Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***HAAHULIINIT uuteen viikkoon nro 49***

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti näyttää olevan vipinää haahuilla. Monella on jännät paikat¿tai oikeastaan voisi jo sanoa, että omituisetkin¿

Katri: Hattua saa nostaa miten sun hermo kestää tuossa tilanteessa. Että olet malttanut pitää pitkiä taukoja testailuissa. Kyllä se ihme on, jos sieltä ei jo ala sitä vahvaa viivaa tulemaan. Haikea fiilis sinänsä meille muille, että jos sieltä se tumma viiva pläjähtää, niin sepä tietää Sinun siirtymistäsi sitten odottajien puolelle. Ajattele! =) Toivotaan, että se viiva sieltä nyt tulee entistä vahvempana kun kaikki oireet kuitenkin viittaavat selkeesti siihen, eikä niitä menkkojakaan ole kuulunut.

Femmamma: Hankala tilanne tosiaan on Sinulla nyt miehesi kanssa. Viittaan kuitenkin myös hieman myös tuohon mitä Porkkana sanoi¿vaikka ei aina sille tunnukkaan, niin saattaapi ne miehetkin ottaa näistä asioista itseensä. Ja ehkä sitten molempien osapuolten on välillä vaikea ymmärtää sitä toista. Avioliittoa ei kuitenkaan näiden asioiden takia ihan heti kannata puihin pistää. Toivotaan, että tilanteenne rauhoittuu hiljalleen. Ja tunteet ovat Sinullakin nyt kovasti olleet pinnassa kun olisi pitänyt pikkuisen LA;kin juuri olla¿joten ymmärrän haikean ja surullisen olotilasi. Halauksia ja voimia.

Porkkana: Onnea verikokeisiin. Kun testi kerran negaa näytti, niin ei muuta kait sitten kun niihin verikokeisiin vaan. Josko sieltä jotain saataisiin irti.

Pömppö: Oletkin minulle vielä ihan vieras nimi, mutta kiva kuulla Sinustakin. Tutuiksi täällä varmasti kaikki tullaan. =)

Neronja: Hienoa kuulla, että edelleen olut sielä niin touhukkaana ja kaikki joulujututkin alkavat olla valmiina. Saa sitten joulun aluspäivät huokaista. Ja mukavaa myös, että painosikin on tässä huomaamatta tullut alaspäin, eikä ole tarvinnut ottaa erillistä stressiä siitäkään asiasta.

Kerttukasperi: Mikä on Sinun tän hetkinen tilanteesi? Toivottavasti tätiä ei ole näkynyt ja tärppi oliskin käynyt. =) bdbdbdbd

Enni-Maija: Mahtavan follikkelin olette bonganneet. Toivotaan, että tärppiä saatte aikaiseksi. =)

Masunasu: Onpa kurjaa jos niillä clomeilla ei nyt sitten toivottua tehoa tunnu löytyvän. Ja jos se oviskin vaan vilahtaa haamuna¿mä en ole edelläänkään itse uskaltanut ovista edes tikutella, mutta niin kun olen aiemmin jo kirjotellut, että pieni tunne on kyllä ollut, ettei ovista olisi kunnolla vielä tullut sen km:n jälkeen. =(

Sartsu: Hyvä jos miehesi osoittaa jo lämpenemisen merkkejä. Jokuhan totesi jo Femmammalle, että kun ei voi olla vain ¿vähäsen raskaana¿, että sitä joko on tai ei ja suotavaa tietysti olisi, että molemmat sen vauvan hankkimisen kannalla sitten olisi jos sitä vauvaa kerran yritetään.

Ulriina: Clomien lisäksi tsemppiä ja jaksamista tän kuun vaakamamboilu projektille. =)

Sani: Kiva kuulla, että teillä oli onnistunut reissu. Kyllä sitä laatuaikaa pitää aina välillä miehen kanssa löytää. Meillä tuntuu olevan silti välillä vähän liian kiire, ettei sitä aikaa tahdo löytyä, eikä meillä ole vielä edes niitä lapsiakaan. Olitte varmasti vapaanne ansainneet. Harmi, että testi näytti sitten sitä negaa¿ =( Mutta eihän se välttämättä vielä näy siinä testissä. Mitä jos täti ei tulekkaan? =)

ON: Tänne sitten taas eksyin. =) Tänään olen paketoinut suurimman osan joululahjoista ja eilen kirjoittelin joulukortit valmiiksi¿eli ei muuta kun ne pitäs viedä postiin. Kovasti olen yrittänyt keksiä muuta tekemistä, että veisi ajatukset pois tästä koko vauvahommasta. Mutta huomaa kyllä heti kun on kauhea hätä, jos vaakamamboilua ei ole harrastettu tarpeeksi usein. Eilenkin piti, mutta se van jäi kun molemmat oli niin väsyneitä. Oireita oli vähän siitä ja pieni ¿haju¿ siitä, että nyt alkaisi olemaan varmaan n. balttiarallaa ovisaika¿tai ainakin lähenee, ja tänään aamulla kun heräsin niin alavatsassa oli selkeä pieni kipu, joka päivän edetessä vain voimistui. Hölmöltähän se tuntui kun mahaan sattui kauheesti, mutta ukkoa vein saman tien kädestä kyllä makuukammarin puolelle ja sanoin, että nyt on ¿sellainen fiilis¿, että voisi olla oikee aika tälle. Sitä vaan nauratti kovasti ja kommentoi, että no eihän tässä sitten muu auta kun ryhtyä toimiin. =D Touhuilun jälkeen vatsakipukin helpotti, mutta kun sen jälkeen mentiin saunaan niin kattelin vaan, että alavatsaa turvotti ihan kauheesti ja oli se vatsan seutu aikas kosketusarka¿pahin särkykipu oli vaan poissa. Joten en tiedä olisko sieltä se munasolu sitten irronnut ja aiheuttanut tuon kivun ja toivotaan, että sielä on nyt sitten passissa niitä simppoja odottamassa. Mutta edelleenkään en sen suurempaa stressiä tästä touhusta nyt ota. Täytyy sitä nyt sen verran kuitenkin touhuilla, että josko edes jotain vähän jännättävää olis sitten joulun tienoilla. =)

Ai niin¿tänään tuli taas tieto, että yks mun hyvä ystävä sai eilen aamulla poikavauvan. Kaikki oli mennyt hyvin. =) Tällä hetkellä kaikki on ONNEKSI jo synnyttäneet vauvansa, kun mä en tiedä mikä siinä on, mutta raskaana olevien naisten ja varsinkin lähiystävien näkeminen on ottanut koville näiden km:jen jälkeen¿mutta ei sitten enää kun ne ovat lapsensa synnyttäneet. Mikä lie korvienväli juttu tämäkin. Ehkä se sitten on vaan ottanut koville, kun olen näiden ystävien raskauksien aikana omat keskenmenoni kokenut ja heillä on kaikki mennyt niin kuin pitää. Tiedä sitä sitten.

Mä olen kaikkeni tälle päivälle antanut¿nyt taidan painua maate, ellei toi mies vielä lämpene muuhun¿vai pitäisikö säästää huomiselle. ;-) Tule Katri nyt kertomaan miten sen testin kanssa kävi. Tulen vilkuilemaan heti koneelle kun pääsen. Pidän täällä kaikki raajat pystyssä, että viivat ovat vahvistuneet. bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbd =)

titi75

Vierailija
62/72 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikki! Pino on taas hieman vilkastunut, vaikka omalla kohdalla tuleekin lueskeltua kuulumisia enemmän viikolla (töissä, hehheh). Mistähän aloittaisi?

Sartsu, Mammafemma: miehet on välillä outoja. Silti ymmärrän tavallaan myös heitä ja heidän kommenttejaan, eiväthän he voi millään tajuta naisten mielenmyllerryksiä. Munkin mies (vaikka on aivan mahdottoman ihana ja ei yleensä koskaan sano mitään negatiivista toisista) murehti keskenmenon jälkeen (kun mietin että aiheuttaako se masennusta), että " nyt tietysti lihot, kun syöt suruusi suklaata" . Ja mä olen siis about 50-kiloinen...Eikä hän varmasti tajunnut että sanoi jotain loukkaavaa ja siksi en niin loukkaantunutkaan.

Ennis: tsemppiä hoitoihin. Susta on tainnut tulla oikea asiantuntija kaikenmaailman lääkkeiden kanssa! Mä olen saanut seurata läheltä yhden hyvän ystäväni IVF-hoitoja (joilla kaksi lasta) ja toinen ystävä on juuri menossa hoitoihin. On se vaan rankkaa, mutta eiköhän sitä kestä, kun odotettavissa on mitä ihanin lopputulos? Samoin Masunasulle ja Ulriinalle peukutuksia clomihoitoihin...

Mäkään en ole onnitellut vielä Nonnaa uudesta virasta - hieno saavutus, etenkin kun olet noin nuorikin!

ON kp26/28. Jokohan uskaltaisi varovasti iloita? En nimittäin malttanut olla testaamatta ja eilen aamulla sain TOSI himmeän haamun (olisko ollut peräti viivanpaikka) Unistepillä. En aluksi edes huomannut koko viivaa, mutta kyllä sen tiiraamalla sitten huomaa. Tänään oli pakko testata uudestaan (puolitin kyseisen testin) ja viiva on edelleenkin erittäin himmeä, mutta kuitenkin selvästi vahvempi kuin eilinen. Nyt pitää malttaa odottaa tiistaihin, jolloin menkkojen kuuluisi alkaa ja testata sitten uudestaan. Lähinnä halusin testata siksi näin aikaisin, että tietäisin kuvittelenko vain noita oireita ja vaikka se olisikin kemiallinen raskaus, tietäisin, että jotain on tapahtunut ja oireet ovat olleet aitoja.

Oireina mulla on ollut jo miltei ovulaatiosta jatkuvat masukivut, jotka ei tosin tule edes päivittäin. Selkeämpi oire on kuitenkin kipeytyneet rinnat, nyt vasta tajuan miten kipeät ne voikaan olla! Ja ne vilunväristykset, mitä tuntuu etenkin iltaisin. Nää on vahvistuneet ihan viime päivinä. No, turha lienee sanoa teille, että vielä ollaan jalat visusti maassa, joten ei hehkutella liikaa. En ole edes miehelle kertonut, koska hän ei ymmärrä tätä vouhotusta ennenaikaisesta testaamisesta.

Ettäpä näin. Toivotaan kuitenkin, että tää olisi sitä ja että kiskoisin perässä Porkkanan, Kaksosen, Sanin, Katrin ja koko konkkaronkan.

Nyt sunnuntain viettoon! Eilen meilläkin leivottiin pipareita (valmistaikinasta tosin), hieman siivottiin, ulkoiltiin pulkkamäessä porukalla ja viimeisteltiin joulukortit. Tänään olis tarkoitus viedä tytsä ekaa kertaa uimahalliin.

KK

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, että saadaan plussauutisia! Paljon paljon Onnea! Tarrasukkia ja suojelusenkeleitä! Ja onnellista ja kestävää odotusta! :) bd bd

Titi kiitos tsempityksestä. Menkkoja ei ole vielä kuulunut, mutta uskoisin että täti tänään vielä löytää perille tai sitten viimestään huomenna.. Mutta toki toivossa on hyvä elää niin kauan kuin se sieltä tulee.. Toivotavasti sun oirees johtuivat oviksesta ja vaakamamboilut tuottaisivat tulosta! :) Teille sen kanssa jo soisi!

Kiitos myös kaikille muille tsempityksestä! Toivotaan, että ne tuottaisivat ensi kierrosta tulosta, koska luultavasti tähän kiertoon ne eivät sitten ehtineet.. ;)

Mukavaa 3.! adventtisunnuntain jatkoa.

-Sani

Vierailija
64/72 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerttukasperi: varovasti kuiskaan sulle onnittelut haaamuplussasta. Peukut on pystyssä onnistuneen raskauden puolesta! Onneaonnea!! bbdd

Katriii, älä pidä meitä jännityksessä...!! Toivotaan, että tulos on plussa!!

Tulikin näin lyhyesti, kun ollaan lähdössä asioille ja syömään alsten kummitädin kanssa (hän tarjoaa, ihanaa!).

Voikaa hyvin kaikki!

Ulriina kp6/?

Vierailija
65/72 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon tarrasukkia matkaan teille, ja toivotaan että me muutkin täältä perästä tullaan :) Hirmusesti piti sanomani vaikka mitä, mutta enhän mie enää muista ollenkaan mitä ja kellekin, pitää varmaan jatkossa alkaa notepadille kirjottelemaan..

Ne miehet on kyl aika outoja..

Meilläkin ukko totes tässä yhtenä iltana että " no nyt sulla ei oo syytä enää lihoa kun et oo raskaana" ... Molin ihan että HÄH?... Eihän se tietenkään tajunnu että oli loukannut.. Loukkaannuin siitä kanssa et kun kävin sit lääkärissä tarkistuttamassa että kaikki on kunnossa km:n jälkeen, niin äijä ei edes muistanut illalla kysyä että miten meni... :(

Se lekuri oli kyllä kerrassaan töykeä, kun tiedustelin että voiko stressillä olla vaikutusta keskenmenoon (stressasin hulluna viime viikonlopun Liettuan reissua, kun siinä meni pieleen ennen lähtöä ihan kaikki mahdollinen mikä vaan voi mennä ja kaikki suunnitelmat uusiks monta kertaa..) tää lääkäri siihen mutisi jotain ympäripyöreää vaan. Lopuksi tiedusteli sit vielä että mahdankohan olla valmis raskauteen kun sekin tuo sitten mukanaan stressiä niinkuin lapsikin, että kestänköhän sitä sitten... Että pisti vihaks! Tuntui kyl tosi pahalta..

Tämmöstä tänään, nyt sitten pitäis tehdä töitä 18.00 asti, ja puoliltaöin alkaa sitten toinen kahdeksantuntinen. Eipähän kerkiä miettiä liikaa onneks :)

niin, ja kp 7/29(?) ja ajateltiin että katotaan tää kierto ihan tjot-meiningillä, saas nähdä malttaako sitä vai hätistelenkö ukkoa parin päivän päästä ihan huolella...

Vierailija
66/72 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

titi75:

Porkkana: Onnea verikokeisiin. Kun testi kerran negaa näytti, niin ei muuta kait sitten kun niihin verikokeisiin vaan. Josko sieltä jotain saataisiin irti.

Mikä testi?? En ole testannu vielä. :)

Kerttukasperille varovaiset onnittelut!!!!

-Porkkana kera alaselkäjomotuksen-

Vierailija
67/72 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vain pikaisesti kertomaan uutiset, kun riittää tuota tekemistä. Ulriinakos se sanoi, että älä pidä jännityksessä?? =) Sori, mutta vasta nyt ehdin ekan kerran pikaiseen koneelle.

Eli apteekin omalla siis testasin. Mun mielestä se näytti taas sitä samaa kuin viimeksikin kun tällä testasin. Eli hyvin heikosti havaittavissa olevan haamun ja taaskaan ei mies nähny. Kontrolliviiva on kyllä tosi vahva, mutta tuo toinen just ja just havaittavissa oleva. Ei siis mitään vahvaa vieläkään.... vai eikö mulla sitten tulekaan näkymään tuon vahvemmin??

Nyt en ehdi kommentoimaan mitään, kun pitää taas mennä. Kerttukasperiko se oli plussannu?? Paljon onnea ja tarrasukkia matkaan!! Oli jo aikakin saada kunnon plussailmoitus. Mutta nyt menoksi, kiirettä riittää.

Heippa vaan!

Vierailija
68/72 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerttukasperi: onnea haamusta!!! Vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan. Toivottavasti saat nauttia raskaudesta täyden ajan. bd bd bd bd bd bd =)

Ennis: kiitos kattavasta vastauksesta! Täytyy nyt sitten vaan ruveta vaatimaan gyneltä selvitystä jatkosta tai siirtyä suoraan lapsettomuusklinikalle, jottei tarvitse kierrosta toiseen popsia clomeja turhaan... Hienoa, että sinulla on saatu mahtavia follikkeleita aikaan. Hurjalta tosin kuulostaa tuo sinun lääkecoctailisi. Tsemppiä inssiin!!! Täällä peukutetaan kovasti, jotta saisitte toivotun tuloksen... bd bd bd bd bd

Luumis: hyvä, että kaikki oli kunnossa. Kurjaa tosin, että lääkäri oli noin tyly ja ajattelematon. Toivottavasti toivut pian keskenmenosta ja pääsette tositoimiin ;-).

Sani-74: täällä on peukut sojossa, jotta täti ei tulisikaan bd bd bd bd bd. Tsemppiä loppupiinailuun!

porkkana: tsemppiä verikokeisiin! Aiotko testailla vai odotteletko menkkoja alkavaksi?

katri72: voi että, miten voi olla mahdollista, ettei testi näytä vahvaa plussaa!?!?!? Suosittelisin kyllä menemään sinne lääkärin pakeille ja vaatimaan veritestin. Toivottavasti tilanne selviää pian.

wbm: mitä kuuluu???

ON: Kiitos kaikille tsempityksestä! Olen jo suunnitellut jatkoa, jos tässä kierrossakaan ei muniksia kasva. Ei tänäänkään kuin haalea haamu ovistestiin... Huomenna sitten ultraan. Aion kyllä vaatia lisäapuja, ettei mene kovin montaa clomikiertoa " hukkaan" . Muuten joudun taas kasvattelemaan limistä kuukausitolkulla... Vaakamamboilua olemme nyt harrastaneet jtp, joten siitä ei ainakaan pitäisi olla kiinni ;-). Kun nyt vaan saisi munikset kasvamaan jollain keinolla.

Tänään tulikin taas ulkoiltua tosi kivasti, vaikka ilma onkin tosi kummallinen. Pilvistä ja kosteaa, ihmeen hämärää. Kotiin tultua vaivasin joululimpputaikinan valmiiksi kohoamaan. Iltapäivällä olisi tarkoitus vielä leipoa hedelmäkakku muhimaan jouluksi. Torttujakin voisi ehkä paistaa... Piparien leivonnan aion jättää joulunalusviikolle, koska se tuoksu tuo joulun... Lahjat ovat vielä paketoimatta ja pakettikortitkin pitäisi tehdä. Joulukortit odottavat postittamista, josko ne saisi huomenna postiin.

Mukavaa sunnuntaita kaikille!!!

masunasu kp11

Vierailija
69/72 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porkkana: Heh...minä täällä ilmeisesti sitten sekoilen ja mennyt jonkun toisen kommentit nyt päässä sekaisin. Sorry. *nolottaa* ;-)

Katri: Hassua tosiaan, ettei sitten vahvempaa viivaa siihen testiin nyt vaan tule. Mä juoksisin kyllä oikopäätä verikokeisiin. Toivottavasti saat pian selvyyden asiaan. Ehkä kaikilla ei sitten vain tuon suuremmin se raskausviia tulekkaan näkyviin. Meitä on niin moenksi. Toivotaan, että kuulut tässä tapauksessa poikkeuksiin ja lopputuloksena saisit sen nyytin. =)

Kauhea nälkä. Tulin vaan pikaisesti vilkaisemaan vielä kun jännäsin kans Katrin tuloksia. Nyt menen miehen kanssa laittamaan ruokaa ja jotain hyvää jälkkäriä.

Käytiin muuten tänään katsomassa miehen kanssa jos sitä hyvän ystävän pienokaista. Kyllä ne on vaan niin ihania. Oma olisi kyllä vielä ihanampi, mutta sitä odotellessa. Kummitytölläkin tulee ikää jo huomennna 5kk:tta. Tänään viimeksi sain tytöltä sellaisen hymyn, että sekös kummitädin sydämen sulatti. =)

Nyt pitää mennä...

titi75

Vierailija
70/72 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä päivä on mennyt aamusta asti päin mäntyä. Ei tunnu tämä päivä olemaan minun päiväni laisinkaan.

Töihin jouduin tulemaan muutamaks tunniks ja sekin sapettaa, ainut lohtu tästä on tuo tupla palkka. =)

Ennen töihin tuloa tein siinä joulutortut ja ei meinannut onnistua niidenkään teko. Siellä ne uunissa " räjähti" auki ja osa pääsi pikkusen palamaankin. =( Kyllä parit kirosanat tuli ilmaan.

Eikä siinä vielä kaikki, kun pääsin työmaan pihaan niin huomasin et olin jättänyt avaimeni kotiin. Suutuspäissäni soitettuani miehelle niin löin hänellekin luurin korvaan. =(

Femmamamma: Voi kurjuus! Kyllä ne miehet sitten osaa olla ilkeitä. Toivottavasti te saatte miehenne kanssa asiat vielä sovittua. Ette saa heittää teidän avioliittoa ¿hukkaan¿. Hiukan kun tuota aikaa tuossa kuluu niin varmasti sinun miehesi tulee muuttamaan mieltään vauva- asian suhteen. Kieltämättä hän sanoi aikas ikävästi sinulle. Kyllä v****tais minuakin sinun tilanteessasi. Suutuspäissään sitä tulee sanottua kyllä kaikenlaista mitä ei kuitenkaan todellisuudessa tarkoita. Toivottavasti miehesi huomaa sanoneensa sinulle väärin. Koittakaa nyt sopia tuo teidän ¿sanasota¿, on ikävää olla riidoissa.

Neronja: Sinä kyllä olet ollut ahkera noiden jouluvalmistelujen kanssa. Minä olen saanut valmiiksi joulukortit sekä tänään leivoin joulutortut. Mitään muuta en ole tehnyt. Onko sinulla mitään puuhaa sitten kun aatto on? =) Ihailen tuota sinun energiaasi, voi kun sitä olisi samanlailla täälläkin suunnalla. =)

Sartsu: Kiva kuulla, että olet saanut miestäsi lämpeämään vauvaprojektiin. =) Siitä se sitten lähtee. ;-) Peukut pystyyn vauvaprojektille.

Ulriina: Kyllä sinäkin ollut ahkera noiden jouluvalmistelujen kanssa. Ihan kateeksi käy. =) Mutta, sitten on jouluna aikaa rentoutua ja viettää aikaa perheen kanssa.

Wbm: Mitäs sinulle kuuluu? Toivottavasti tiputtelu on loppunut ja pääset nauttimaan raskaudestasi. Tsemppiä! =)

Masunasu: Yhdyn muiden haahujen mielipiteeseen, että jos se ovis tuliskin sitten vähän myöhemmin.. Sekin olisi yksi vaihtoehto. Tsemppiä myös sinulle! =)

Kerttukasperi: Kyllä minä olen noissa onnitteijoiden joukossa myös. =) Koska meinaat seuraavan kerran testailla vai testailetko toista kertaa laisinkaan..? Paljon tarrasukkia matkaan mukaan! =)

Katri72: Ihmettelen kyllä paljon tuota, että siihen testiin ei tullut vahvempaa viivaa. Olen sitä mieltä kanssa, että käy neuvolassa ja teetä sielä itsellesi testi. Sen on pakko näyttää jotakin. Sinun oireesi puhuu niin vahvasti tuon plussan puolesta. =)

Oma napa: kp 17/29-31.. Tänä aamuna sitten tein aamuvirtsasta tuon uuden r-testin apteekista ostetulla Aconin testillä. Ja, tulos oli: nega. Olin kyllä niin pettynyt kuin vain voi olla. Itku ei ollut kaukana. Olen ollut kuin maani myynyt tämän päivää. Mieskin pettyi kovasti, hän odotti että se olisi plussa ja niin kuin odotin minäkin. Ei voi muuta sanoa kuin että olen kyllä sekaisin itsekin oman kroppani takia.

Mikä se haamujen haamu oikein oli 3.12.??? Olen menettänyt nyt toivoni siitä että meille ei tule vauvaa.. Masentaa niin pirusti. Tosin kyllä silti takaraivossa oli aavistus siitä että en ole raskaana, mutta kun toivoin sitä salaa ja kovasti niin nyt sitten tipuin korkealta kovaa. Ikävää.... =(

Nyt koitan vielä olla töissä tunnin verran ja lähden kotiin. Ajattelin mennä saunaan jos se edes piristäisi tätä rouvaa pikkuisen.

Illan jatkoja!

Kaksonen76

Vierailija
71/72 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos huhuilusta.. olen ollut aika kiireinen, mutta hieman kuulumisia..

tuntuu, että voisin nukkua ja nukkua ja nukkua eli minua VÄSYTTÄÄ. Eikä tilannetta yhtään helpota, että koen kamalaa syyllisyyttä, kun minun pitäis just nyt olla tomerana raksalla auttamassa.. ei, vaan minä haukottelen ja kävelen kuin unissani :) mies katselee vain ihmeissään, minne se vaimo on kadonnut. Nolottaa kun ei saa mitään aikaiseksi.. häpeän jo ajatuksianikin, kun toivoisin että aamulla saisin vain vetää peiton korville ja muut hoitaisivat minun velvollisuudet. Minä nukkuisin..Olen syönyt multivitaa ja juonut c-vitamiinimehua. Ei vain tähän väsymykseen taida auttaa ;) no hyvä juttu, jos tämä vain tuo toivotun tuloksen haukottelen mielelläni (vaikka muut katsoisivatkin ihmeissään).

Joo, sitten tänään olen hieman yökkäillyt.. keittiössä haisi aivan kamalalle, mies taas ei niin noteerannut hajua. Kun on väsynyt jää keittiöhommatkin aina " huomiselle" ja kun se huominen siirtyy on siellä kasa pestävää... ja se ei ollut kivaa. Normaali minä olisi tehnyt ne heti ruoanlaiton jälkeen, nyt on niin väsyttänyt, että se on aina siirtynyt. Eikä mieskään ennätä.. tänään se kyllä aloitti siivoilun, kun ei enää löytänyt puhdasta lautasta. Me tehdään yleensä kotityöt yhdessä, mutta nyt kun mies on raksalla ja käy vuorotyössä päälle, niin minä olen ottanut hoitaakseni huushollin ylläpidon. Eikä se ole hyvällä mallilla..

Minun mottohan on yleensä ollut, että tietty hygieniataso talossa pitää olla, mutta tällä hetkellä en jaksa ajatella niin :) kun sellaista ei ole :)

Tiputtelua ei ole nyt ollut, mutta mihinkäs siitä pelosta pääsee? ei mihinkään. Eli päivä kerrallaan yhä vain.

Katrille onnea plussauksesta ja olikos muita?? Onnea kaikille!

Ja paljon lykkyä kaikille haahuille tasapuolisesti!

Lämmöllä wbm

Vierailija
72/72 |
11.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wbm: onpa mukava kuulla, että kaikki on hyvin! Eikös se oo vaan hyvä, että oireita löytyy. Jostain olen joskus kuullut, että silloin kun löytyy oireita raskaus olisi varmemmalla pohjalla..?? Toivotaan, että ainakin teillä pitäisi paikkansa! :)

Kaksonen: pahoittelut negasta testituloksesta! :( Jos se oli sitte varhainen keskenmeno, vaikka outoa onkin, että vuotoa oli vaan niin lyhyen ajan? Vuositko ne kolme päivää kunnolla (en muista enää mitä olet kertonut)?

Katri: Jännääminen sitten vain jatkuu! Jos sinulla tosiaan jostain syystä ei vain hcg:tä erity virtsaan? Jostain juuri luin näillä keskustelu sivuilla, että jollain ei ollut näkynyt virtsatestissä raskaus, valitettavasti en muista mistä täältä.. Sinuna kyllä vaatisin neuvolatädeiltä joko lähetettä labraan verikokeeseen hcg:n mittaamiseksi tai sitten ultraan! Peukut on edelleen pystyssä myös minulla! bd bd

Oma napa: Minuakin on tänään alkanut jännittämään, että olisiko tosiaan mahdollista, että perjantain testissä ei vain vielä plussa näkynyt.. Nimittäin tätiä ei näy ei kuulu.. Ennen kohdunulkopuolista mulla on ollut jämti 28 päivän kierto, ainoastaan synnytysten jälkeen ensimmäiset kierrot ovat venyneet.. Viime kiertohan oli vain 24 päivää.. No ei auta kuin odottaa jos vuoto huomenna alkaa, toivottavasti kuitenkaan ei. Tai ehkä kroppa vain vanhemmiten ja tuon keskenmenon jälkeen on alkanut reistailemaan.. Mutta jännätään ja odotellaan nyt rauhassa. ;) Niin kp on tänään siis 29/28..

-sani