Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen liian pehmeälle fudge-massalle??

Vierailija
23.12.2012 |

Tarkoitus oli tehä ihan fudgea, mutta jostain syystä tämä kolmas satsi ei onnistunutkaan. Ihan liian pehmeää. Mitä teen siitä? Tai miten saan siitä kovempaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.kinuskikissa.fi/maitosuklaa-pahkinafudge/ tällaista siitä olisi pitänyt tulla :D Nyt vaan on lötkömpää

Vierailija
2/7 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetit keittämisen? Jos et, niin keitä lisää. Jääkö pisaraksi kylmän veden pinnalle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetit keittämisen? Jos et, niin keitä lisää. Jääkö pisaraksi kylmän veden pinnalle?

tein tuon ajat sitten. Tuon kinuskikissan ohjeen mukaan ainakin mulla on ennen mennyt niin, että vatkaamisen jälkeen massa on vielä pehmeää, mutta jääkaapissa se jähmettyy oikeanlaiseksi. Nyt ei jähmettynyt. Luulen, että keitin liian vähän aikaa.

Voiko tuota vielä keittää uudelleen, kun olen sen jo kerran lykännyt jääkaappiinkin? Hmm... Mahtaisko auttaa?

Vierailija
4/7 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parasta olisi jos omistaisit sokerilämpömittarin ja mittaisit lämpötilan.

Mitä pitempään sokeria keittää sen kuumemmaksi se tulee.

Vierailija
5/7 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

parasta olisi jos omistaisit sokerilämpömittarin ja mittaisit lämpötilan.

Mitä pitempään sokeria keittää sen kuumemmaksi se tulee.

Öö vastauksesi ei auta kyllä yhtään, kun kysymys oli että voiko jo jääkaapissa olleen massan kiehauttaa uudelleen kattilassa.

Mitäpä jos jättäisit näsäviisaat kommenttisi muualle ja vastaisit alkuperäiseen kysymykseen. Jos et vastaa kysymykseen suoraa, jätä kommentoimatta.

Vierailija
6/7 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaulitse levyksi ja levitä kakun päälle.

7/7 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörittele palloiksi ja dippaa suklaaseen, eli tee konvehteja. Ei mene ainakaan hukkaan...

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua