Mä teen kohta raskaustestin, enkä tiedä, miten suhtaudun tulokseen.
Vauvat on ihania, mutta oma vauva juuri nyt onkin eri asia. Yritän tässä selkeyttää ajatuksia ennen sitä.
Kommentit (96)
kondomit käytössä, mutta mä en täysin luota niihin (eli mieheeni). Ja olin ihan oikeassa.
ap
ehkäisykeino kuin mikä tahansa muukin.
erityisen luotettava. Siihen tulee helposti reikä tai viilto. Kynsi vähän hipaisee ja tulee näkymätön pieni viilto. Muuta ei tarvita. Kondomin lisäksi täytyy aina käyttää esim. ehkäisyvaahtoa.
mutta mun mieheni fuskaa sen kanssa, enkä mä ole kieltäytynyt seksistä. Ja mitä sitä nyt enää miettimään, kun on muut mietteet.
ap
ehkäisykeino kuin mikä tahansa muukin.
erityisen luotettava. Siihen tulee helposti reikä tai viilto. Kynsi vähän hipaisee ja tulee näkymätön pieni viilto. Muuta ei tarvita. Kondomin lisäksi täytyy aina käyttää esim. ehkäisyvaahtoa.
Ei ne nyt niin helposti hajoa, eikä niiden käytön pitäisi olla mitenkään ylitsepääsemättömän vativa suoritus edes av-mammalle, jopa minä saan käyttää niitä!
rikkeymä riittää. Ihmettelen miten nykyaikana valistetaan. Ennen kyllä kerrottiin, että kondomi ei yksistään ole riittävä ehkäisy.
ei ole ennen kerrottu tällaista. Kyllä kondomi on oikein käytettynä luotettava.
rikkeymä riittää. Ihmettelen miten nykyaikana valistetaan. Ennen kyllä kerrottiin, että kondomi ei yksistään ole riittävä ehkäisy.
Jos tuli vahva plussa, niin ei liene syytä huoleen.
täytyy käyttää myös jotain muuta ehkäisyä.
Muhun sattuu niin, että mun otsani hikoaa. En uskaltanut ottaa särkylääkettä.
ap
Jos tuli vahva plussa, niin ei liene syytä huoleen.
olettaen ettei siihen tule naarmun naarmua on 3.3. Eli ei järin korkea silloinkaan.
Mutta nyt olen, ja sanon että toivon että kivut tarkoittaa keskenmenoa.
Jos ihminen on niin tyhmä, että ei halua lasta, ja sitten harrastaa kuitenkin seksiä vaikkei luota mieheensä että tämä käyttäisi kortsua oikein niin.. Ei kyllä pidä siirtää geenejään eteenpäin.
"Pakollinen ehkäisyn puute" my ass.
Pessaari? Siittiöntappajageelit/vaahto kondomin lisäksi jne?
Eiku pillerit ei sovi niin ainut on kortsu, yeah right.
Muhun sattuu niin, että mun otsani hikoaa. En uskaltanut ottaa särkylääkettä.
ap
Vasta raskauden viimeisellä kolmanneksella ei voi.
Mut parempi jos löytyy panadolia.
Mihin sua tarkalleen ottaen sattuu? Kyllä kohdun kasvukivutkin voi olla kovia.
Koska sun kuukautisten olisi pitänyt alkaa ts. miten pitkällä olet?
Jos on keskenmeno, et aiheuta mitään haittaa.
Jos on normaalikipu, ja aiheutat itsellesi keskenmenon särkylääkkeillä, niin olet ratkaissut ongelman ihan itse kun et edes halua vauvaa juuri nyt.
Pilaisiko kesähäitä? Unelma designpuku ei mahtuisi?
ap