Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kohta viikko tupakoimatta. Tsempatkaa, etten taas ratkea...!

Vierailija
03.01.2013 |

Toistaiseksi ainoa hyöty on ollut rahallinen säästö. Muuten olen vain kärsinyt kamalasta tupakintuskasta ja vieroitusoireista. Kertokaa mulle, miten musta tulee kauniimpi, rikkaampi, terveempi ja ihanampi jos en taas aloita...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa ne fyysiset vieroitusoireet menevät ohi jo viikossa. Psyykkiset sitten kestävät kauemmin, mutta kyllä niistäkin selviää.

Kun itse 17 v. sitten lopetin, sain hyvän neuvon: muista että luovut vain tupakasta mutta et mistään muusta. Jos mielesi tekee mennä kavereitten kanssa kaljalle, mene, mutta älä polta. Jos työpaikan parhaat juorut kuulee tupakkapaikalla, mene sinne muiden mukana, mutta älä polta. Tee kaikkea niin kuin ennenkin, mutta älä polta.

Tuo oli viisain neuvo jonka sain ja jota noudatin. Se mikä tietysti auttoi myös paljon, oli todella vahva motivaatio (eli ketutus). Silloin oli tupakkalaki kiristynyt jollain tavalla (ei kuitenkaan läheskään sellaiseksi kuin se on nykyisin), ja minä päätin että prkl muahan ei pompoteta! Eikä pompotettu:)

Vierailija
2/6 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

riippuvainen niin haitallisesta ja pahanhajuisesta aineesta kuin tupakka.

Mieti mitä esimerkkiä haluat näyttää lapsillesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en itse asiassa itse koskaan tupakoimattomana ole huomannut eroa itsessäni ja tupakoimattomissa. Sanonpa vaan, että koen ihan huikeaa arvostusta ihmistä kohtaan, joka pystyy lopettamaan tupakoinnin. Se on melkeinpä siistimpää, kuin olla koskaan polttamatta! =) Joten sinnillä vaan, ole se tyyppi, joka onnistuu!!

Vierailija
4/6 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuota 3:sta - kerran viikossa polttaminen tai juhlatupakoiminen ei koskaan pitemmän päälle onnistu, se tietää vain uutta repsahtamista, tunnontuskia, uudelleen lopettamista, uusia vieroitusoireita...

Kerrasta poikki, yhdet vieroitusoireet ja se on siinä. Pysy lujana nyt!

Vierailija
5/6 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea mahtavasta päätöksestä. Mikä sai sinut lopettamaan? Itsekin olen entinen tupakoitsija. Olen ollut vähän reipas vuoden polttamatta. Parasta tässä on se, että voi harrastaa liikuntaa täysillä. Enkä kärsi enää "rasitusastmasta". Flunssatki menee paljon nopiampaa ohi ja tulevat paljon miedompina. Eikä ole enään semmonen vetämätön olo tupakoinnin jälkeen. Ja mikä parasta. Se paskanmaksu suusta on hävinnyt ja henkikään ei kuulemma enään haise. Ja rahaa säästyy :) Tsemppiä

Vierailija
6/6 |
03.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kovan yskän ja keuhkoputken tulehduksen ja tupakka ei silloin maistunut. Ajattelin sitten, että jätän aloittamatta taas. Menin ihan päivä ja tunti kerrallaan. En heti antanut mielihalulle valtaa vaan odotin viisi minuuttia ja sitten halu taas hävisi. Viiko ja kaksi meni ja sitten yhtäkkiä huomasinkin, että olinkin unohtanut tupakan. Ehkä kuukauden päästä alkoi hajukin inhottaa ja haistoin ihmisistä ja heidän vaatteistaan hajun esim kaupassa. Ja siinä sitten eräänä päivänä koin valtavan helpotuksen: eihän minun tarvitsekaan olla riippuvainen:)