Muita, jotka haluaisivat käyttää hyväksi näin hyvin toimivaa palstaa? Mutta miten?
Kommentit (6)
Joskus olen yrittänyt avata jotain keskusteluketjua vierailla kielillä ja ajattelin, että tämä olisi hyvä paikka harjoitella vaikka kieliä, mutta ei semmoinen saa siipiä alleen tai joku harrastusketju, jossa tehtäisiin jotain, mutta ei toimi.
Olisi kiva kun tänne tulis porukkaa ulkomailta, ympäri maailmaan ja vois vaihtaa paikallisia kuulumisia, mutta ehkä missään ei ole mitään sellaista mikä olisi kertomisen arvoista muille. Tehdään vain jotain provoja jostain tommoisista aiheista kuin toikin, että onko uimahallissa käyty peppuun kiinni. Sellainen tuntuu jotenkin liian "huonolta" näin hyvin toimivalle palstalle.
Ei täällä kukaan jaksa puhua kielillä. Monille ulkomammoille tämä on ainoa paikka, missä saa puhua vapaasti Suomea.
Joskus olen yrittänyt avata jotain keskusteluketjua vierailla kielillä ja ajattelin, että tämä olisi hyvä paikka harjoitella vaikka kieliä, mutta ei semmoinen saa siipiä alleen tai joku harrastusketju, jossa tehtäisiin jotain, mutta ei toimi.
Olisi kiva kun tänne tulis porukkaa ulkomailta, ympäri maailmaan ja vois vaihtaa paikallisia kuulumisia, mutta ehkä missään ei ole mitään sellaista mikä olisi kertomisen arvoista muille. Tehdään vain jotain provoja jostain tommoisista aiheista kuin toikin, että onko uimahallissa käyty peppuun kiinni. Sellainen tuntuu jotenkin liian "huonolta" näin hyvin toimivalle palstalle.
Kyllä täällä olisi tilaa vaikka minkälaisille ketjuille, mutta juttu on se, että ne eivät saa siipiä alleen. Jos olisi joku tarpeeksi hyvä juttu, niin sillähän voisi olla joku vakiketju. Musta olisi esimerkiksi kiva, jos täällä olisi ketjuja eri maille. Esimerkiksi voisi olla ketju ranskalaisille, venäläisille, englantilaisille.
En mä mitään teidän hyvin toimivaa palstaa mitään sotke. Saa kait sitä tulla ideoita esittään. Jos tämä maailma on nyt niin kovin globaali, niin miksei sitä voisi käyttää palstaa sellaiseenkin. Mä ainakin haluaisin kuulla juttua ulkomailta.
Tuota sanaparia voi katsopas käyttää ihan normaaleissa yhteyksissä oikein toimivasti, kun ei kaikilla ole ihan noin mustaa maailmankatsomusta kuin sulla.
Markkinointiin? Kieltämättä houkuttaisi, mutta helpommin sanottu kuin tehty - se näkyy läpi.
Hyväntekeväisyystarkoituksiin tai kampanjointiin? On kai sitä tehtykin.
Vai mitä tarkoitat?