Ovulaatiokivut raskauksien jälkeen
Mulla on tosi kivulias ovulaatio, sattui ennen ovulaatiota toiselle puolelle monta päivää ja nyt sen jälkeen jomottaa niin kuin ois kunnon menkat. Varsinkin nää "jälkikivut" tuntuu tosi inhalta, ihan selkään asti sattuu. Mulla on yksi lapsi ja viimeisen puolen vuoden sisään 2 keskenmenoa (1 menkat jo olleet). Onko teillä muilla raskaudet aiheuttaneet ovulaatiokipujen voimistumista? Pelottaa vaan et jatkossakin kuukautiskierrossa on vain noin viikon kivuton kausi :/ Raskauskin on kyllä mahdollinen eli voiko sekin olla kipujen aiheuttaja? Onko kokemusta kellään?
Kommentit (3)
Oi ei. Ei kuulosta hyvältä :/ Onko asiaa yhtään tutkittu? Toivottavasti itellä tää on joko ohimenevää tai sitten se raskaus.
Ja siitä se helvetti sitten alkoikin. Tuntuu kuin kohtu puskisi perserei'ästä ulos (joo, kyllä luit oikein).
Toisen lonkkaluun alla on kuin puukko..
mutta kyllä raskaus on mulla aina joksikin aikaa pahentanut oviskipuja. Tee silti testi.
Myös keskenmenon jälkeen oli oviskipujen pahentumista. Erityisesti silti synnytyksen jälkeen.
Ja siitä se helvetti sitten alkoikin. Tuntuu kuin kohtu puskisi perserei'ästä ulos (joo, kyllä luit oikein).
Toisen lonkkaluun alla on kuin puukko..