Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko sinä olla minun ystävä? kerron itsestäni

Vierailija
23.12.2012 |

Olen naimisissa, ei lapsia. Mieheni on alkujaan ulkomaalainen. Molemmat olemme töissä.

En polta, juon joskus vähän ja muutenkin pyrin vaalimaan terveitä elämäntapoja.

Harrastan liikuntaa intohimoisesti. Olen koko ikäni urheillut.

Tämän lisäksi olen kiinnostunut

kulttuurista, historiasta ja uskonnoista.

Luen ja teen joskus käsitöitä, jos ehdin.

Olen asunut ulkomailla muutamia vuosia, eri paikoissa.

Luonteestani sanoisin että olen positiivinen ja

empaattinen. Mutta myös oudossa seurassa alussa hiljainen, vain alussa.

Sitten tulee ne minuukset. Ystäväni sanoi että olen epärehellinen (myönnän että pienissä asioissa valehtelen, siis en isoissa) kuten siitä että mistä mun mustelma silmäkulmana oli tullut, se tuli siitä kun kävin ottamassa kokeeksi botoxia huuleen. En halunnut kertoa asian oikeaa laitaa, snaoin että se on herpeksen aiheuttama. :=)) kerroin hänelle myöhemmin totuuden.

Tämä sama kaveri sanoi että mulla ei ole yhtään oikeaa ystävä, koska minä olen ikävä tyyppi.

Koska minun mielipiteet poikkeaa muiden mielipiteistä liikaa. Kuten esim. kun juttelimme Romanian mustalaisista, sanoin että annan aina rahaa kerjäläisille mutta en koskaan sotaveteraaneille ( koska minusta niillä on jo rahaa aiva tarpeeksi) Lisäksi en ole mitenkään juhli itseänäisyyspäivää, koska Suomenkin sisällissodassa on mielestäni suinpäin lahdattu liikaa ihmisiä. Hän piti tätä loukkauksena, suuttui minulle asiasta eikä puhunut pariin viikkkon sanaakaan.

Miten on onko niin, voisitko olla ystäväni? Kysykää lisää jos haluatte..

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
24.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minun mielipiteet poikkeaa muiden mielipiteistä liikaa. Kuten esim. kun juttelimme Romanian mustalaisista, sanoin että annan aina rahaa kerjäläisille mutta en koskaan sotaveteraaneille ( koska minusta niillä on jo rahaa aiva tarpeeksi) Lisäksi en ole mitenkään juhli itseänäisyyspäivää, koska Suomenkin sisällissodassa on mielestäni suinpäin lahdattu liikaa ihmisiä. Hän piti tätä loukkauksena, suuttui minulle asiasta eikä puhunut pariin viikkkon sanaakaan.

Kyllä mäkin nuo melkoisina loukkauksina ottaisin. Meillä olisi aika iso railo arvomaailmassa, jos noita mielipiteitä jäisin miettimään. Mutta sitten taas. Jos olet muuten oikein hyvä tyyppi, niin kukapa tietää...

Vierailija
42/45 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei automaattisesti voi leimata rikolliseksi, taikka olettaa että hänet olisi pakotettu keräjäämään.

Romanian mustalaisten ahdinko on syvä ja parhaiten heitä auttaa antamalla rahan suorana.

Siis tämä on oma mielipiteeni.

Nythän tänä talvena, näitä kerjäläisiä ei katukuvassa ole edes näkynyt.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei automaattisesti voi leimata rikolliseksi, taikka olettaa että hänet olisi pakotettu keräjäämään.

Romanian mustalaisten ahdinko on syvä ja parhaiten heitä auttaa antamalla rahan suorana.

ap

Vierailija
44/45 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
45/45 |
23.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahinko.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän