Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä teen kohta raskaustestin, enkä tiedä, miten suhtaudun tulokseen.

Vierailija
26.12.2012 |

Vauvat on ihania, mutta oma vauva juuri nyt onkin eri asia. Yritän tässä selkeyttää ajatuksia ennen sitä.

Kommentit (96)

Vierailija
1/96 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näin voi käydä yhden päivän aikana. ap

Kihlatun ilo-viivat muuttuikin suru-viivaksi. Toivottavasti ei vedä liikaa että joutuu taas sairaalaan.

Vierailija
2/96 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlatun ilo-viivat muuttuikin suru-viivaksi. Toivottavasti ei vedä liikaa että joutuu taas sairaalaan.

Muta kun siitä on joku alle kuukausi kun ap täällä murehti kihlattuaan kun se oli joutunut sairaalaan, ja selvisi että johtui huumeiden yliannostuksesta.

Hyvä isiehdokas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/96 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muhun sattuu niin, että mun otsani hikoaa. En uskaltanut ottaa särkylääkettä.

ap

Jos tuli vahva plussa, niin ei liene syytä huoleen.

Vierailija
4/96 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on aika tyhjä ja hämmentynyt. Puolessa vuorokaudessa ehdin hyväksyä, odottaa ja menettää.

ap

Vierailija
5/96 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näin voi käydä yhden päivän aikana.

ap

viu viu, prinsessa. Keskenmenoja tapahtuu. Ja sinun tapauksessasi voit varmaan ajatella, että keskenmenolle oli syynsä, kun vauva oli täysi vahinko ja mies epärehellinen ehkäisyn kanssa. Päihteidenkäyttö muuten aiheuttaa keskenmenoja, se kannattaa pitää mielessä. Ja etenkin kannattaa pitää mielessä EHKÄISY, missäköhän Muru on muhinoinut kun peruskoulussa kerrottiin eri ehkäisyvaihtoehdoista? Tai lukiossa? Tai niissä miljoonassa muussa paikkaa, josta normaalit, elämänhallintaa omaavat ihmiset ovat tietonsa ammentaneet?

Vierailija
6/96 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viu viu, prinsessa. Keskenmenoja tapahtuu. Ja sinun tapauksessasi voit varmaan ajatella, että keskenmenolle oli syynsä, kun vauva oli täysi vahinko ja mies epärehellinen ehkäisyn kanssa. Päihteidenkäyttö muuten aiheuttaa keskenmenoja, se kannattaa pitää mielessä. Ja etenkin kannattaa pitää mielessä EHKÄISY, missäköhän Muru on muhinoinut kun peruskoulussa kerrottiin eri ehkäisyvaihtoehdoista? Tai lukiossa? Tai niissä miljoonassa muussa paikkaa, josta normaalit, elämänhallintaa omaavat ihmiset ovat tietonsa ammentaneet?

Vierailija
7/96 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomi todellakin on aivan varma ehkäisykeino JOS sitä vain osaa käyttää ja käyttää oikein!!

Juuu, pian 20v kumia käyttäneenä voinen noin sanoa, vahinkoraskauksia tms ei ole yhtäkään vaan 2 suunniteltua lasta jotka saaneet alkunsa ihan ilman kondomia suunnitellusti.

N37

Vierailija
8/96 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun AP on saanut keskenmenon, yksi on vahingoniloinen ja toinen vänkyttää kortsuista.

Vierailija
9/96 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hän on niin ajatuksissaan. Ei hän isyyttään epäile, ei siihen ole mitään syytä. En ole käyttänyt mitään muutamaa viinilasillista lukuunottamatta. (Eikä meillä mitään "aikamoista historiaa" ole mielestäni, vain muutaman kuukauden tauko yhdessäolossa. )

Tilanne on osaksi syytäni sen takia, että ylipäätään koko raskaus, suunnittelemattomana, oli mahdollinen. Mä en pitänyt siitä tarpeeksi huolta. Olin pilleritauolla selittämättömien päänsärkyjen takia ja odottelin seuraavia menkkoja aloittaakseni pillerit uudestaan. Luotin vakuutteluihin, että kierto voi olla hyvinkin epäsäännöllinen pillereitten jälkeen. Mun virheeni. Mitään oireita mulla ei ollut.

Ei mun ajatukseni ole oikeasti näin siistejä. En edes uskaltaisi kaikkea ajatuksenvirtaani ulos vuodattaa. Mulla on kovin ristiriitaisia tunteita enkä käyttäydy täällä kotonakaan nyt täysin johdonmukaisesti. Mietin, että olisi ollut parempi, että en olisi tehnyt koko testiä, vaikka olisihan se selvinnyt viimeistään sairaalassa. Olen ollut aika heikossa kunnossa. Koska en halunnut enää lähteä mihinkään, isän ystävä, lääkäri kävi täällä tarkistamassa tilanteen ja ohjeisti kihlattuni. Kaiken kaikkiaan tämä on inhottava tilanne.

ap, edelleen sängyssä

Miksi mies syyttää sinua? Käytitkö alkoholia, huumeita tai lääkkeitä raskausaikana? Miksi muuten et tiennyt olevasi raskaana? Miksi et tiedä seksuaaliterveydestä enempää, vaikka olet aikuinen ihminen ja sinulla on ilmeisesti erittäin värikäs ja runsas seksielämä? Epäilisikö mies omaa isyyttään ja olisi siksi puhumaton? Teillähän on aikamoinen historia ja ilmeisesti luottamus heikkoa. Nyt ei oikeasti ole vauvan aika, kun suhteenne on tuolla tolalla!

En tiedä, olisiko nyt oikea aika vauvalle. On monta syytä, miksi ei. Tätä olisi silti rakastettu valtavasti, tiedän sen. Mun mieheni ei puhu mun kanssani ja mä pelkään, että se syyttää mua tästä. Kai se onkin osittain mun syyni mutta ei ihan kokonaan.

Vierailija
10/96 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä juuri siksi. Tiedän, että keskenmenoja tapahtuu. Ei se silti kenenkään omaa kokemusta pienennä. Mä odottelin seuraavia kuukautisia, jotta voisi uudelleen aloittaa pillerit, kuten lääkäri ohjeisti. On turha vihjata mistään päihteiden käytöstä; en ole juonut talven aikana kuin jokusen lasin viiniä. Mahdollinen raskaus ei ollut suunniteltua mutta ei katastrofikaan. Se ehti muuttua iloksi jo päivän aikana. Olihan asia ollut mielessäni jo pitkään hautumassa. Mun vauvani ei olisi ollut ainoa "yllätysvauva", joka silti on onni vanhemmilleen.

No, niin ei nyt käynyt. Ilo muuttui suruksi. Mä vietän päivän sängyssä, onneksi omassani. Toivottavasti huomenna jaksan nousta jo ylös. Mun perheeni kävi luonani, koska mies soitti heille sairaalasta. He ehdottivat, että lähtisimme pois vähäksi aikaa, kun jaksan, mutta en tiedä siitä vielä. Hetki kerrallaan.

ap

Vierailija
11/96 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee uusia mahdollisuuksia.

Vierailija
12/96 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain 10-12 viikkoa?

Vierailija
13/96 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain 10-12 viikkoa?

Vierailija
14/96 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain tuntuu pahalta. Toisaalta on vaikea ymmärtää, mitä oikein tapahtui, toisaalta tuntuu ihan vain surulliselta, tosi surulliselta.

ap

Vierailija
15/96 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä kaikkien draamakuningattarien äiti. Otse kahdesti jo tehnyt positiivisen testin, molemmat kuukausien yrittämisen jälkeen, ollut onnesta sekaisin ja parin päivän kuluttua vuoto alkanut.

Eikä ole tullut mieleenkään pyytää perhettä hätiin ja lähteä pois kaikesta!

Voi pientä pumpuliprinsessaa...

Vierailija
16/96 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä kaikkien draamakuningattarien äiti. Otse kahdesti jo tehnyt positiivisen testin, molemmat kuukausien yrittämisen jälkeen, ollut onnesta sekaisin ja parin päivän kuluttua vuoto alkanut. Eikä ole tullut mieleenkään pyytää perhettä hätiin ja lähteä pois kaikesta! Voi pientä pumpuliprinsessaa...

Vierailija
17/96 |
28.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain 10-12 viikkoa?

Vierailija
18/96 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kyllä kaikkien draamakuningattarien äiti. Otse kahdesti jo tehnyt positiivisen testin, molemmat kuukausien yrittämisen jälkeen, ollut onnesta sekaisin ja parin päivän kuluttua vuoto alkanut.

Ei hitto miten empaattinen ihminen oletkaan. Hyi helkkari millainen asenne.

Vierailija
19/96 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain tuntuu pahalta. Toisaalta on vaikea ymmärtää, mitä oikein tapahtui, toisaalta tuntuu ihan vain surulliselta, tosi surulliselta.

ap

Sullahan oli selkeästi ns "kemiallinen raskaus" koska menkat alkoivat samantien. Et olisi välttämättä edes huomannut koko "raskautta" (kemiallinen raskaus ei ole oikea) ellet olisi ehtinyt testata. Tylsä homma tietysti, nuo kivut ja noin, mutta come on, mitään hautajaisia tuossa kohtaa on harvinaisen turhaa viettää, kun mitään vauvaa teillä ei ollut tilauksessa. Eikä kyseessä edes ollut oikea keskenmeno.

Mutta tällä draamallahan saat taas kätevästi huomion siirrettyä itseesi, eikös vaan?

Vierailija
20/96 |
27.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto miten empaattinen ihminen oletkaan. Hyi helkkari millainen asenne.

Mutta empatiani ei riitä huomiohuorille jotka vain kerjäävät ongelmia omalla toiminnallaan.