Kolin autoa,järkky reaktio mieheltä
Kolhin auton ovea, tottakai vahingossa ja harmittaa vietävästi, onneksi on kuitenkin näitä tilanteita varten otettu kasko. Tulin kotiin ja mies oli pihalla ja kerroin sitten samantien että kävi vahinko. Järkyttävä huuto alkoi pihalla ja huusi että vitun lehmä mikä idiootti! Toki kuulen vastaavia kommennetteja koko ajan sisällä mutta tuntuu ton kolaroinnin lisäksi vielä pahemmalta tuo julkinen nöyryytys.
Kommentit (85)
Minä en sanojani säästelisi, jos joku kolhisi autoani. Sitä ei tapahdu, sillä autolla ei aja kukaan muu. Kyllä, en säästä sanojani eikä haittaa vaikka toinen huutaa kurkku suorana, en panikoi. Se on puhdistavaa, ja vielä kun paiskii tavaroita, koko sielu puhdistuu.
Meillä huudetaan molemmat, ja hyvin voidaan. Ei vaivaa sairaudet, kun ei patoa mitään sisäänsä. Naisena en ymmärrä itkupillejä, surkeita vätyksiä, raukkoja.
Meillä huudetaan molemmat, ja hyvin voidaan. Ei vaivaa sairaudet, kun ei patoa mitään sisäänsä. Naisena en ymmärrä itkupillejä, surkeita vätyksiä, raukkoja.
Riippuu siitä, mitä huutaa. Jos on ilkeäluonteinen, niin haluaa tarkoituksella pyrkiä loukkaamaan toista niin pahasti kuin mahdollista eli yrittää sanoa toisesta sellaisia henkilökohtaisia asioita, että ihan varmasti loukkaantuu. ja ilman, että ne hlökohtaiset asiat tai ominaisuudet liittyisivät esim. kolariin mitenkään. Esim. HAISTA P.... EI TUOLLAINEN RUMA FRIGI*I LÄSKIPERSE VOIKAAN OSATA AJAA... Ja vastauksena IMPOTE... PIKKUKUL..
Riidellessä pitää riidellä vain siitä asiasta!
Oikealla tavalla riitely voi puhdistaa ilmaa. Mutta kaikki eivät osaa. Kuulostaa siltä, että etenkään ap:n mies ei osaa.
Peruutin sen sitten betoniporsaaseen, kun en ollut älynnyt sen olevan parkkipaikalla takanani ja eihän se näkynyt takaikkunasta, vaikka katsoinkin ihan oikeaoppisesti taakseni kun peruutin.
Vieressä seisoi keski-ikäinen mies, joka alkoi ilkkumaan ja nauraa räkättämään, että mitähän se isukki nyt sanoo kun menet kotiin kertomaan onnettomuudesta? (auto oli uusi ja kaiketi kalliimman näköinen kuin 18v tytön omaksi sopiva)
No, ajelin kotiin, puskurissa oli vain pieni naarmu. Isäi katsoi sen ja sanoi, kuin ohimennen, "korjataan se sitten kun itse seuraavan kerran peruutan johonkin". Ei mitään muuta.
Isäni on itse opettanut minut ajoluvilla ajamaan ja on aina muistanut mainita kuinka hyvin ajan :)
Se onkin sitten ainoa naarmu jonka olen eläessäni itse aiheuttanut autolla ajaessani.
Parissa kolarissa olen ollut mukana, mutta silloin on syyllinen ollut joku muu.
Tytär sai ajokortin ja oitti toislta ajokerraltaan, että ajoi......auton kaverinsa autotallin seinään.
Hoksasin olla täysin rauhallinen ja sympaattinen isä sillä samalla hetkellä. Kyseessä on Totuuden Hetki isä-tytär suhteessa. Kiivastumalla olii kehittänyt suhteemme sellaisksi, että se ei olii koskaan enää entinen.
Kysyin, että onko hän itse OK ja sen jälkeen lohduttelin, että meidän perheessä on lähes kaikki autot ajettu kertaalleen autokatoksen seinään; sellaista sattuu tosi usein. Tytär pysti rauhallisena ja sanoin, että voi ihan hyvin olla siellä kaverinsa luona, katsellaan autoa sitten kun tulee kotiin.
Kaikenlaisia kuskeja. Taatusti olisin suuttunut noin surkealle kuljettajalle. Edes väsyneenä et mene auton rattiin, rikot tieliikennelakis. Häpeän huonoja naiskuskeja, saatanan tunarit,kortti saatu arpajaisissa. Olisit saanut kulkea jalkaisin.
Meidän auton kolhi eräs mieskuski parkkipaikalla. Samalla kolhi muutamaa muutakin autoa, sillä hänellä oli vauhtia melkoisen paljon tapahtumahetkellä.
Meidän automme (joka siis oli parkissa, onneksi ihan tyhjillään) kolhiutui niin pahasti ettei sillä voinut enää ajaa ollenkaan.
Nyt ajellaan vuokra-autolla kunnes saadaan oma takaisin huollosta.
Eipä käynyt mielessäkään että sille kolaroijalle olisi pitänyt alkaa huutamaan.
Mahtaa olla elämä vaikeaa jos täytyy hävetä muiden ihmisten tekemiä mokia ö.ö
Itse olisin haukkunut alimpaan helvettiin. Sinä siis tyynesti tyydyit tilanteeseen. Oletpa surkea nynnerö.
Itse olisin haukkunut alimpaan helvettiin. Sinä siis tyynesti tyydyit tilanteeseen. Oletpa surkea nynnerö.
vaikka kuinka huutaisi.
Itse vaan saa päänsärkyä jos lähtee raivoamaan.
Tässä tilanteessa kaikki kulut menivät vastapuolelle. Jos olisin hankkinut itselleni päänsäryn, olisin joutunut ostamaan buranani ihan itse ;)
Olisit pitänyt puhuttelun, olisi voinut ottaa opiksi. Tuollainen itsehillintä ei ole terveellistä, kerran vielä purkaudut ja lujaa.
Olisit pitänyt puhuttelun, olisi voinut ottaa opiksi. Tuollainen itsehillintä ei ole terveellistä, kerran vielä purkaudut ja lujaa.
Suosittelen ottamaan selvää temperamenteista. Kaikki eivät ole huutajia :)
Ymmärrän kyllä, että joillakin se huutaminen helpottaa, mutta yritä sinäkin ymmärtää että toiset se vaan saa ärtymään entistä pahemmin.
Ajokortti on voitettu arpajaisissa. Uskomattoman surkeita kuskeja. Kirjoitit kuten itse ajattelen, meilläkin on suvussa useampi ammattiautoilija. Kaiken lisäksi ollaan valmiita hajottamaan auto, jos toinen sanoo täysin aiheesta muutaman hyvin paikallaan olevan sanan.
Saatanan tontut.
että naiset (muut kuin ammattikuskit) ajavat yleensä suhteellisen vähän.
Eihän kokemusta kartu ja sitä ajotaitoa jos ajaa vain muutaman kerran kuukaudessa.
Eli, mulla on oikeus hajottaa koko auto, jos mulle sanotaan pahasti... Tervettäkö
Siis about 75 prosenttia tän ketjun naisista on kolhinut autoa jossakin idioottivarmassa tilanteessa?
Ei voi olla totta. Menkää ajokouluun päivittämään taitojanne. Tai opetelkaa peruuttamaan vaikka pellolla.
Miten vitussa joku ratin kääntäminen ja sivupeilistä katsominen voi olla niin vaikea yhtälö?
Nimimerkillä ikinä en ole kolaroinut, isoäidillä rekkakortti, äiti ajaa taksia, muutenkin meidän suvussa naiset parhaita kuskeja.
Ajokortti on voitettu arpajaisissa. Uskomattoman surkeita kuskeja. Kirjoitit kuten itse ajattelen, meilläkin on suvussa useampi ammattiautoilija. Kaiken lisäksi ollaan valmiita hajottamaan auto, jos toinen sanoo täysin aiheesta muutaman hyvin paikallaan olevan sanan.
Saatanan tontut.
Ei ole todellakaan normaalia kutsua puolisoaan "vitun lehmä idiootiksi" vaikka sattuis mitä.
Mistä saatais sulle itsetuntoa, että jaksaisit vastustaa tuollaista ala-arvoista kohtelua. Tuohan on hirveää, mieti mitä lapsillesikin opetat, sulle (ja naisille) saa sanoo mitä vaan.
Ei tollainen ole normaalireaktio, eikä toisen nimittely muutenkaan.
Minäkin olen kolhinut meidän autoja, omani olen ajanut ojaan suoralta tieltä 2x ja peruuttanut ojaan, lyhtypylvääseen ja vaikka mitä.
Mies on vaan sanonut että voihan paska. Sitten se on alkanut selvittämään, paljonko maksaa korjaukset.
Tosin, se ei mielellään päästä mua oman autonsa rattiin :D
Räjähdin nauruun! Toivottavasti kaikki tuo on tapahtunut edes parinkymmenen vuoden aikana.
Meillä auto on vain kulkuväline, ei elämää suurempi ihme. Vahinkoja sattuu. Kaikki hyvin jos ihmisvahingoilta säästytään, kaiken muun voi korjata tai tarvittaessa vaihtaa auton.
Olen itse onnistunut tuhoamaan 2 peiliä peruuttaessa, kylkeen on tullut vikaa, penkasta on muutama kerta noustu ja lapset ovat jättäneet omat muistonsa autoon..
Onneksi minulla on lehmänhermoilla varustettu mies jolla ei ole peukalö keskellä kämmentä ja meillä on luotto korjaaja jonka kanssa homma pelaa ilman tyhjää odottelua.
Alkoi vain viestejäsi lukiessa päässä pyöriä väkivaltaisista parisuhteista selvinneiden tarinat. Siis ne tarinat siitä, miten parisuhde vei omanarvontunnon pikkuhiljaa ja lopulta ei tuntenut muuta ansaitsevankaan kuin turpiin vetoja...
Vai onko oikeasti kyse vain kulisseista sinulle?
Minulle on juuri käynyt noin, omanarvontuntoni on hävinnyt, paitsi kun olen muiden seurassa niin sitä vielä on mutta jos mieheni ilmaantuu paikalle niin iskee pelko tosta turpiintulosta.
Eli miehesi ilmeisesti hakkaa sinua. Lähde ihmeessä vielä kun voit, sekä itsesi että lasten takia. On suorastaan rikos pitää lapsia tuollaisissa olosuhteissa, he saavat siitä isoja henkisiä traumoja. Jos jäät niin muutaman vuoden päästä et enää kykene lähtemään. Väkivaltaa ei pidä sietää, ei mistään syystä.
Lapsesi alkavat vihaamaan isäänsä ja halveksimaan sinua koska siedät tuollaista kohtelua. Pojista voi kasvaa isänsä kaltaisia, ja tytöt ottavat teini-iässä jo itselleen samanlaisen poikaystävän.
Eli, mulla on oikeus hajottaa koko auto, jos mulle sanotaan pahasti... Tervettäkö
Ei, mutta sinä et tiedä millaista henkistä pahoinpitelyä se mies harrastaa, luitko aloituksen? Sinä et ollut siellä! Vain ap oli.
Normaaleilla ja terveillä ihmisillä ei todellakaan ole tarvetta missään tilanteessa haukkua omaa rakasta lyttyyn ja tehdä avioliitosta toiselle osapuolelle painajaista. Ei julkisesti eikä edes neljän seinän sisällä ja muutoin näytellä unelmaperhettä. Auton puskurit ja kyljet ovat vain peltiä ja muovia, sitä saa uutta. Puoliso ja ehkä todistamassa olevat lapset eivät koskaan kokonaan unohda raivokohtauksen kohteeksi joutumistaan. Kumpi on miehelle tärkeämpi, vaimo vai kolhuton auto?
Raivokohtaukset ja itsehillinnän menettämiset eivät ole tervettä. Taustalla voi olla sairaus, mutta myös persoonallisuushäiriö...
Ihan normaali reaktio mieheltä. Olisin itsekin
huutanut ihan samalla tavalla. Olemme molemmat hyvin kiihkeitä luonteita molemmat myös lapsi.
Jos parista sanasta hermostuu vielä tollaisessa tilanteessa niin voi voi. On akat kyllä aika heikkohermoisia. Se on se ensi reaktio ja sen perusteella sitten itketään asiaa monta viikkoa.
Kasva aikuiseksi. Jos ton perusteella jätät miehesi niin........ voi olla parempi että lähdet saman tien. Miehet ei aina jaksa tollaisia itkupillejä