Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on palstailun 2-v vuosipäivä!

Vierailija
24.12.2012 |

Jouluaattoiltana vuonna 2010 podin vauvakuumetta ja päädyin palstalle. Koukutuin. Jouluna 2011 raskaus oli melkein puolivälissä. Nyt vauva nukkuu päikkäreitään tuossa vierelläni. Sekä elämä että palsta ovat kohdelleet minua hyvin. Hyvää joulua kaikille!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on ollut monen kuukauden taukoja, raskausaikoina (4 lasta)on tullut roikuttua aktiivisemmin. Nyt käyn melkeinpä päivittäin lukaisemassa.

Vierailija
2/2 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla alkaa jo 16. vuosi :-).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä