Miten estätte miehen kiukkukohtauksen autokaupan edessä?
Hävettää, kun mies saa aina kiukkukohtauksen kun mennään autokaupan ohitse. Tuijottaa sisälle ja hiplailee autoja, ja raahustaa maristen superhitaasti perässäni vaikka ollaan sovittu jo aamulla että nyt sitten mennään vaan reippaasti sen kaupan ohi niin saa jotain muuta kivaa. Sitten kun itsellä hermo menee ja sanon että "sait jo viime vuonna Opelin, tänä vuonna et varmana saa autoa!" niin alkaa kunnon kiukuttelu. Kun mennään autolle niin haukkuu vaan sitä autoaan kuinka se on ruma ja halpa ja tyhmä.
En jaksaisi enää. :( Joka kerta sama juttu!
Kommentit (51)
Me asutaan keskustassa, joten autokauppoja ei normikävelyttämisessä tule vastaan. Mutta DI-nörtti kun on, niin onko ihan pakko jokaiseen kadun kulmaan perustaa joku tietokoneliike?
Ihan oikeasti eikö niitä voisi laittaa johonkin tiettyyn paikkaan kaupunkia, että sen vois kiertää. Sitäpaitsi onko niitä saamarin tietokonehärpäkkeitä myytävä kaikissa marketeissakin?
Arvatkaa onko mukava tuottaa jatkuvasti pettymyksiä kun joutuu sanomaan EI! ja uhkaamaan selibaatilla jos ei kävellä reippaasti ostoskärryn vieressä.
Vai onko mulla jotenkin kieroitunut mies? Ei nimittäin edes ole kiinnostunut autokaupoista. Olenko mä nyt sitten mennyt naimaan sellaisen, miten sen nyt korrektisti sanois "poikkeava" yksilön?
Auttaako perheterapia ja korvaako Kela?
se täyttää jollain lailla sen renkaanpotkimis- ja koeajelutarpeen, eli riittää että hurjastelemme vähän autokärryllä marketin käytävillä ja minä pidän pörinää ja mies kääntelee rattia. Kyllähän jotkut katsovat vähän hitaasti mutta pidän tätä parempana kuin sitä hirveää raivaria autoliikkeen edessä. En pienituloisena pysty hankkimaan autoa ollenkaan vaan teemme kauppamatkatkin bussilla ja pahaksi onneksi reitti menee VW-centterin ohi. Miehellä tuo volkkari on se juttu.
Me asutaan keskustassa, joten autokauppoja ei normikävelyttämisessä tule vastaan. Mutta DI-nörtti kun on, niin onko ihan pakko jokaiseen kadun kulmaan perustaa joku tietokoneliike?
Ihan oikeasti eikö niitä voisi laittaa johonkin tiettyyn paikkaan kaupunkia, että sen vois kiertää. Sitäpaitsi onko niitä saamarin tietokonehärpäkkeitä myytävä kaikissa marketeissakin?
Arvatkaa onko mukava tuottaa jatkuvasti pettymyksiä kun joutuu sanomaan EI! ja uhkaamaan selibaatilla jos ei kävellä reippaasti ostoskärryn vieressä.
Vai onko mulla jotenkin kieroitunut mies? Ei nimittäin edes ole kiinnostunut autokaupoista. Olenko mä nyt sitten mennyt naimaan sellaisen, miten sen nyt korrektisti sanois "poikkeava" yksilön?
Auttaako perheterapia ja korvaako Kela?
Meilläkään ei mies vingu autoja, vaan erilaisia kalastusvälineitä ja niihin liittyviä vehkeitä.
Kysyimme Kelasta, mutta ei kuulemma korvata edes vaikka rääkyisi veneitä :( Tämä on kyllä epäkohta, muttei voi mitään.
Autokaupat vie niin paljon tilaa, että ne yleensä on sellaisilla alueilla, että ne pääsee kiertämään. Joo tiedän ettei kaikki pysty, mutta on väärin, että vaan autouhmaterapia korvataan.
Ja mä tiedän, ihan omasta kokemuksesta, että näitä uhmia on paljon muitakin kuin autot. Just noi kalastusvälineet ja tietokoneet on niitä, mutta sitten on vielä elektroniikka- ja ainakin urheiluvälinepakkomiellekin. Niin että onko oikein, että vain autoista johtuvat uhmat korvataan?
Mä olen ihan varma, että puhun nyt todella suuren joukon puolesta. Miten tähän reagoi vaikka terveysministeri? Oisko kommnetin paikka?
Mulla on hyväksi havaittu keino - heti vaan tissi suuhun kun alkaa tulla kiukun merkkejä! Eli mun takki auki, miestä korvasta kiinni ja siinä se yleensä jo itse tajuaa imaista nännistä. Sitten kävelytän miehen pois paita mun takin sisässä eikä se muista koko autokauppaa kun näkee tissivaon.
En tiedä lakkaako tää jossain iässä toimimasta, sit pitää keksiä jotain uutta. Pauli on tissin perään ollut aina, vaikeempaa olis jos se olis persemiehiä :/ En kehtaa kuvitellakaan mitä sitten tekis, varmaan jotkut luukkuhousut hankittava ainakin.
Teidän miehet sentään hinkuvat autoja avoimesti. Minä olen monta kertaa yllättänyt miehen autokauppojen ja -valmistajien nettisivuilta kiimaisena. Nolostuu ja suuttuu jäädessään kiinni. Eilen oli unohtanut tyhjentää selaushistorian ja siellähän oli vaikka mitä kuvagalleriaa. Mitä teen jos lapset altistuvat moiselle materiaalille?
Kyllä mun vanhempien ikäpolvelle oli ihan normaalia juottaa miehelle kaljaa, ei perusterve mies siitä mitenkään sairastu jos määrät on kohtuullisia. Nykyään ollaan vaan niin ylihysteerisiä kaikesta ja heti tekemässä ms-ilmoituksia vieraidenkin ihmisten asioista. Veikkaan että valtaosa näistä ms-ilmojentekijöistä on itse miehettömiä, taikka sitten oma mies jo lentänyt pesästä.
Kateus vie kalatkin vedestä!
Osta sille AUTO, eikä mitään Opelia, niin johan loppuu narina...
Meillä on sellainen tilanne nyt, että mies on kotihoidossa kun ei onnistuttu saamaan sille mitään päivähoitopaikkaa. Olen selittänyt miehelle, että sen takia meillä ei ole nyt varaa mihinkään ylimääräiseen. Innoissaan se katselee autoja kaupungilla ja tykkää lukea sellaista autokirjaa.
On vähän paha mieli miehen puolesta ja mietinkin niitä joulupuukeräyksiä. On vaan kurjaa jos Me toivotaan 38-vuotiaalle vesselille kirkkaanväristä ja sporttista menopeliä ja saakin sitten jonkun Opelin. :(
Annat yhden varoituksen, vain yhden. Jos kiukuttelu ja huono käytös ei lopu, sanot että heti kotiin tultua hän menee jäähypenkille. Siinä ollaan minuutti per ikävuosi.
Voit myös puhua siitä, että kaikkea ei voi saada mitä haluaa ja jos hän ei osaa olla kunnolla,
lähetät hänen autonsa jollekin köyhälle miehelle köyhään maahan, hän osaa varmasti iloita siitä.
Mitenkäs sitten suu pannaan?
Ruumiillista kuritusta en käyttäisi, mutta saunakaljat voi ottaa kokonaan pois mikäli uppiniskaisuus jatkuu.
Niitä voi sitten ansaita takaisin, käyttäytymällä hyvin.