onko nää ok joululahjat miehelle? vai liian vähän?
-hajuste ja dödö-pakkaus(ARMANI)
-kengät ja vyö
-kummelin dvd
-yhdet liput matsiin joita toivoi (vain 20e maksoivat)
?auttakaas
Kommentit (36)
jos lahjoja nyt yleensäkään ostellaan. Ja valitettavan usein mies haluaisi jotakin seksiin liittyvää koska minulle on ehdottelemassa lateksiasuja ja pitsihepeneitä... Jokainen tyylillään.
Ovat muuten hienot ja kalliit:)
ap
Ainakin mun mies tykkäis :)
Mekin ostetaan toisillemme useita lahjoja, molemmat ollaan viimeisen päälle jouluihmisiä.
Ja tiesittekö, on muitakin syitä jättää kengät ostamatta kuin se ettei ne olisi hyvät? Esimerkiksi ei ostohetkellä ole rahaa tms. Tiesittekö muuten myös, että kengät voi palauttaa kauppaan jos ei lahja miellytä?
ei tommosia 150 egen Caterpillarin kenkiä joka päivä ostella:) ainakaan meillä!
ap
Ja perheen yhteisistä rahoistahan se on kuitenkin pois, jos sitten vaimo menee ja ostaa ne.
miettiä nyt, että mitä ostaa miehelle???!!! joululahjat kuuluu musta lähinnä niille, jotka siihen joulupukkiin uskoo. aikuinen ihminen EI VOI saada liian vähän lahjoja, haloo!!!
Mutta tietää, että esim. seuraavan kuun palkasta ne voi hankkia. Ei se sovittaminen ole kiellettyä vaikkei IKINÄ edes aikoisi ostaa. Itse joskus vaate/kenkäkaupassa saatan kokeilla ja mallailla jotain ihan hullua vaikka tiedän etten ikinä sitä hankkisi. Ei elämä ole ihmiset niin vakavaa!
ap kuulostaa joltain teinitytöltä, ja tosi lapselliselta sellaiselta.
mitä se teitä kaivelee mitä toinen rakkaalleen ostaa?
hauskaa!:)
ap on 26v. teini:)
kiitos tosiaan Lilylle ja muille fiksuille! Minä itse ainakin monesti kokeilen kalliimpia vaatteita ja kenkiä ja hankin ne sitten kun on rahaa! Köyhän yliopisto-opiskelijan pitää nääs ostaa kallista! Mielummin siis laatua ja harvemmin kuin halpiksia, jotka menevät heti rikki..
Hauskaa päivää kaikille!
ap poistuu töihin...
Saatteko jotain sairaalloista nautintoa toisten mollaamisesta ja haukkumisesta? Ottaako päähän, kun kaikki eivät ole samanlaisia hapannaamoja kuin te vaan osaavat nauttia elämästä ja läheisten ilahduttamisesta niin kuin ap?
ja voin sanoa, että joulun parhaat paketit on lasten tekemiä.
etenkin se hetki kun " tontunapurit" tulevat innoissaan selittämään
omia mitä epämääräisimpiä taideteoksiaan.
hajut ja joka vuotiset bokserit ei meinaa mitään, siinä kun
kolme vuotias yrittää selittää, että miten hän voi olla tietoinen paketista jonka on tuonu joulupukki isille.
kyllähän joulu on lapsille ja lasten ehdoilla.
uskon asioihin en ota kantaa..
jos noi ei riitä sille tyypille jonka kanssa ehkä asut.
hanki mies ja lähetä penska vielä vähäks aikaa äidin tykö.
Sun miehesi tuskin piittaa noista tavaroista, paitsi siitä viimeisestä eli niistä lipuista. Mieluisin lahja olis varmaankin joku seksiin liittyvä, jos miehiltä kysytään. Ne yleensä viis veisaa kaikenmaailman hajusteista ym. tilpehööristä.