Kolin autoa,järkky reaktio mieheltä
Kolhin auton ovea, tottakai vahingossa ja harmittaa vietävästi, onneksi on kuitenkin näitä tilanteita varten otettu kasko. Tulin kotiin ja mies oli pihalla ja kerroin sitten samantien että kävi vahinko. Järkyttävä huuto alkoi pihalla ja huusi että vitun lehmä mikä idiootti! Toki kuulen vastaavia kommennetteja koko ajan sisällä mutta tuntuu ton kolaroinnin lisäksi vielä pahemmalta tuo julkinen nöyryytys.
Kommentit (85)
Itse naisena raivostuisin aivan samalla tavoin. Huolimatta kaskosta ei kolhiminen aivan ilmaista ole. Maksat omaavastuun. Olen autoillut parikymppisestä lähes viisikymppiseksi. Tuo vahinko oli aivan itse aiheutettu. Olen miehesi kanssa samoilla linjoilla. Kai maksat auton korjauksen, oven maalauksen. Huono kuski.
Tässähän sille löytyi kaltaistansa seuraa! Sairaita molemmat.
Samoilla linjoilla. Te surkeat naiskuskit pilaatte meidän maineen, jotka osaamme ajaa. Meillä on ammattikuljettajia, naisia,jotka siis ajavat rekkaa, toinen serkku(nainen) linja-autoa.
Korjaamalla ei saa entisen veroista ja auton arvo aleni.
Voisin laittaa sähköpostia ja tutustua.
Itse naisena raivostuisin aivan samalla tavoin. Huolimatta kaskosta ei kolhiminen aivan ilmaista ole. Maksat omaavastuun. Olen autoillut parikymppisestä lähes viisikymppiseksi. Tuo vahinko oli aivan itse aiheutettu. Olen miehesi kanssa samoilla linjoilla. Kai maksat auton korjauksen, oven maalauksen. Huono kuski.
Kuluja ovat siis. Korjaus + maalaus, jonka ne maalaa ekalla kerralla todennäköisesti päin honkia, koska maalari tuli töihin krapulassa. Bonukset ehkä laskee jne.
Eli, paljon turhaa korjaamossa juoksemista ja joudutte maksamaan omavastuun. Lisäksi olette huonolla tuurilla ilman autoa yli viikon.
Kaikki siksi, että et viitsinyt keskittyä siihen peruuttamiseen.
Mutta en todellakaan nimittelisi tuolla tavalla! Suuttuminen on ymmärrettävää, koska vaikka tietää, että vahinkohan se oli, niin saattaa silti suuttua aluksi, ei sille välttämättä voi mitään. Halventava nimittely sen sijaan on typerää etkä saisi antaa suhteenne luisua tuollaiseksi. Nimitteletkö sinäkin miestä, kun olet hänelle vihainen? Millä nimityksillä ja miten hän siihen reagoi?
En varmaan jatkaisi parisuhdetta, jos minua toistuvasti nimiteltäisiin noin törkeästi, tapahtui se sitten kotona tai ulkona.
Olet säälittävä ja miehesi vielä säälittävämpi.
Oon niin oppinut suodattaan sisällä kaikkea roskaa. En enää edes tiedä että millaista olisi saada normaali kohtelua kotona.
ja halvensi äitiäni. Arvaas kuinka hyvä omanarvontunto tuli tällaisen uhriäidin lapselle... Nyt kun tajuat tilanteen, et kai uhraa lapsiasi tuollaiselle?? Lapset maksavat kalliisti kun todistavat sekä halveksivan isän että nöyristelevän äidin elämää. Mistähän löytäisivät oikean, arvokkaan ihmisen mallin jota elämässä tarvitsevat??? Mun äiti selitti monin tavoin meille miten kaikki on ok vaikka me kärsimme ja tajusimme ettei ole ok. Kaikki olemme tarvinneet apua jotta olisimme saaneet psyykemme kuntoon.
Mun mies on aina sanonut, että peltiä saa ja vakuutus on sitä varten. Ja meillä on sentään todella kallis auto...
Oikeasti mä olen törmäillyt ihan suunnatoman monen auton kanssa, olen vähän suurpiirteinen :0(. Olen lommottanut tasan jokaista omaa autoani ja suurintaosaa mieheni autoista, ikävä kyllä. Nyt vasta sinun kirjoituksesi luettua tajusin, että joku mies oikeasti käyttäytyy noin miten sinunkin miehesi, olen aina ajatellut, että se on urbaani legendaa. Mieheni ei ole koskaan korottanut ääntään moisista tapahtumista, ehkä ammatin tuoma etu=). En väitä etteikö olisi harmistunut asiasta, mutta todennut kuitenkin aina, että peltiä se vaan on, ja jopa lohduttanut minua silloin kun itseäni harmittaa. Oikeasti en ole tajunnut, että jotkut saavat riidan aikaan ko.asiasta.....taidan mennä halaamaan ja kiittämään miestäni, tai sitten olemme kokeneet paljon haastavampia asioita elämässämme.
voit ottaa yhteyttä esim.erilaisiin tukipuhelimiin, väkivaltaa kokeneille tm (tuo nimittely ja omanarvontuneen murskaus on nimittäin henkistä väkivaltaa). healing eagle sivusto kannattaa myös katsoa. voit myös varata itsellesi ajan psykologille ja selvitää hänen kanssaan asiaa ja kerätä voimavaroja lähteä joko selvittämään asiaa miehen kanssa pariterapiaan tai eroamaan miehestä. nimittelyä ei tarvitse sietää eikä hyväksyä, sulla on oikeus tulla kohdelluksi hyvin kotona niinkuin muuallakin. ala toimia heti, ja saat vielä paremman elämän itsellesi ja lapsillesi (nekin kärsivät epäterveestä kodista jollainen tulee kun toinen vanhempi loukkaa jatkuvasti toista)
Minun mieheni vain totesi, että tilanne on sitten 2-1 (mies johtaa). Ottaahan se päähän, mutta HALOO!!
pudottaisit jonkin miehen tavaran lattialle ja katsoisit samalla silmiin?
Olisiko miehen reaktio sinua rakastavalle ihmiselle sopiva?
Kuules ap, käy kirjastossa ja lainaa ja lue kirja Naimisissa narsistin kanssa. Ehkä silmäsi avautuvat. Lapsesikin kärsivät persoonallisuudessaan sen peruuttamattomasti, jos meno on seinien sisällä tuollaista ja kyllä ne lähimmät seinänaapurit ovat sen jo kuulleet.
jos nainen ajaa tai kolhii niin tulee tyypillistä "nainen ratissa" -juttua. Sitten kun mies tekee saman, kaikki on hiljaa. Alistamisen parhaimpia keinoja on saada joku tuntemaan itsensä tyhmäksi, ja tässähän aina saadaan uudestaan ja uudestaan aihetta siihen, niin kauan ettei joku uskalla enää ajakaan, saatikka tehdä mitään muutakaan. Ja nämä ns. naiset täällä, jotka haukkuvat toisia naisia huonosta ajamisesta ja oman maineensa huonontamisesta, no köh. Muut naisetko teidän ajamista yleensä haukkuu vaiko ne miehet? Taistelkaa maineenne puolesta ihan sitä asennoitunutta porukkaa vastaan, joita pitääkin, eikä sitä toista. Kai te nyt plussaa hyvänä kuskina olosta saatte muutenkin, esim. vakuutusyhtiöiltä. Kokeilkaa vaikka hakea samaa vakuutusta "miehinä" netissä niin johan hinta nousee.
ihan vaan kun olin niin stressistä tajuton eli ei olis pitäny ajaa ensinkään. Aattelin että hermostuu, mutta ei se llu moksiskaan vaan tilas uudet osat. Jos olis alkanu haukkuun kutan ap:n mies, olisin kyl suuttunu. Vahinkoja sattuu!
Kaikenlaisia kuskeja. Taatusti olisin suuttunut noin surkealle kuljettajalle. Edes väsyneenä et mene auton rattiin, rikot tieliikennelakis. Häpeän huonoja naiskuskeja, saatanan tunarit,kortti saatu arpajaisissa. Olisit saanut kulkea jalkaisin.
se mitä miehes sanoo, menee kyllä hänen piikkiinsä. Tuskin kukaan naapuri ajattelee, että sä olisit lehmä tai idiotti, vaan että miehes on itse aikamoinen idiootti. Eli säälipisteet menee kyllä suon puolelles.
Mut, onpa nimittely sisällä tai ulkona, ei sun tarvitse sellaista hyväksyä. Ala-arvoista käytöstä mieheltä.
Tarkoitan siis henkisesti? Jos kolhu autoon saa raivostumaan, niin eikös silloin ole hankkinut vähän turhan kalliin auton? Ymmärrän, että harmittaa, mutta auto on kuitenkin vain auto, olis sitten kuinka uusi tai hieno tahansa. Jos on vielä kaskot ja kaikki, eikä toinen ihminen vahingoittunut, niin oisko vähän prioriteetit sekaisin?
Miltä tuntuisi jos mies vahingossa kolhisi lapsiasi tai jotain muuta, josta välität yhtä paljon, kuin mies autostaan
tuossa tilanteessa minun mieheni olisi huolissaan, ettei minuun sattunut.
Toisekseen, jos saisin tuollaista kohtelua, ajaisin auton tuhannen paskaksi. For real.
Tuossa taannoin peruutin aitaa päin automme ja voin kertoa, että hävetti jälkeen päin meidän molempien reaktiot. Molemmat huusimme suu vaahdossa ja kirosimme ja naapurit vielä pihassa... Raivostuminen on minun mielestäni ihan normaali reaktio, jos tapahtuu jotain tuollaista, mutta tuollainen törkeä haukkuminen ei ole mistään kotoisin.