Halvalla lapselle synttärit, ideoita?
Mulla ajatuksena oli tehdä popcornia kattilassa sipsien sijaan ja leipoa pullia... mitä muuta. Lildlistä 2 limua vai mehua... Onko ongintaa tai yllätyspusseja pakko olla?
Ajattelin 10€ panostaa juhliin ja siihen summaan kuuluu korsiteetkin (serpentiini, pallot)
Kommentit (7)
Voisin tehdäkkin tollasia vielä lisäksi, kun mulla on riisimuroja jo kaapissa valmiiksi.
Olisiko ihan tyhmää laittaa lahjanarua roikkumaan pallojen kanssa? Sitä on pari rullaa joulusta jäljellä.
ap
Ongintaa ja yllätyspusseja ei todellakaan tarvitse olla! Meillä on 3 lasta, enkä koskaan ole laittanut vieraille kotiinlähtölahjoja. Serpentiini on ihan turhaa, säästä siinä. Suklaamurot on hyviä ja halpoja: riisimuroja ja sulaa suklaata sekaisin ja lusikoidaan pieniin muffinivuokiin jähmettymään. Tuon suklaankin voi varmaan korvata jollain halvemmalla kaakao-rasvaseoksella, mutta minulla ei ole ohjetta.
Sellanen ideoita lasten juhliin kirja ja keksi paljon uusia kivoja leikkejä. Tai osta kartonkia ja askarrelkaa jokainen oma juttu.
Sellanen ideoita lasten juhliin kirja ja keksi paljon uusia kivoja leikkejä. Tai osta kartonkia ja askarrelkaa jokainen oma juttu.
tyttären mukaan KAIKILLA muilla :)
Tänä vuonna en nyt kuitenkaan pysty sellaista järjestämään.
Lapsena muistin vaikka kuinka monia leikkejä, mutta enää ei tule ainuttakaan mieleen. Kai niistä perusleikeistä voisi olla joku kirjakin.
ap
Mä tekisin ihan vaikka lihapullia ja juusto-tomaatti-tikkuja, popcornia ja kakun, se riittäisi mainiosti - ei sitä tarvitse muuta makeaa ollakaan kuin kakku, mun mielestä on ihan kaameaa kun jollain synttäreillä lapset houkutellaan kaikenmaailman herkuilla hirveään sokerihumalaan heti juhlien alussa. Pienen budjetin "kotikutoiset" synttärit kunniaan, nykyään hifistellään ihan liikaa!
Ongintaa ja yllätyspusseja ei todellakaan tarvitse olla! Meillä on 3 lasta, enkä koskaan ole laittanut vieraille kotiinlähtölahjoja. Serpentiini on ihan turhaa, säästä siinä. Suklaamurot on hyviä ja halpoja: riisimuroja ja sulaa suklaata sekaisin ja lusikoidaan pieniin muffinivuokiin jähmettymään. Tuon suklaankin voi varmaan korvata jollain halvemmalla kaakao-rasvaseoksella, mutta minulla ei ole ohjetta.