Lue keskustelun säännöt.
Mulla on palstailun 2-v vuosipäivä!
24.12.2012 |
Jouluaattoiltana vuonna 2010 podin vauvakuumetta ja päädyin palstalle. Koukutuin. Jouluna 2011 raskaus oli melkein puolivälissä. Nyt vauva nukkuu päikkäreitään tuossa vierelläni. Sekä elämä että palsta ovat kohdelleet minua hyvin. Hyvää joulua kaikille!
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Välillä on ollut monen kuukauden taukoja, raskausaikoina (4 lasta)on tullut roikuttua aktiivisemmin. Nyt käyn melkeinpä päivittäin lukaisemassa.