Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***HAAHULIINIT uuteen viikkoon nro 49***

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä masunasu olikin jo kysellyt tietojani listalle, joten tässä olkaapa hyvät. Uutena haluaisin muuten vielä kovasti kiittää lämpöisistä sanoista, kun viikko sitten tälle osastolle " jouduin" ...

Ja ne tiedot: Miehen kanssa ollaan molemmat 30+, asutaan pk-seudulla, tyttöesikko täyttää alkuvuodesta kaksi vuotta, km tuli rv 6+5 (tai 6+6 tai 7...mistä se nyt sitten lasketaankaan) marraskuun lopussa.

Siinäpä se, lyhyesti.

Luumis: osanottoni, ikävä tilanne. Toivottavasti plussajuna koukkaa uudestaan kyytiin, lopullisesti.

Wbm: Vaikka en Sinua " tunnekaan" , ilahduin kun huomasin että asiat ainakin tällä hetkellä paremmin. Toivottavasti pieni kestää kyydissä.

Muutakin kommentoitavaa kai olisi, mutta nyt tuo uhmaikää lähestyvä kaksivuotias tuolla kitisee sängyssään siihen malliin, että....Miten muuten on, lapsekkaat; näkevätkö tuonikäiset jo painajaisia?

Omasta navasta vielä sen verran, että runsas viikko sitten sattunut keskenmeno taisi onneksi hoitua itsestään. Vuoto lakkasi nyt viikonvaihteessa, eli viikon sitä tuli. Mahassa ei ole mitään kipuja, joten kai tässä voipi huokaista, että selvisin ilman kaavintaa. Jäkitarkastusta polilla panttasivat, mikä minua oikeastaan vähän ihmetyttää. Mutta enpä viitsi sinne väkisin tunkea, menen vaikka sitten yksityiselle jos se tarpeen on. Onkohan?

Nyt on riennettävä, kitinä yltyy. Öitä, haahut. Toivottavasti plussia ropisee, ja niille, joilla jo orastavaa merkkiä ilmassa, lähetän paaaaljon vahvistumissäteitä!

kuonokas

Vierailija
22/72 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25 v, mies 29 v, esikoistyttö syntyi 6/2004. Asutaan Keski-Suomessa. Pikkukakkosta yritetty 7/2005 alkaen. Tuulimunaraskaus kaavittiin 10/2005.

Voisko joku laittaa mut listaan mukaan? Olin mukana toukoissa vähän aikaa kunnes raskauteni todettiin tuulimunaksi. :( Kaavinta tehtiin lokakuun lopulla. Ekat menkat tulivat neljä viikkoa kaavinnan jälkeen ja nyt menossa kp 11 ja tänään testasin aconin ovistestillä vahvan plussan!! Alavatsa oli maanantaina tosi oudon tuntuinen (painon tunnetta) ja silloin sain heikohkon plussan ovistestiin. Tänään masu tuntunut aina välillä oudolta. Mulla on ollut ennen tuulimunaraskautta kierrot tosi pitkiä, 35-50 päivää... Tää on siis tosi outoa kun nyt on ovis ja sekin oli ihme kun menkat tuli jo neljä viikkoa kaavinnan jälkeen. Voiskohan se vaikuttaa kierron normalisoitumiseen kun olen syönyt omega3 kalaöljykapseleita....? Kahdet menkat vain ehtivät olla tytön synnytyksen jälkeen ennen tuulimunaraskautta. Imetys loppui viime kesäkuussa kun tyttö täytti vuoden ja itse lopetti rinnan syönnin...

flofer

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
06.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kaikille tasapuolisesti. Täällä edelleen hiljaiseloa. Pupuilua on vähän harrasteltu kyllä, mutta ei ihan jtp meiningillä...tainnut olla se 3pv välissä, mutta toivottavasti tuo riittäisi. Edelleenkään ei ole tietoa mikä kp on nyt menossa, mutta ajattelin, että tässä kuussa en vaan yksinkertaisesti sitä mieti lainkaan. Jos tärppää niin tärppää, mutta muutoin en siitä stressiä aio ottaa.

Täällä olen käynyt lueskelemassa kyllä teidän juttuja, mutta en vaan ole itse kovasti nyt jaksanut panostaa tuohon kirjoitteluun. Ja oikeastaan eipä täällä ole oikein mitään nyt sitten sen jälkeen tapahtunutkaan kun täti vieraili yhtä soittoa sen 2vkoa. Taisi viedä voimat multakin kun on nyt niin flegmaattinen olotila.

Onneksi tuli vähän helpotusta tähän viikkoon nyt kun oli vapaata tämä päivä. Ei jää enää kun ke to pe töissä äheltämiseen.

Mies taisi könytä jo petiin maate...taidan mennä perässä. Hyvät pupuilut on juuri takana, joten eiköhän se unikin nyt maistu. =)

Voikaahan siskoset hyvin.

Kauniit unia. =)

titi75

Vierailija
24/72 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kotiuduimme pitkän vkl:n reissusta ja nyt on ihan maanantainen olo. Oli kyllä kivaa viettää vähän laatuaikaa miehen kanssa plus tavata ystäviä, jotka asuvat kauempana.

Wbm: toivottavasti se tuhru ei tiedä mitään pahaa, tsemppiä! Luumis ja Flofer: tervetuloa joukkoomme, valitettavasti haahuja tulee tasaiseen tahtiin lisää :( - tokihan osa siirtyy ex-haahuihin ja toivottavasti me kaikki ennemmin tai myöhemmin! Katri: sun tilanteesi vaikuttaa oudolta. Ihmettelen lähinnä, että jos sulla on ollut oireita jo varmaan toista kuukautta, niin kyllähän testien pitäisi näyttää selkeää plussaa. Oletko ajatellut, että kävisit tarkistuttamassa hormonitason, jos oireilu johtuisikin jostain semmoisesta (arvelee amatööri)? Sartsulle ehdotan muiden tavoin keskustelua miehesi kanssa, jotta saat ilmaistua pahan mielesi syyn!

).( kp22/28 eli piinaviikko alkoi...Eilen aamulla olin niin varma, että ei tässä mitään tärppiä ole käynyt. Niinpä omavaltaisesti puolitin lugeannoksenkin ja pistän sen nyt vain iltaisin (kuitenkin 200mg, eli ei ihan pienin annos sekään). No, eilen illalla rinnat kipeytyivät ja alavatsajomotteluja on ollut kohta viikon enemmän tai vähemmän. En siis päässyt piinailemasta...Viime kierrossa kaikki lupaavan tuntuiset oireet loppuivat 3-4 päivää ennen vuodon alkamista, joten jos viikon päästä on samantuntuista oireilua kuin nyt, saattaisinpa vaikka tehdä testinkin.

Leppoisaa loppuviikkoa!

KK

Vierailija
25/72 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin pahoittelut kaikille uusille haahuille. Toivottavasti pääsette pian siirtymään takaisin odottajiin.

Wbm, toivottavasti tuo tuhruilu ei ole mitään vakavaa. Hyvässä muistissa on itselläkin vielä, miten se vetää mielen matalaksi. Toivottavasti saat ultrassa hyviä uutisia ja raskautesi etenee onnellisten tähtien alla loppuun saakka!!!

Katri, tilanteesi on todellakin piinaava. Olen mietiskellyt sitä edellistä raskauttasi. Siis että antoiko sulle kukaan selitystä siihen, että mihin sulla se raskausmateriaali oli kadonnut, koska eikö ollut niin, että kun menit ultraan, raskauslöydöksiä ei enää löytynyt, mutta mitään vuotoakaan ei ollut tullut? Olen kyllä kuullut, että esim. koirat voi " jotenkin kadottaa" (en muista sitä oikeaa sanaa) pennut sisältään, mutta voiko niin tapahtua ihmiselle? Toivottavasti en ole liian tungetteleva, kun tällaisia kyselen. Toivottavasti saat pian selvyyden tilanteeseesi, ja tietenkin sen onnellisimman lopputuloksen.

Niin ja Kaksonenkin oli saanut haamuja. Erikoinen tilanne. Miten sulla edellisessä raskaudessa oli, missä vaiheessa sait plussan ja oliko se silloin vahva? Tsemppiä sinulle ja pikaista asioiden selviämistä!

Masunasulle ja Ulriinalle onnittelut, että täti tuli kuin tulikin vierailulle. Toivottavasti tupla-annos clomeja tuo toivotun tuloksen.

Rosmariini, toivottavasti saat nyt sen prolaktiinin kuriin ja tuloksena pikainen ja kestävä plussa!!!

ON: Nyt on kp7/28. Tädin vierailu kesti viisi päivää. Nyt kai tässä vaan ovista odotellaan. Jouluvalmistelujen suhteen voin huokaista. Olen tehnyt pipareita, torttuja, suolaisia voitaikinaleivonnaisia, luumuleivoksia, viisi kahvikakkua (yhden aion viedä miehen tädille viemisinä), joulupullia ja lanttu- ja porkkanalaatikot. Tällä hetkellä ei ole mielessä, että tänään pitäis tehdä sitä ja sitä. Ihanaa huokaista hetki noista jouluvalmisteluista. No joo, kortit pitäis kyllä saada postiin. Tytöt on niin kovia piirtämään, joten olen ajatellut, että tehdäänkin kortit noista tyttöjen piirustuksista.

LT: Olen pelännyt, että paino nousee, kun on pitänyt noita leivonnaisia maistella, että onko ne hyviä. On välillä oikein hirvittänyt mennä vaa' alle, mutta kyllä se onneksi edelleen näyttää 69 kg eli kuusi kiloa vähemmän kuin alunperin. Liikunnan harrastus on jäänyt taas tosi vähiin. Circuittia ei ma:na ollut.

Plussaonnea piinailijoille ja tsemppiä kaikille muille!

neronja

Vierailija
26/72 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerttukasperi: Multa otettiin kaikennäköisiä hormonikokeita jo kesällä, eikä ainakaan silloin ollut mitään sanomista missään. Samoin otettiin kilpirauhaskoe, eikä siinäkään ollut mitään.

Neronja: Ei kysymyksesi liian tungetteleva ollut. =) Mulla tosiaan kesällä oli niin, että kun ultraan menin, niin kohtu oli täysin tyhjä eikä enää merkkiäkään ollut raskaudesta. Noin viikko sitä ennen mulla alkoi ne raskausoireetkin vähetä. Kiinnitin siihen oikeastaan vasta enempi huomiota sitten sen ultrausreissun jälkeen. Ja tosiaan mulla ei ollut mitään kipuja eikä vuotojakaan. Ekat tuhruilevat menkat tulikin tuosta n. kuukauden päästä. Lääkäri silloin vain sanoi, että epäili mulla olleen kohdun ulkopuolinen, joka olisi vain heti alkuunsa jotenkin kuivunut kokoon. Muuta vaihtoehtoa eikä sen tarkempaa selitystä osannut sanoa. Pari kertaa piti silloin käydä verta antamassa kun mittailivat hcg-arvoja. Ja noitten jälkeen siis piti soitella lääkärille. Testihän oli haamu, mutta kuitenkin ihan selkeästi havaittavissa. Mieskin sen silloin näki eikä tarvinnut juurikaan tihrustella.

Omaa napaa: Nyt on tullut sitten outoja haju- ja makukokemuksia. Syödessäni yksi ilta omenaa miehen kanssa, niin omasta mielestäni se omena haisi kummalle ja samoin maistui. Miehen mielestä se oli taas tosi hyvä omena, eikä huomannut itse mitään outoa.

Sitten eilen oli hieman lonkatkin kipeät. Mistäköhän sekin nyt johtuu?? Tänä aamuna kun heräsin, niin oli taas se puoli lonkasta kipeä mikä oli patjaa vasten. Ei mulla ennen tuollaista ole ollut. Kuvotus jatkuu...

Eli ei oikeastaan kovin uutta mulle. Ainoastaan tuo omenajuttu kävi vähän ihmetyttämään. Kun ennen niin hyvälle maistunut maistui nyt kummalta.

Pahoittelut uusille haahuille keskenmenojenne johdosta ja tervetuloa joukkoomme! Toivottavasti vierailunne jää lyhyeksi ja siirrytte pian odottajien puolelle.

Hyvää päivänjatkoa kaikille!

Vierailija
27/72 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan synttäreitä tässä vietelty. Tänään vielä tulee vieraita. Auto, traktori, kaivuri ja kuorma-auto tuli lahjaksi. :) Huh, ja kohta jo joulu ovella ja lisää pakettaja tulossa.

Kaksonen, onpa sulla piinaava tilanne. :( Oliskohan tosiaan niin, että raskaus oli alkanut, mutta meni sitten heti alussa kesken. Jotenkin ajattelis, että niin vois olla, koska kyllä kaiketi testin pitäis nyt näyttää jo vahvaa viivaa jos edellisestä testauspäivästä oli jo muutama päivä kulunut!? Jos nyt sitten olis jo ovis tulossa.... TSEMPPIÄ.

Kuten myös katrille tsempitykset!!!!!!

Oma napa: Muutama päivä sitten oli 100% varma, että menkat alkaa. MEnkkasärkyjä siihen malliin ja kellervää valkovuotoo. No, sama tilanne noiden suhteen edelleen, mutta nyt alan olla sillä kannalla, että 60% varmuudella olen raskaana ja 40% varmuudella menkat alkaa. Jotenkin tuntuis siltä...ja toisaalta ei. Mutta oli niin tai näin, mä HALUAISIN, että menkat alkaa!!!!!!!Koska, JOS nyt olisin raskaana, niin tietäsin jossa tässä vaiheessa, että huonosti tulis käymään. Tämä selkäsärky.....samaa kuin aiemminkin, eikä tällästä kyllä yleensä ole enenn menkkoja. Häntäluun tienoilta vihloo TAAS. :S No, odottelen mitä tapahtuu. Menkat ei edes vielä ole myöhässä. Maanantaina aion mennä sinne verikokeisiinkin oli sit menkat alkaneet tai ei.

-Porkkana kp28/24-28-35 -

Vierailija
28/72 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä koko aamun vähän järjestellyt meidän kotia, on noiden työvuorojen takia jäänyt ns. huomioimatta tämä koti vallan. No, samalla täyty katsoa että mitä joulusiivouksia tässä oikein pitää tehdä. Eli, koko huushollihan tässä pitää siivota. Mutta, sen jälkeen on yleensä hyvä olla, tuoksuu joululle ja kuusi tuotu sisään.. Sitä saa siinä samalla koristella kun rauhoittuu illalla.. =) Olen niin joulu-ihminen kuin vain voi joku olla.

Katri: Kyllä noi sinun oireesi erittäin vahvasti viittaa vahvaan plussaan!!! Testit nyt valehtelee oikein kunnolla. Oletko jo soittanut sinne neuvolaan?

Neronja: Tuossa keväisessä raskaudessa plussa tuli vasta kp37 tai kp38, en muista tarkalleen. Ja, siinäkin testi näytti selvästi plussaa mutta ei kuitenkaan niin vahvaa viivaa kuin se kontrolliviiva on. Sitten se toinen raskaus silloin vuosi sitten niin sama juttu, ei kauhean vahvaa viivaa näyttänyt r-testi.

Joten nytkään ei kauhean " innostuneesti" odoteta miehen kanssa mitään maata mullistavaa. Mutta, tietenkin sydämestäni toivon että se olisikin sitä itseään. ;-)

Oma napa: kp 13/29-31. Aamulla kun heräsin oli pikkusen yökkö-olo, mutta se meni nopeasti ohittekin. Alavatsassa tuntuu todella paljon tuota painontunnetta.

Aamulla kun mies lähti töihin ja aloin nukkumaan uudestaan, rinnoissa oikein kunnolla vihlas. Sekin meni aikas äkkiä ohi..

Mulla on nyt kroppa ihan sekaisin. Ja, olen itsekkin aikas sekasin. En oikein tiedä, että mitä mun pitäs tässä oikein tehdä. Nimittäin tein tänään tuossa ovistestin ja siihen pläjähti heti vahva +. Sen mukaan mulla on nyt siis ovis. Kyllä tässä on pupuilti, eilen onneksi viimeks ja siitä suurinpiirtein joka toinen päivä..

Mikä mua vaivaa? R-testi antaa haamun ja sitten ovistesti vahvan plussan.. Onko kenelläkään ehdotusta, että mitä minun pitäisi tässä tehdä?

Taas pitää illalla töihin mennä, ikävää. =(

Mukavaa päivän jatkoa! =)

Kaksonen76

Vierailija
29/72 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksonen: Onpa sinullakin nyt piinaa. Tsemppiä! Toivotaan, että kuitenkin raskaana olet kuten toisaalta se haamu jo sitä sanoisi.

Olen neuvolaan yrittänyt soitella, mutta kovin ahkerasti tuntuu olevan varattuna. Näyttää olevan aika kysytty henkilö. ;) No, miehen kanssa puheltiin, että lauantain kauppareissun yhteydessä ostettaisiin se apteekin oma ja testailisin sitten uudestaan sunnuntaiaamuna. Tuolla apteekin omallahan sain sen tosi haalean haamun. Kontrolliviiva oli vahva, mutta toinen just ja just havaittavissa oleva haamu. Mies ei sitä silloin nähnyt, mutta toisaalta sillä on kyllä huonompi näkökin kun mulla.

Meillä on jouluisia hommia kanssa kovin tehty. Kaikki kaapit ja hyllyt on nyt siivottuna. Leipomisista tuli aiemmin tehtyä jo hedelmäkakku ja eilen leipastiin sitten joulutortut. Piparit olisi tarkoitus tehdä nyt tänä viikonloppuna. Lauantaina taikina ja sunnuntaina sitten varsinainen leivontapäivä. Sitten puuttuisi vielä lattian pesu ja mattojen tamppaus. Se jätetään sitä seuraavaan viikonloppuun eli viikkoa ennen joulua. Kyllä tätä siivoomista riittää ihan tarpeeksi, vaikka ei olekaan kuin 66 m2 asunto. Onneksi kuitenkin asutaan nyt sen verran uudemmassa talossa, ettei tarvi lattioita pestä juuriharjalla. Näin oli edellisessä, sillä siellä oli alkuperäinen muovimatto lattialla (vm.-76).

Mutta nyt taas yrittämään neuvolaan...

Vierailija
30/72 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiirettä on pitänyt, mutta nyt on melkein kaikki joulukortit kirjoitettu, piparit leivottu ja suurin osa lahjoista hankittu!

Pahoittelut Luumikselle ja floferille keskenmenoista!

nonna80: Onnittelut uunituoreelle päiväkodin johtajalle!

kaksonen76: Piinaava tilanne! Oireet kielisivät kyllä raskaudesta, varsinkin tuo närästys, mitä mulla on ollut joka raskaudesta lähes alusta asti! Tsemppiä!

wbm: Onneksi kaikki on ainakin toistaiseksi kunnossa! Toivottavasti saat ultrasta vielä lisää hyviä uutisia! Vielä lisää tarrasukkia ja vauvaliimaa!!!

Katri72: Höh, olin ihan varma että saisit jo vahvan plussan. Toivottavasti se vielä siksi muuttuu. Tulethan heti kertomaan mitä neuvolassa sanoivat!

sartsu: Meillä myös mies pistänyt kapuloita rattaisiin vauvaprojektin suhteen (siksi olen tarkoituksella vähentänyt palstailua). Ketuttaa, vituttaa, masentaa, ärsyttää, itkettää.... Niinkuin sinäkin sanoit, että sitä vauvaa haluaisi vieläkin enemmän ikäänkuin sen keskenmenneen hyvitykseksi. Vauva oli jo luvattu, mutta sitten otettu pois. En jaksa käydä inttämään ja " vaatimaan" vauvaa, olen nyt vain tyytynyt kohtalooni vaikka se tekeekin kipeää. Ja onhan mies tavallaan oikeassakin, nämä kolme lastakin teettää paljon hommia ja kyllä minun olisi aika mennä jo töihinkin, että saataisiin tämä talokin joskus maksettua, mutta.... sydän vain sanoo toisin...

Mutta nyt laittamaan ruokaa...

Vierailija
31/72 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset lämpimistä tervetulotoivotuksista :o)

Tilanne on kieltämättä uusi ja outo minulle, ja tuntemukset sen mukaiset.. Vuoto kesti todella runsaana pari päivää, mutta nyt on asettunut tiputteluksi. Varasin ajan lääkäriin huomiseksi ja toivon kovin etten joudu kaavintaan :( Ajoittain vielä paha olo vähän yllättää, mitenkähän kauan kestää ennenkuin oireet poistuvat...?

Hyvää loppuviikkoa haahuille!

Vierailija
32/72 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kaikille tsemppauksesta!!! (ihan kyynelsilmin luin teidän kirjoituksia)

Tuhruilu vain jatkuu, näin illasta se aina tuhruttaa.. ja saa mielen aina matalaksi. Ensi viikolla olisi ultra, jos sinne asti päästään. Pelottaa todella paljon ja on ollut pakko ajatella myös keskenmenoa. Ei sitä ole mukava ajatella, mutta väkisin tulee mieleen.

Kirjoittelin tuolla odotuspuolella, että olisi väliin mukava olla viimeisillään raskaana. Saisi tähän elämään muutakin sisältöä.. aina kuumeessa tai pelkäämässä keskenmenoa..

Mies on ollut surullinen ja minä olen surullinen, kun näen hänet surullisena. Kovasti hän yrittää sitä peitellä, mutta tunnen hänet...

Mulla liittyy noihin tuhrutteluihin aina tuntemuksia, melkein tietää, että nyt tuhruttaa.. plääh, en osaa sanoa, mutta..

Neronja ja muut, joilla on tuhruttelua ollut tiedätte tämän tunteen..

mutta nyt lähden syömään (vaikka on kaikkea muuta kuin nälkä) mutta on kait sitä syötäväkin väliin..

lämmöllä wbm

voikaa hyvin!!

Vierailija
33/72 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin muistan edelleen niin selkeästi miltä tuo jatkuva tuhruttelu tuntuu. Toivoo parasta, mutta silti pelkää pahinta. Ei sille tunteelle mitään vaan voi. Olin niin iloinen kun luin plussaamisestasi ja minä, niin kuin varmaan jokainen täällä aina toivoo että onnellisesti plussanneet saisivat nauttia kestävästä plussasta, eikä tänne palstalle tarvisi aina niitä kurjia uutisia kirjoitella. Oikeastaan en halua sen enemää tsempitellä mitään....annan ennemmin suuren virtuaalihalauksen. Toivotaan, että ensi viikolla kuitenkin hyvät uutiset odottavat. Lisää tarrasukkia matkaan. =)

ON: Ei ole pitänyt tänne tulla roikkumaan, mutta joka päivä huoman löytäväni itseni täältä lukemasta teidän kuulumisia. =) No höh...

titi75

Vierailija
34/72 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kertakaikkisen ikävä tilanne sulla, WBM! Toivottavasti tuhru on vain sitä vaaratonta laatua, vaikka kuinka tiedänkin, että kun on pari km takana, niin ei voi ihan hermoilematta tuollaiseen tuhrutteluun suhtautua. Voimia sinulle!

Ja pahoittelut uusille haahuilijoille, on surullista, että tänne on ollut viimeisen viikon aikana suorastaan tunkua. Toivotaan, että pääsette piakkoin poiskin täältä takaisin odottajiin :)

Katri: tilanteesi on suorastaan piinaava. Eikö nyt mitään selvyyttä löytyisi esim. lääkärissä? Verikoe ja ultraus, olisko niistä mitään apua?

Itselläni on ensi kertaa ihan oikeita oireita. Toinen lugekierto menossa, joten en tiedä, johtuuko niistä (viime luge-kierrossa näitä oireita ei kyllä ollut) vai ilmoittelisiko peräti raskaus itsestään... lämpöä on 37, nivusia juilii (eri tavalla kuin ennen menkkoja yleensä), paleltaa ja nännit on kosketusarat (tää on erityisen uusi juttu, tätä ei ole ollut kertaakaan aiemmin, ei edes kesken mennessä raskaudessa). Nyt menossa kp 24 / 28. Yritän pysyä coolina, vaikka ihan ekaa kertaa elämässäni piinailen ihan oikeesti...

Sani taisi myös piinailla, toivotaan, että täti kiertää meidät kaukaa! Muillekin haahuilijoille tsemppiä ja onnea matkalla kohti uutta raskautta!

Vierailija
35/72 |
07.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynttilä palaa pihalla,mietin että milloin se poislentänyt sielu tulee uudelleen luokseni..ja ,tuleehan?

Porkkana heitti prossat 60/40 raskauden puolesta,itse mietin uskaltaisko peräti veikata 30/70 oman raskauden puolesta(siis toi 30 itselle) koska mulla oli eilen,toissapv ja sitä ed pv mahan juimintaa,eikä vieläkään tätiä,ei taida olla edes kummempaa valkovuotoa.Haahu-ystäväni kanssa(vilkuti vaan) naurettiin, ettei kyllä meikäläisen kannata alkaa näistä oireista arvailemaan,nää kun voi tarkoittaa kumpaa vaan.On vaan sellanen kummallinen " vaaleanpunainen olo" heh :D Ja kuitenkin takaraivossa tykyttää että kuvittelen ihan olemattomia näistä olemattomista tuntemuksista,täti tulee kylään sitten kerta rytinällä ja varoittamatta.Aivan varmasti.

Mutta tänään olen synnytellyt,miettinyt miten kaikki olis mennyt.

Peukutuksia kaikille epämääräisten oireiden kanssa taisteleville,sekä haamuplussille ja kaikille,kaikkihan me peukutusta tarviimme.

Huomenna jo itken täällä kun täti tuli kylään :S

Mamma+Fem

Vierailija
36/72 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taidan olla jo liian vanha tällaisiin 4 päivän viikonloppubiletyksiin. Perjantaina olin kaverin kanssa katsomassa yhtä keikkaa ja glögillä, lauantaina juhlittiin kaverin kaksvitosia ja maanantai ja tiistai meni Tallinnassa juhlien toisen kaverin kolmekymppisiä. Eilinen työpäivä oli (miten sen nyt sanois) aika mielenkiintoinen. Menin sit illalla nukkumaan puoli kymmeneltä, nukahdin kesken CSI:n.

(.) Kp 12/27-34 menossa, eilen ekat nippailut oviksesta. Ollaan yritetty puuhailla entistä ahkerammin, jos meillä olisikin vaan yrityksen puutteesta kiinni...

WBM: Täällä on sormet ja varpaat pystyssä sun avuksesi! Todellakin on jo sun vuorosi päästä ähkimään loppuraskauteen asti!

LT: Tallinnassa paino nousi kilon, joten yli 80 ollaan taas. Tänään jumppaan viikon tauon jälkeen (kummasti tuo biletysputki katkaisi hyvän jumppaputken). Jos vaikka sunnuntaina jo pääsis seuraavan kerran.

Olo on vähän flunssainen laivareissun jäljiltä ja kurkku karhea. Jos vihdoin saisin sen kauan odottamani flunssan? Sain muuten vihdoin käytyä kampaajallakin ja totuttelen nyt uusiin otsahiuksiin...niitä mulla ei olekaan ollut aiemmin.

Hauskaa torstaipäivänjatkoa!

Nonna

Vierailija
37/72 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli niin se täti kurvaili tänä aamuna tänne.Oikeastaan ei tunnu miltään.Totesin vaan että niin näkyy.Hyvä puoli tässä kierrossa oli se,että alan saada tuntumaa kierronpituuteen,se on nyt asettunut 32-33 kohdille,ja ihan ok mikäli siinä pysyykin.Joulunaikaan olis kai seuraava ovis,harkitsen josko koittais tikutella,mutta jotenkin fiilikset niin peestä sen suhteen että vähän samoin kuin Sartsulla,niin ukko pistää hanttiin silleen ettei ala mihinkään,ei siis MIHINKÄÄN puuhiin,joten aika heikolta vaikuttaa.Voiko noi ukot ihan oikeesti olla noin sairaan v**maisia??????

torstai ärsytysterkuin Mamma+fem,ja sellasena pysyykin näköjään :S

Vierailija
38/72 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kone toimii kuin hidastetussa elokuvassa,joten unohdin jo kenelle piti sanoa mitäkin :-S Hö.

Mutta kuka se oli saanut sen haamun raskaustestiin ja silti plussan ovistestilläkin...Oon kuullut,että ovistesti saattaa näyttää raskauden plussana.Tää on tosin taas niitä puskaradiosta kuultuja :)

Ja tätä meidän miehen juupas eipäs leikkiä:Puhuttu on juu,ja pitäis ton juntin ymmärtää,että tää on mulle arka paikka ja tärkeetä.Ei ilmeisesti kuitenkaan ymmärrä miten tärkeetä.Se on muutenkin ollut aina periaattesta vastaan ensin,mutta mä en just nyt jaksais odottaa yhtään!!Katotaan nyt,saanko sen pään käännettyä...Ovis on jo ovella,että kiire tulee,jos tähän kiertoon meinaan ehtiä.

Meitä miehen piinaamia näyttää olevan femmamman lisäksi muitakin :( Huoh,on ne niiiiiin ärsyttävän ymmärtämättömiä!Tuntee itekin olonsa niin typeräksi,kun täytyy säälittävästi vongata ja ruikuttaa.

Sari,nyt kuitenkin jo vähän vähemmän kiukuissaan :)

Vierailija
39/72 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ui jui. Pää sekasin.

Nyt kp29/24-28-35. Ei oo tuhrua nyt näkynyt, jota yleensä ennen menkkoja.

Jos mä meen maanantaina sinne verikokeisiin, niin ketähän mä yritän huijata, jos en sitä ennen testaa???

Hyökkääkö lääkärit mun kurkkuun kii, jos saavatkin myöhemmin tietää, että menin vaan verikokeisiin vaikka menkat myöhässä!?

Ei kai tässä muuten mitää, mutta kun en oo mistää löytäny tietoo siitä, että voiko ne kromosomikokeet tehdä vaikka onki raskaana. Perusverenkuvan nyt kaiketi voi ottaa.

Äh...

Vierailija
40/72 |
08.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh hu, tulipa nukuttua. Illalla kun pääsin töistä niin ei meinannut uni tulla millään ja nyt sitten aamulla olisi nukuttanut oikein kunnolla. Oli pakko laittaa kello soittamaan, että ei koko päivää nukkuisi. Tämä vuorotyöläisen elämä on välillä joskus aikas rankkaa..

Femmamamma ja Sartsu: Miehet ei välillä kyllä tajua, että ne saa meidät naiset pahoittamaan mielemme pienilläkin sanoillaan. Ne ajattelevat vain itseään. Ja, miehet luovuttavat liian hätäseen, jos kerran menee pieleen niin missään nimessä ei voi toista kertaa edes harkita kokeilevansa. Ne ajattelee et se toinenkin kerta menee mönkään ja he eivät halua saavansa siipiinsä. Siinä me naiset olemme vahvoja, me joudumme ottamaan kaiken " huollettavaksemme" , joten olemme oppineet kestämään vähän enemmän kuin miehet. Miehet ovat miehiä isolla M:llä ja ehdottomasti putkiaivoja. =)

Sani & VM1974: Tsemppiä teille molemmille! Voi kun te pääsisitte hyppäämään siihen plussajunaan. =) Pitäkää täti loitolla.

Nonna-80: Peukut pystyyn, että tärppi tulisi tästä kierrosta. Sinähän taisit viettää sitä stressitöntä kiertoa viellä...? Olen kuullut, että kun ei ajattele koko vauva-asiaa niin heti tärppi tulee. Toivottavasti teille käy myös niin. =)

Katri: Saitko yhteyttä sinne neuvolaan?? Jos sait, mitä sielä sanoivat?

Maria-80: Keväällä kun olin raskaana niin mulla oli vastaavanlaista närästystä. Tämä on ärsyttävää, renniet kulkee tiiviisti mukana koko ajan.

Sartsu: Minähän se täällä " piinailen" tuon r-testin haamun sekä ovistestin plussan kanssa. =) Sekä tuon närästyksen..

Oma napa: kp 14/29-31.. Eilen töissä närästys oli mitä ärsyttävämpää. Oli kiva keskustella asiakkaiden kanssa kun rennie oli suussa. Muutenkin olo on samanlainen kuin ennenkin; kyljissä nippailee, alavatsalla painontunnetta, närästää älyttömästi, rinnoissa vihloo.. Tämä on aivan uskomatonta.

Puhuin eilen yhden mun työkaverin kanssa, hän tietää minun km:t ja on auttanut minua monesti, niin hän oli sitä mieltä näistä " oireitteni" perusteella et olisin kuitenkin raskaana. Kehotti odottamaan viikon verran ja tekemään testin uudestaan.. Olen kanssa miettinyt tuota et tekisin vielä r-testin tuossa ihan loppu viikosta tai sitten ensi viikon alussa.

Mä olen sekaisin kyllä, kunpa pystyis oleen ajattelematta sitä asiaa.. Mutta ei.

Mitenkäs muiden haahujen torstai on lähtenyt käyntiin?

Toivotan kaikille ihanaa torstaita! =)

Kaksonen76