Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen äitiyslomalla (saan sen minimirahan) ja mieheni lomautettiin vuosi sitten

Vierailija
20.12.2012 |

eikä ole vielä töitä löytänyt, tällä hetkellä on yhdellä kurssilla, eli saa sen työttömyyspvärahan+9e/pvä kurssilta. Eli yhteensä emme kovin paljon, meillä 1 lapsi.

Silti jokaikinen kk laitamme n 100-300e säästöön kotiin, ostamme sitä ruokaa mitä haluamme, eivätkä meiltä koskaan ole loppunut rahat kesken.

Joten en kyllä ymmärrä näitä 'olen niin köyhä ei ole varaa mihinkään' puheita, oppikaa elämään oikein !!

Kommentit (61)

Vierailija
61/61 |
21.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhden lapsen yksinhuoltaja ja päiväkoti maksu on 160e/kk. Ja vuokrani on 850e/kk ja en saa penniäkään mitään tukia koska burttona tienaan niin HYVIN! Tienaan 2300 e/kk - verot siitä, mutta kun vain bruttotulot huomioidaan..eli asumistukea ei tipu. No joo saan elatusmaksun 140e ja lapsilisän 152 mutta kuitenkin, ei kuule hirveästi juhlita kun pitää syödä ja ostaa linja-autokortit ja vaatteet.

Älä sä tule tänne leveilemään ja opettamaan muita elämään. Tiukkaa on kuule minulla vaikka tienaan tripalet sinuun verrattuna! Elele sinä vaan minun veroilla maksamillani rahoilla ja säästä.

No sullahan on melko ruhtinaallisesti rahaa, jos vain kaksi pitää niillä elättää. Olet tuhlari, jos et pärjää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla