Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syytä epäillä, että pankkivirkailija kertonut tietojani eteenpäin, miten menetellä?

Vierailija
18.12.2012 |

Muutimme uuteen asuntoon. Naapurissamme asuu nyt pankkivirkailija, joka on työssä samassa pankissa, jossa minä asioin. Nyt sain kuulla yhdeltä tuttavalta, joka tuntee tämän pankkivirkailijan sukua, että nämä sukulaiset olivat retostelleet tämän kyseisen henkilön tietävän minusta KAIKEN ja tuntevan minut HYVIN.

Oikeasti ei tunneta toisemme kuin nimeltä ja ulkonäöltä. Muuta en tiedä, kuin missä hän töissä. Ja hän ei tiedä minusta vielä edes sitä - siis ellei ole pankkitiedoista katsonut, mistä palkka tilille tulee.

Miten menetellä? Ei ole mukavaa eikä ihan normaalia, että naapurin sukulaiset, joita en tunne ja joita en koskaan ole edes tavannut, retostelevat joillekin muille ihmisille, miten minua tuntematon ihminen tietää minusta KAIKEN.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut oikein painotuksella sanoivat, että tuntevat sinut HYVIN.

Asiaan ei liity raha-asiasi, vaan kyseiset sanojat, halusivat painottaa että tuntevat sinut, et ole mikään hyvä tyyppi. Tuo tunteminen, tarkoitti rivien välissä, että eivät pidä sinusta, ja olet ikävä ihminen heidän mielestään.

Helpottiko?

Vierailija
42/51 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut oikein painotuksella sanoivat, että tuntevat sinut HYVIN.

Asiaan ei liity raha-asiasi, vaan kyseiset sanojat, halusivat painottaa että tuntevat sinut, et ole mikään hyvä tyyppi. Tuo tunteminen, tarkoitti rivien välissä, että eivät pidä sinusta, ja olet ikävä ihminen heidän mielestään.

Helpottiko?

Minulle on ihan se ja sama, mitä minusta ajattelevat ja miten arvottavat hyvin-sanaa lauseissaan. Siitä ei ole kiinni. Vaan siitä, että ylipäänsä puhuivat siellä minusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virkailija mainitsi tuntevansa sinut siksi, että asutte naapureina.

Jos haluat, että sinusta puhutaan enemmän, niin tee jotain omituista. Ota vaikka näyttäviä tatuointeja ja rehentele niillä kesällä. Jäät varmasti mieleen! :D

Vierailija
44/51 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

Minulle on ihan se ja sama, mitä minusta ajattelevat ja miten arvottavat hyvin-sanaa lauseissaan. Siitä ei ole kiinni. Vaan siitä, että ylipäänsä puhuivat siellä minusta!

[/quote]

Jos kerran puhuivat tuon yhden ainoan lauseen sinusta, niin se on voi voi. Et voi kontroloida toisten ihmisten sanomisia tai mielipiteitä.

Ja miksi muuten aloit syyttämään heti sitä pankkivirkailijaa, että muka levittelisi sinun raha-asioita ympäri pitäjää? Ei tuo mitä sanoi sinusta, ole millään tavalla sivuuttanut raha-asioitasi! Olet itse ilkeä ihminen, kun heti vedit nuo pankki-asiat esiin. Minkäs se toinen ihminen sille voi, että on pankissa töissä? Ja ihan menisit tuosta sanomisesta väittämään hänen esimiehelleen, että levittelee sinun raha-asioitasi toisille ihmisille???? Aika veemäinen itse olet!! En ihmettele, miksi sinusta puhutaan painotuksilla selkäsitakana.

Vierailija
45/51 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketkä ovat maininneet nimesi viimeisen vuoden aikana. Sen jälkeen ryhdyt toimiin. Hankit asianajajan, teet rikosilmoituksia - mielellään useita, jotta ottavat sinut tosisssaan - ja soitat radio-ohjelmiin. Pääset taatusti eetteriin.

Tämän tehtyäsi myy asuntosi ja kaikki irtain omaisuutesi. Vaihda nimesi ja katoa ikuisiksi ajoiksi. Eipä ole enää jutunaihetta. Siitähän saavat, saastaiset sinusta puhujat!

jotkut oikein painotuksella sanoivat, että tuntevat sinut HYVIN. Asiaan ei liity raha-asiasi, vaan kyseiset sanojat, halusivat painottaa että tuntevat sinut, et ole mikään hyvä tyyppi. Tuo tunteminen, tarkoitti rivien välissä, että eivät pidä sinusta, ja olet ikävä ihminen heidän mielestään. Helpottiko?

Vierailija
46/51 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

menit ystäväsi luokse nostamaan rahaa?? Miksi et sanonut, että anteeksi, haluat jonkun toisen pankkivirkailijan hoitavan rahannostamisesi?? Olisit voinut antaa esim. viereiselle odottajalle jonotuslappusi, vaihtaa hänen kanssaan, kun huomasit että oma vuorosi tulikin ystävän kassapisteelle??

Ota vastuu omasta käytöksestäsi, ja itsepä olit asiakkaana kyseiselle henkilölle. Ei hän voi kieltäytyä palvelemasta, jos itsesi sinne kassalle tungit. Ja pakkoko oli mennä sitten siihen koko konttoriin, olisit mennyt muualle, jos niin kammoat, että joku näkee tilitietosi.

Vierailija
47/51 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuvat aina ja niin teet sinä itsekin.

Voitko rehellsesti sanoa, että itse et koskaan kenestäkään sano mitään sellaista, mitä et itse hyvillä mielin kuulisi itsestäsi kerrottavan?

Hanki elämä!

Vierailija
48/51 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapuristasi ja sukulaisistasi. Olet kyllä pahemmanlaatuinen ihmisistä puhuja. Teen sinusta ilmoituksen.

Vierailija
49/51 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman kerran viikossa s-market ja citymarket. Välillä h&m tai muu ketjuliike. Palkat ja kelan tuki. TADAA

Ap.Kannattaa ottaa yhteys lääkäriin. Sulla on harhoja

Vierailija
50/51 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se salaisuus tulee:

Palkka nettona tilille joka kuun 31. päivä, tilille tulee 1500 e, josta sitten heti menee suoraveloituksena lainanlyhennykset (asunto ja auto), sitten ehkä olen ehtinyt laittamaan verkkopankin kautta maksuun mm. vakuutuslaskut, sähkölaskun, vesilaskun, tv-lupamaksu, netti ja kännylaskut, ja ehkä jopa joku lehtitilausmaksu, tai lääkärilasku tai lasten harrastemaksut. Sitten sen jälkeen tilitä nosto n. 50 e, ja pankkikorttiostot kerran, kaksi viikossa, n. 50-80 e, Prisma, Citymarket, S-market, Lidl...

Ja sitten tulee tilille taas rahaa lisää joka kuun 26. päivä. Ja voi myös olla että menee jokin lastenvaate osto esim. Jesper Junior 35 e, tai 120 e, riippuu onko ostettu kengät vai talvihaalari, hanskaa tai pipoa, tai uudet tarhatossut.

Ja sitten menee minun kampaajaveloitukset, ja välillä vaateostot, H&M, Kappahl, Stockmann, n. 20-120 e, riippuu mitä olen ostanut.

KAMALAA. Ja kohta on taas palkkapäivä, ja taas tilille pärähtää 1500 e, josta menee lainanlyhennykset.

OMG. Jos joku näkee. Tämä on niin yksityistä, ja henk.kohtaista! Miten teillä muilla????

Vierailija
51/51 |
18.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi varmaan maksaa bensaveloitukset? Autonhuollot? Rengashankinnat? Entäs ne tarhamaksut, ne vasta yksityistietoa onkin!!! Siis varmaan miehesi maksaa nekin, kun et (kehdannut) niistä mainita mitään????

Nyt mä paljastan kanssa, meiltä menee n. 260 e tarhamaksuun kerran kuussa!!Paitsi sitten saadaan vapautus oliko se elokuussa maksusta, kun lapsi on heinäkuun lomalla. Tää on tosi paljastus nyt. Mutta kyllä helpotti, nyt kaikki tietää tämänkin salaisuuden.

Tosiaan noi ruokakulut on myös yksityisjuttuja. Olit kyllä rohkea luetellessasi noi menot.

Tsemii kaikille lapsiperheille ruokaostoksineen *sydän* ?