Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet oppinut anopiltasi?

Vierailija
26.12.2012 |

Minä opin mm. sen, että kotona on eri vaatteet luin kodin ulkopuolella. Anoppi heittää heti hienot vaatteet henkariin kun tulee kotiin ja vaihtaa kotiasun päälle. Aluksi se näytti minusta oudolta, mutta sitten tajusin, että vaatteet säästyvät, kun niitä ei tarvitse pestä jatkuvasti ja kotona on kiva olla rennoissa vaatteissa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun päädyt käännetään patjan alle, lakanan on oltava niin päin että taiteosa tulee patjaa vasten.

Tästä johtuen myöskin pesty aluslakana on taiteltava tietyllä tavalla, että lakana asettuu oikein päin kun sen leväyttää auki.

Vierailija
2/27 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitään sellaista ei tarvitse tehdä, mikä on rasittavaa tai ei tunnu just sillä hetkellä kivalta. Että ihmissuhteet voi laittaa hyllylle odottamaan parempaa aikaa, vaikka pariksi- kolmeksi vuodeksi. Viideksikin. Vaikuttaa, että neuvo ei toimi, mutta onneksi en ole soveltanutkaan sitä kuin anoppiin itseensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin aina onnistuin jotenkin pilaamaan !

Vierailija
4/27 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemus kahdesta anopista. Joten oppia on tupalasti.

- kaikki lapsenlapset eivät ole samanarvoisessa asemassa, tyttären lapset ovat tärkeäpiä.

- miniä on AINA huono äiti, huono vaimo, huono puoliso.

- poika on tehnyt väärän valinnan, riippumatta siitä, kuka sitä miniän titteliä kantaa

- toivottavasti en ikinä puutu poikani asioihin , parisuhteeseen, vaan antaisin heidän selvittää riitansa keskenään, olisin puolueeton. En moittisi miniää, en syyllistäisi

- auttaisin lastenhoidossa

- en sisusta miniän kotia, en osta verhoja, en astioita, en mitään

- aikuiset lapseni valitsevat kumppanin itselleen, ei minulle.

Ihan sama, millainen se tyyppi on, minun ei tarvitse pitää hänestä. Pääasia että kohtelee hyvin ja ovat onnellisia keskenään. Minun ei tarvitse muuta kuin hyväksyä lapseni kumppani.

-

Vierailija
5/27 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei kannata liikaa tuppaantua lapsensa elämään eikä neuvoa, jos ei apua pyydetä.

Mun anoppini ei ole kovinkaan fiksu muuten, mutta on hyväntahtoinen ja ymmärtänyt ajoissa sen, että tärkeintä on, että hänen lapsensa on onnellinen. Mulla on siis hyvät välit anoppiini, mutta aikanaan otimme yhteen, kun mulla ja miehellä oli riitaa ja anoppi sanoi mulle, että naisen täytyy vaan hyväksyä ja kestää. Sen keskustelun jälkeen ehkä anoppikin oppi jotain :)

Vierailija
6/27 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni viinanjuontia kuuluu tukea ja häntä pitää hyysätä. Jessus mitä toimintaa, kun ei kykene omalle pojalle sanomaan vastaan, vaikka appikin on ex-alkoholisti.

Vierailija
7/27 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pidä pihdata pyllyseksiä parisuhteessa.

Vierailija
8/27 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen olen katkerasti huomannut. Kaikille lastenlapsille ei tarvitse edes synttärikorttia lähettää.

Vierailija
9/27 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimimaan toisin kuin anoppi.

On nimittäin niin sairas lapsikatras heillä, myös miehelläni on mielenterveydellisiä ongelmia, käy terapiassa läpi lapsuuttaan ..

Vierailija
10/27 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muista kovin paljon, sillä anoppi on jo ollut kauan edesmennyt.

Vierailija
11/27 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun mies on oppinut tuon taidon äidiltään.

Sen kitkeminen on vaikeaa.....

Vierailija
12/27 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokoma kuoli paljon ennen kuin tapasin poikansa.

Vierailija
13/27 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anopiltani epätahdikkuutta.

Vierailija
14/27 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viedä toiseen huoneeseen ja laittaa ovi kiinni. Eihän sitä muuten voi viedä 2 kk:n kuluttua isovanhemmille yökylään.

8-vuotiaan hoidettavaksi voi hyvin laittaa kaksi alle 4-vuotiasta lasta kysymättä ensin lasten äidiltä.

Vierailija
15/27 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonkin. Tapasin mieheni nuorena ja alussa suhtauduin anoppiin kuin teinityttö äitiinsä (vaikka oli mulla omakin äiti mitä vastaan kapinoida). Hän hyväksyi minut silti ja se on hyvä opetus: hyväksy nuorempiesi keskenkasvuisuus.

Vierailija
16/27 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ostamaan aina Suomessa kasvatettuja, suomalaista alkuperää olevia perennoja. Ne maksavat enemmän kuin muualta tuodut, mutta niitä ei tarvitse uusia joka vuosi.

Tarkistamaan kassakuitin heti kaupassa - ja pyytämään korjauksen samantien.

Ostamaan avokaupalla. Kun vaihto tai palautus on sovittu jo ostohetkellä, ei tarvitse vaihtamista erikseen kysellä ja perustella.

Leipomaan leipää. Ennen tein sämpylöitä aina samalla ohjeella, nyt leivon kaikenlaisia leipiä kokeilunhaluisesti.

Vierailija
17/27 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muut ihmiset ovat sitä varten, esim. miehet että ne ovat elättämässä sinua ja samoin valtio.kaikessa täytyy päästä mahdollisimman helpolla ja kaikkea pitää olla vaikkei eväänsä liikautakaan. tyhmät ne töitä tekee (kuten minä)

Vierailija
18/27 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja että meillä todella on erilaisia puolustusmekanismeja. Että naisten asema on todella muuttunut paljon viimeisten 60 vuoden aikana.

Vierailija
19/27 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en tarvitse miniää parhaaksi ystäväkseni enkä aio miniässä roikkua jos sellaisen joskus saan. Anoppi siis käyttäytyy aivan toisin ja on kuin malliesimerkkis siitä, mitä en halua olla sitten joskus.

t. parin pojan äiti

Vierailija
20/27 |
26.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuitenkaan alkoholisti ole tuo anoppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan viisi