Lue keskustelun säännöt.
Perheen sisäinen adoptio, kellään kokemusta?
14.12.2012 |
Millainen se prosessi on? Kauanko kestää?
Meillä on siis suunnitelmissa, että aviomies adoptoisi esikoiseni (jolla ei isää edes paperilla). Joten kokemukset olisivat tervetulleita.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla