenelle sopii. En osaa kommentoida, sopiiko juuri sinulle.

Vierailija
5/8 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo Karen Millerit on kyllä tosi vanhanaikaiset... Oon ostanut samantyyliset lasit joskus 2004 - 2005 ja silloin ne oli trendikkäät. Ekat on paremmat, mutta ei nekään nyt millään trendien aallonharjalla ole.

Uskallan sanoa tämän, sillä vaikken muuten ole mikään viimeiden muodin mukaan pukautuva ihminen niin lasit mulla on muodikkaat. Mutta pääasia on että itse tykkäät ja että lasit sopii sulle!

Muodit kiertää :) Harvemmin nykyisin enää mitään uutta keksitään.

Ja kuka puhui muodikkaasta? Sanoin nuorekas ja tyylikäs. Mun kasvomalliin ei edes ne tän hetken muodikkaimmat sopisi vaikka miten haluaisin. Ja suht ajaton malli laseissa on hyvä, tuun noita pitämään useamman vuoden, edellisiäkin pidin 4 vuotta.

-ap

Vierailija
6/8 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin Karen Millerit. Mä tykkään. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sellaiset, jotka vakiintunut nainen ostaa kun parisuhde on siinä pisteessä, että enää ei tarvi näyttää seksikkäältä mutta haluaa näyttää muulle maailmalle olevansa vähän "räväkkä". Sori, ne on vähän seksintappajat.

Vierailija
8/8 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta esteettisinä pidän molempia. Ehkä vähän tavanomaisia ovat, mutta jos sopivat sinulle niin ihan jees. Eivät minusta enää muodikkaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän