Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko nää ok joululahjat miehelle? vai liian vähän?

Vierailija
04.12.2005 |

-hajuste ja dödö-pakkaus(ARMANI)

-kengät ja vyö

-kummelin dvd

-yhdet liput matsiin joita toivoi (vain 20e maksoivat)

?auttakaas

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ostin miehelleni kirjan ja se on minusta riittävän paljon aikuiselle lahjaksi. lapsillehan sitä lahjoja ostetaan röykkiöittäin, ei aikuiset tarvi kuin yhden.

Vierailija
2/36 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvään ruokaan ja lukemiseen. Emme osta toisillemme lahjoja lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä aikuisille osteta,kun korkeintaan kaksi pakettia

Vierailija
4/36 |
04.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole ihan jokaisen perheen päätettävissä, mikä lahjamäärä on tarpeeksi. Vai luuletko miehesi suuttuvan tai loukkaantuvan, jos saa liian vähän lahjoja?

Vierailija
5/36 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänä vuonna sovittiin, että saa jäädä yhteen... kun vauva talossa

Vierailija
6/36 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ostetaanko ne jouluksi ja pannaan pakettiin vai muuten vain ympäri vuotta.

Vierailija
7/36 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ajan mietin et onks tossa riittävästi. Ihan sen takia riittävästi et mieheni on vain niin hyvä mies minulle ja kiltti& kunnollinen ja yrittää aina minun parasta, joten haluan myös antaa hänelle parasta:)

ap

Vierailija
8/36 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks ne pitäis ihan itse ostaa ja sovittaa että tulee sopivat?

Ja miksi ostat miehellesi tuollaista tavaraa jos ei kerran tarvitse mitään kuten aiemmin sanoit?

En nyt ihan ymmärrä.

Vierailija
9/36 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei haloo...

Vierailija
10/36 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

terv ap

Vierailija
11/36 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

satsataan hankintoihin.

Vierailija
12/36 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

musta aikuisten pitäis ymmärtää joulun tarkoitus muutenkin kuin vain lahjoja kasapäin toisillensa antaen. meil ainakin riittää yksi per nenä, siis aikuisille.

Vierailija
13/36 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sit kun musta tulee iso ja valmistun, ostan miehelleni moottorikelkan ja vaikka ulkomaanmatkan lahjaksi, se on varma:)))

ap

Vierailija
14/36 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan jää matkustelut vähemmälle (ainakin vähäksi aikaa), kun vauva tulee. Moottorikelkka ois minunki miehelleni kyllä mieleen tai crossipyörä, mut ei ole kunnollisia säilytystiloja. Sitten, kun on se omakotitalo.. Nyt paras lahja molemmille on tuleva vauva, muuta ei tarvittais, mutta onhan se kiva edes se yksi lahja saada tai saahan 50¿ useamman halvan lahjan. :)

t.33

Vierailija
15/36 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

-EI AP-

Vierailija
16/36 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin haluaa/on varaa. Meillä eletään tilanteen mukaan..Joskus ostellaan kalliimpia lahjoja joskus halvempia, hinnalla/määrällä ei sinänsä väliä, ajatus tärkein tai tarve. Viime aikoina on tehty paljon hankintoja vauvaa varten sekä se tietsikan osto on edessä, niin voidaan jättää tänä Jouluna joululahjaostokset toisillemme vähemmälle. Nyt todellakin paras lahja on tuleva vauva, muuta ei toivelistalla ole. t.33

Vierailija
17/36 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukavasti kuitenkin tienaan opiskelun ohella;)

ap

Vierailija
18/36 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon ostanut miehelle:

-deodorantti+partavesi paketin (aika tyypillinen lahja,kai heh... mut näin mies haisee sille mikä miellyttää mun nenää:)...)

-lehden vuosikerran

-neulepaita

-mp3 soitin

Vierailija
19/36 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me sovimme miehen kanssa, että ostamme toisillemme 15-20 euron arvoiset lahjat. Lasten (2 lasta, 1 lahja kummallekin) lahjat ovat maksaneet yhteensä n. 60 euroa... Toki ostaisin miehelleni vaikka tuhansilla euroilla lahjoja, mutta me olemme ihan OIKEASTI köyhiä opiskelijoita, emmekä pidä lahjojen vähyyttä mitenkään jouluiloamme vähentävänä. Myöskään lasten emme halua oppivan siihen, että joulussa on kyse lahjojen määrästä tai arvosta, tosin tiedän etteivät lastemme lahjat noihin yksiin per nenä jää, kun mummit ja kummit pääsevät vauhtiin...

Vierailija
20/36 |
05.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta kuule, ap, tuntuu, että sinun perimmäinen tarkoituksesi ei ollutkaan kysyä meiltä muilta, että riittääkö nämä lahjat varmasti. Taitaa olla vähän sellainen " löllättely" tässä menossa.

Muistat varmaan lapsuudestasi (joka ei taida olla kovin kaukana) sen ajan, jolloin tenavat kertoo toisilleen juttuja: - Meidän talossa on 7 huonetta. -Joo, mutta meidänpä talossa onkin 8 huonetta... Eli kerskumista ja typerää itsensä esille tuomista ja oman hännän nostamista...

Mutta kukin tavallaan, onneksi et taida kuulua omaan tuttavapiiriini :-D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä