Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

annoin miehelleni luvan "käydä vieraissa", kun olen raskaana.

Vierailija
04.01.2013 |

Olen varmaan vähän omituinen. Mutta odotan meidän viidettä lasta ja sama juttu toistui kuin viime raskaudessa. Minun ei tee mieli seksiä. Tai itseasiassa tällä kertaa tekee jopa välillä mieli, mutta on niin paha olo koko ajan ja väsyttää, että en vain jaksa. Viime raskaudessa jo sanoin miehelleni, että hänen ei tarvitse puutteessa elää 9kk sen takia, että minun ei tee mieli. Saa mennä ja panna jos tekee mieli. Kunhan ei tuo tauteja kotiin ja ei kerro niistä minulle. Raskauden loppu metreillä sanoin, että nyt lupa vieraisiin on poistunut :) Tässä raskaudessa taas siis annoin saman luvan. Mieheni vaan naureskelee minulle, pitää mua varmaan vähän hölmönä :) mutta toisaalta, ihan varmasti jo helpottavaa tietää, että jos ihan kauhea puutostila tulee, niin minua ei haittaa jos jyystää jotakuta toista. En usko, että hän niin tekee, on aika tunne ihminen, mutta mahdollisuus on annettu.

Kerroin tästä ystävälleni ja hän oli aivan kauhuissaan. Olen kuulemma ihan hullu. Entä jos mieheni ihastuu? Entä jos vieraan makuun jää koukkuun jne. Minä en nyt ihan ymmärtänyt haloota. Ihastuahan voi aina, ilman seksiäkin. Ja eiköhän jokainen joka vierasta haluaa, ota sitä vierasta jos kokee, että se on sen arvoista. Tuskin luvan kanssa harrastettu syrjähyppy muokkaa ketään paantuneeksi pettäjäksi.

Mitä mieltä olette?

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kunhan ei tuo tauteja kotiin ja ei kerro niistä minulle."

Tauti saa olla, kunhan ei ole kotona, ja ei kerro, miksi on poissa!

Vierailija
2/47 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kunhan ei tuo tauteja kotiin ja ei kerro niistä minulle."

Tauti saa olla, kunhan ei ole kotona, ja ei kerro, miksi on poissa!

että huolehtii ehkäisystä (kondomi), eli ei tuo tauteja kotiin. Sitä sillä tarkoitin. Ja en halua miettiä jos on jonkun naisen kanssa paneksinut, joten ihan itseeni säästäen en todellakaan halua kuulla niistä mitään. Ei se nyt minnekään treffeille herranjumala ole lähdössä, että joutuisi huijaamaan menojaan. Ihan normaalisti käy välillä iltaa viettämässä kavereiden kanssa ja on esimerkiksi lähdössä kahden viikon reissulle Jenkkeihinkin, joten kyllähän se sielläkin hoituu :) jos on edes tarvis. Kyllä minä siis tiedän missä mieheni menee.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kun ei ole sillä tavalla perustarve kuten esim. juomakelpoinen vesi; eikö normaali, aikuinen mies kestä joitakin kuukausia ilman pillua? Ja sinä, vaimona, olisit voinut tehdä miehen eteen muutakin kuin maata haarat auki: ottaa suihin, runkata, mitä tahansa millä pidetään yllä seksuaalista mielenkiintoa! Ei minuakaan huvittanut yhdessä vaiheessa raskautta, niin mies sitten runkkasi rinnoilleni ja se olikin yllättäen kivaa- turvonneet ja herkät rinnat sopivat touhuun mainiosti. ;)

Toivon tosiaan, että tämä aloitus olisi provo.

Vierailija
4/47 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kun ei ole sillä tavalla perustarve kuten esim. juomakelpoinen vesi; eikö normaali, aikuinen mies kestä joitakin kuukausia ilman pillua? Ja sinä, vaimona, olisit voinut tehdä miehen eteen muutakin kuin maata haarat auki: ottaa suihin, runkata, mitä tahansa millä pidetään yllä seksuaalista mielenkiintoa! Ei minuakaan huvittanut yhdessä vaiheessa raskautta, niin mies sitten runkkasi rinnoilleni ja se olikin yllättäen kivaa- turvonneet ja herkät rinnat sopivat touhuun mainiosti. ;)

Onko sinusta sitten parempi harrastaa seksiä väkisin jos sitä ei tee yhtään mieli? Ja otappa suihin kun oksennus lentää jatkuvasti, oksennanko välillä ämpäriin ja jatkan sitten suihinottoa? Minusta seksissä on tärkeää myös laatu, en halua harrastaa mieheni kanssa paskaa seksiä. Meillä on erittäin hyvää seksiä ollut koko parisuhteemme ajan ja en todellakaan ala harrastamaan mitään perinteistä "väkisin panemista" mitä parisuhteissa tunnutaan jatkuvasti harrastavan. Eikä miehenikään varmasti halua seksiä kanssani jos en minä sitä todella myös halua.

Mieheni kestää hienosti ilman, hän ei ole sanallakaan valittanut mitään siitä, että seksiä on ollut vähemmän. Mutta minua se haittaa, kun meillä on normaalisti hyvin vilkas seksielämä. Minä rakastan miestäni niin paljon, että haluan hänen parastaan tässä asiassa. Ei se minulta ole pois jos hän saa seksiä halutessaan, kun minun ei jokatapauksessa nyt tee mieli.

ap

Vierailija
5/47 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et aloituksessasi maininnut, että voit niin huonosti ja olit koko raskauden niin sairas, ettet voinut harrastaa seksiä. Sanoit vain, ettei tehnyt mieli. Näillä kahdella on iso ero.

Joka tapauksessa ihmettelen todella, mihin miehesi tarvitsee toista naista. Etkö ota vastaan hellyyttä, hemmottelua, hierontaa, suukottelua, silittelyä? Eikö miehesi saa vastaavaa sinulta? Seksuaaliseen paineeseen helpottaa runkkaaminen, läheisyyttä saa yleensä jopa sairaaltakin puolisolta,joten se, miksi miehesi tarvitsee seksiä toiselta ihmiseltä, tarkoittaa sitä, ettet ollut valmis läheisyyteen ylipäätään tai sitten liität seksiin jonkinlaista suoritustasoa, mikä myöskin on aivan älytöntä. Jos kummallakin on hyvä olla, voi seksi olla sitä, että hyväillään, suukotellaan, sylitellään ja toinen tyydyttää itse itsensä siinä sivussa. Se, että seksillä on tietty taso ja tietty tavoite ja sen on aina sujuttava tietyn kaavan mukaan, tuntuu aika kauhealta.

Minusta parasta seksiä on se, että mennään tilanteen mukaan ja molemmilla on mukava olla. Orgasmi ei todellakaan ole välttämättömyys eikä se, että sen seksin on oltava huippua. Jos miehellesi sinun mielestäsi ei kelpaa kuin paras seksi maailmassa, niin penäätkö samoja oikeuksia, jos miehesi joutuu hetkeksi sairaalaan tai sairastuu vakavasti tms. Haluat vain tasokasta seksiä, etkä suostu mihinkään kompromissiin? Eikö koskaan voi laskea tasoa tilanteen mukaan ja kokeilla samalla jotain uutta läheisyyden tasoa?

MInusta sinä yrität mennä vähän liian helpolla. Kyllä toista rakastavan pitäisi tajuta, että tärkeintä on se läheisyys ja se, että sitä pidetään yllä, vaikka aina ei ihan huvittaisikaan.

Vierailija
6/47 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun ei ole tehnyt mieli seksiä vuosikausiin ja olenkin miehelle sanonut, että saa käydä vieraissa kunhan

- ei kerro minulle

- ei tuo tauteja

- ei rakastu tai lähde sivusuhteeseen

- pitää asian mahdollisimman pienen piirin tietona

Kyllä meillä jonkin verran harrastetaan seksiä joka tuntuu riittävän miehelle joka on myös tunneihminen, kuten ap:n mieskin. Mutta luvan olen antanut. Kauheinta olisi erota pelkästään seksittömyyden vuoksi, koska suhde muuten toimii ja haluamme antaa lapsille perinteisen kahden vanhemman kodin.

Vierailija
7/47 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kyllä seksiä voi harrastaa myös itsekseen, jos puolison kanssa ei voi. Hieman riskialtista alkaa tyydyttämään seksintarvettaan parisuhteen ulkopuolisilla ihmisillä. Onhan tietysti tuota tarvetta varten ihan oma ammattiryhmänsä, mutta onko seksiammattilaisen käyttäminen sitten kovin turvallista tai eettistä?

Jos taas puoliso alkaa harrastaa yhden illan juttuja, siinä voi tulla väärinkäsityksiä, särkyneitä sydämiä ja vaivaannuttavia tilanteita (jos "hoito" onkin lähikaupan kassa, jonkun tuttavaperheen äiti tms. mikä on ihan mahdollista, jos ihan hakuampuu).

Jos taas mies tyydyttää tarpeensa jonkun tuntemansa ihmisen kanssa, tilanteesta voi tulla vieläkin mutkikkaampi.

No, kukin tavallaan. Vaikuttaa kuitenkin siltä, että ap "antaa luvan" ja olettaa kuitenkin, että mies ei sitä mene tekemään. Jos menee, voi ap:n mieli muuttua.

Voi, älkää viitsikö sekoilla näissä seksiasioissa.. Lapsiperheelliset.

Vierailija
8/47 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et aloituksessasi maininnut, että voit niin huonosti ja olit koko raskauden niin sairas, ettet voinut harrastaa seksiä. Sanoit vain, ettei tehnyt mieli. Näillä kahdella on iso ero.

Tää kopsattu ap:n ekasta viestistä:

"Minun ei tee mieli seksiä. Tai itseasiassa tällä kertaa tekee jopa välillä mieli, mutta on niin paha olo koko ajan ja väsyttää, että en vain jaksa"

Vierailija
9/47 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätin itsenikin tämän asian kanssa. Sillä minusta parisuhteessa ollaan uskollisia ja en katselisi esim. pettämistä ollenkaan. Olen myös itse uskollinen.

Mutta jotenkin tässä on nyt vain annettu miehelle se mahdollisuus. Ei tyrkytetty tai ehdotettu, että meneppäs kun mun ei tee mieli. Mutta mahdollisuus on annettu, että kun minä en nyt kykene tämän pahoinvoinnin kanssa, niin saa minun puolesta tehdä sen jonkun toisen kanssa.

Hellyyttä meillä on, halaillaan, pussaillaan ja hellitään kyllä aivan niin kun ennenkin. En nyt puhukaan tässä muusta kuin seksistä. Siitä jos panettaa aivan kauheasti, eikä saa seksiä. Eikö muilla naisilla ole koskaan ollut sellaista panetusta? Ei siinä mitkään itsetyydytykset sillon auttaisi. Ajatelkaa jos panettaisi 9kk putkeen, eikä saisi seksiä. Omasta kokemuksestani tiedän, että jos panettaa ihan hirveesti ja mies ei halua tai ehdi harrastamaan seksiä, niin panettaa kahta kauheammin. Pelkästään se ajatus, että ei voi saada. Ehkä tämä lupa "syrjähyppyyn" voi siis estää myös kauhean panetuksen mieheltäni. Vaikka ei hän siis tosiaan ole mistään sellaisesta puhunut edes, mutta olisihan sekin mahdollista.

ap

Vierailija
10/47 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo on ihan sairasta enkä todellakaan haluaisi että mieheni ehdottaisi minulle vieraissa käymistä jos hän esimerkiksi olisi sairas eikä kykenisi seksiin vuoteen. Kyllä itsetyydytys ja toisen helliminen pitäisi riittää. Aivan kamala ja kuvottava ajatus. Olet epänormaali mielestäni.

Vierailija
11/47 |
04.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silkka porvo.

Vierailija
12/47 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sitä arjessa muutenkaan kerkee seksiä harrastamaan,jos on 5 lasta?Sehän pitäisi olla melkein jatkuva lupa syrjähypyille.Ehkä mies jatkaakin tätä syrjähypyttelyä,kerta se lupa on tullut.Ei näe sitä "nyt sitten taas lupa loppuu" niin virallisena ja "saahan sitä nyt vähän,tuskin se vaimo siitä niin suuttuu"ja kunhan ei saa tietää.Nähtävästi salaisuuksia saa olla tuossa parisuhteessa ja kaikkea ei tarvitse kertoa,vaimo antoi luvan.Kuinka hyvältä voikaan tuntua naisen alapää,jos sieltä 5 lasta on työnnetty ulos,jos kerran saa synnyttämättömän naisen kanssa olla ja tekee mieli jatkaa.Mieshän on onnellinen ainakin.Toiselta hyvää seksiä ja vaimo siivoaa ja hoitaa lapset.Itsen ei varmaan tarvitse kuin käydä töissä.Melkein kateeksi käy.

Vierailija
13/47 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessä kestetään raskauden mahdolliset ongelmat.

Minulla on 1.raskauden aikana parin kk yhdyntäkielto keskenmenoriskin takia ja kyllä se vieras pillu ei ollut ensimmäinen asia jota siinä tilanteessa mietittiin.

Miehellä on kaksi tervettä kättä niin ei siihen puutteeseen kuole. Ja koska olin muuten ok niin tosiaankin hellin ja pidin hyvänä miestäni ihan jo läheisyydenkin takia.

Vierailija
14/47 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiseen, jonka kanssa harrastaa seksiä, kuin "muuten vaan". Seksi synnyttää läheisyyttä ja vapauttaa kaiken maailman rakkaushormoneja. Esim miehillä, tutkitusti, vapautuu seksin seurauksena prolaktiinia, joka saa aikaan hoivan ja hellyyden tunteita partneria kohtaan.

Joten vaarallista touhua, sanon minä kuten moni muukin.

Vierailija
15/47 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet valmis jakamaan häntä muille.

Haluat osoittaa valtaa miestäsi kohtaan, annat luvan vieraisiin. Luuleltko todella että jos luvan saa ja vieraissa käynti kiinnostaa tapahtuu se vain niinä aikoina jolloin sinä sen sallit.

Seksistä voi pidättäytyä. On normaalia että pitkässä suhteessa voi tulla seksielämään katkoja raskauden, sairauden tms. syyn vuoksi.

Tiedän naisen joka myös antoi miehelleen luvan huoriin, antoi jopa rahat mukaan ulkomaanmatkoille tätä varten.

Totuus on että inhosi miestään ja ei halunnut tämän kanssa seksiä.

Vierailija
16/47 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiseen, jonka kanssa harrastaa seksiä, kuin "muuten vaan". Seksi synnyttää läheisyyttä ja vapauttaa kaiken maailman rakkaushormoneja. Esim miehillä, tutkitusti, vapautuu seksin seurauksena prolaktiinia, joka saa aikaan hoivan ja hellyyden tunteita partneria kohtaan. Joten vaarallista touhua, sanon minä kuten moni muukin.

Vierailija
17/47 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kun ei ole sillä tavalla perustarve kuten esim. juomakelpoinen vesi; eikö normaali, aikuinen mies kestä joitakin kuukausia ilman pillua? Ja sinä, vaimona, olisit voinut tehdä miehen eteen muutakin kuin maata haarat auki: ottaa suihin, runkata, mitä tahansa millä pidetään yllä seksuaalista mielenkiintoa! Ei minuakaan huvittanut yhdessä vaiheessa raskautta, niin mies sitten runkkasi rinnoilleni ja se olikin yllättäen kivaa- turvonneet ja herkät rinnat sopivat touhuun mainiosti. ;) Toivon tosiaan, että tämä aloitus olisi provo.

Se on hyvän elämän perusedellytys.

Avioliitto ilman seksiä ei ole avioliitto.

Joko annat itse tai annat käydä vieraissa. Koska mitään fyysistä estettä ei ole kieltäytyä seksistä miehesi kanssa. Ainoastaan oma halu, joten se ei oikeuta kieltämään mieheltä seksiä

Vierailija
18/47 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa miettiä sitä, että huonolla tuurilla saat taudin tuliaisiksi....

Vierailija
19/47 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

huvin säälittävää ja surullista. Suosittelisin teille pariterapiaa ja miehellesi ihan yksilöterapiaa jos meinaa kuolla puutteseen. Vai onko hänellä molemmat kädet amputoitu?

Muutenhan sitä voisi olla sinkku. Avioliiton idea on että toiselta saa seksiä. Ainoastaan fyysinen kyky on syy että ei harrasta seksiä toisen kanssa. Eli ei pysty esim. impotentti. Silloinkin muulla tavoin. nainen voi harrastaa aina seksiä (harvoja poikkeuksia on), joten ei ole hyväksyttävää kieltäytyä

Vierailija
20/47 |
27.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta seksiä on silti melkein joka päivä,kyllähän se hyvältä tuntuu kuitenkin ja itsekin aina lopulta pääsee tunnelmaan kiinni :) Ja mies pysyy tyytyväisenä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä