ranska kuulostaa siltä kuin puhuja oksentaisi ja ripuloisi suun kautta
Mahtaa ranskalaisten kitalaki näyttää kärsineeltä kun tollasta kyökkimistä ja kurlaamista on puhe läpi elämän.
En pysty katsomaan ranskankielisiä elokuvia tai tv-ohjelmia, vaikka aihe ois kuinka mielenkiintoinen.
Moni lienee samaa mieltä.
Ei tällä aloituksella mitään pointtia ole, tuli vaan ranskalaista kurlausta vastaan tubrssa niin niskakarvat nous heti pystyyn, huvittaa se paradoksi että tuota puheyrjöilyä joku väittää kauniiksi, kyllä täytyy olla päässä (ainakin korvien osalta) vikaa.
Kommentit (25)
Samaa mieltä mutta venäjästä.
Ranska on rakkauden kieli.
Vierailija kirjoitti:
Oksentamisekta kuulostava sammakonkurlaus muka "rakkauden kieli", millasesta rakkaudesta mahtaa olla kyse. 😳😅
Saksa taas kuulosta lähinnå kiroilulta.
Pointtia ei aloituksessasi todellakaan ollut. Onnea edes yhdestä oikeasta väittämästä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ranska on maailman kauneimman kuuloinen kieli. 🥰
Ranska on kaunis kieli ja ranskalaiset elegantteja ja osaavat nauttia elämästä toisin kuin suomijuntit!
On se aika järkyn kuuloista. Olen aina ihmetellyt sen ihailua. Mistähän sekin johtuu. Jos Ranska olis itäblokin maa, kukaan ei tuota kieltä ihailis. Joku ihme massapsykoosi sekin. Ranska vaikuttaa maanakin ihan persreiältä.
Vierailija kirjoitti:
On se aika järkyn kuuloista. Olen aina ihmetellyt sen ihailua. Mistähän sekin johtuu. Jos Ranska olis itäblokin maa, kukaan ei tuota kieltä ihailis. Joku ihme massapsykoosi sekin. Ranska vaikuttaa maanakin ihan persreiältä.
Itse olet persereikä!
Tuollaisia aivopieruja tulee kuten aloittajalla jos ei osaa sanaakaan muuta kuin suomea ja sitäkin huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oksentamisekta kuulostava sammakonkurlaus muka "rakkauden kieli", millasesta rakkaudesta mahtaa olla kyse. 😳😅
Oksentamisekta? Ruma suomalainen sana!
Vierailija kirjoitti:
Ranska on kaunis kieli ja ranskalaiset elegantteja ja osaavat nauttia elämästä toisin kuin suomijuntit!
No siitä voi olla montaa mieltä. Ruma kieli on ranska ja rumaon kansakin mun mielestä. Ne perusranskalaiset kyömynokat rättisitikoineen ja etanoineen.. Hyi olkoon. 🤮
Ihan korvien välissä vikaa? Sinulla näköjään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olet persereikä!
Je ne suis pas!
Osa ranskalaisista ääntää ärrän erittäin kamalasti. Osa sanoo vähän nätimmin.
Suun kautta ei voi ulostaa edes löysää sellaista.
Väitteesi on epätosi.