Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä teissä poikien äideissä mättää

Vierailija
19.12.2012 |

ja teidän jouluperinteissä.

Kun kaikki naiset itkee täällä sitä, että ei halua viettämään paskajoulua anopin luona.

Miksi tyttöjen äidit osaa viettää oikeaa joulua ja poikien äidit viettää vain paskajouluja.

Tekeekö poikageenit naisesta paskoja järjestämään mitään. Miksi vain tyttöjen äidit osaa olla nöyriä ja hienotunteisia ja fiksuja ja mukavia ja avarasydämisiä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä pöydässä ikävystytä tuntitolkulla...

Mulla tulee vatsanväänteitä hotkutusta ruuasta. En minä silti tuntikausia tarvi yhden aterian pureskeluun. Ihan normaaleja ruokatapoja tässä vain kaivattiin, ei mitään sen ihmeellisempää.

Vierailija
22/24 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvät ja mutkattomat välit.

Miehen veljen vaimo ei sen sijaan voi sietää anoppia. Meillä on myös hyvät välit joten tiedän ettei taustalla ole mitään suurempaa kuin ko. henkilön ehkä epärealistiset odotukset siitä minkälainen anopin pitäisi olla. Ei voi sietää mitään anopin tapoja, tekemisiä tai sanomisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti on just noita naisia, joiden mielestä äiti-tytär -suhde menee kaiken edelle. Se odottaa, että olisimme aina juhlapyhät heidän kanssaan. Minulla on taas niin vahva oikeudenmukaisuudentaju, että haluan antaa isovanhemmille tasapuoliset mahdollisuudet olla lastensa ja erityisesti lastenlastensa kanssa juhlapyhinä. Olemme läheisiä äitini kanssa, mutta minua oksettaa se, että naiset luulevat olevansa maailmannapoja, jonka nimissä he saavat olla ilkeitä muita kohtaan ja olla huomioimatta muiden ihmisten tunteita. Ja sama pätee tietenkin kaikkiin äiteihin ja anoppeihinkin. Voi tehdä kompromisseja, olla tahallaan ärsyttämättä toisia, olla päsmäröimättä, rakentaa sopua ja hyvää henkeä.

Vierailija
24/24 |
19.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oo totta. Meillä ihan sama homma!

Anoppilassa syödään vain eineksiä, myös jouluna. Vaatteet ovat luokkaa vuoden pesemättä olleet colleget, myös jouluna joka on mielestäni juhla.

Ja ne tissiliivit, niitä ei pidetä.

Anopilla vain poikia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä