Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Woketus on peruttu, sanoo Laura Huhtasaari

Vierailija
27.06.2023 |

Nönnöönnöö, orwellilainen vihervassu vihapuhejahteineen...

https://www.suomenuutiset.fi/hallitusohjelmassa-vahvat-kirjaukset-sanan…

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän ystävä plagioija-Huhrtasaari Tuo älykköjen älykkö.

Vierailija
2/42 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi päässyt jo suljetulta pois?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/42 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt ensin kirjoittas sen oman kandin omin voimin loppuun. 

Vierailija
5/42 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi päivässä ohi- Laurako taas äänessä?

Vierailija
6/42 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Laura ja muut.Hyvää kesää teille kaikille.

Vierailija
7/42 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivässä ohi. Laura.

Vierailija
8/42 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä meidän "konservatiivit" taas kertomassa miten kyllä muita pitää saada haukkua ja solvata ihan mielin määrin eikä turhaan tarvitse kunnioittaa muita. Eihän sitä silloin vanhaan hyvään aikaankaan arvostettu käytöstapoja vai mitenkäs se nyt taas menikään...

Vierailija
9/42 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Perussuomalaisten mielestä yliopistojen keskeinen tehtävä ei ole opettaa poliittista korrektiutta vaan kasvattaa opiskelijoita kriittisiksi ja analyyttisiksi ajattelijoiksi."

Olen tästä täysin 100% samaa mieltä, mutta koomista kyllä persut itse vihaavat akateemisuutta ja ovat suorastaan allergisia tieteelle, ja he ovat aina rummuttaneet syvien kansanrivien "näin me se koetaan" -arkilogiikkaa ja vaihtoehtototuuksia. Pelot ja mielikuvat ennen faktoja, sehän on populismin kulmakivi. Aika paksua puhetta siis persuilta!

Vierailija
10/42 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sakari Puisto on fiksu.

Vierailija
11/42 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut ja tieteellinen ajattelu? Anna mun kaikki kestää.

Vierailija
12/42 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Perussuomalaisten mielestä yliopistojen keskeinen tehtävä ei ole opettaa poliittista korrektiutta vaan kasvattaa opiskelijoita kriittisiksi ja analyyttisiksi ajattelijoiksi."

Olen tästä täysin 100% samaa mieltä, mutta koomista kyllä persut itse vihaavat akateemisuutta ja ovat suorastaan allergisia tieteelle, ja he ovat aina rummuttaneet syvien kansanrivien "näin me se koetaan" -arkilogiikkaa ja vaihtoehtototuuksia. Pelot ja mielikuvat ennen faktoja, sehän on populismin kulmakivi. Aika paksua puhetta siis persuilta!

Persut ovat itse omalla toiminnallaan systemaattisesti rapauttaneet tieteellisen ajattelun perustaa levittämällä huuhaa-propagandaa ja niitä kuuluisia "näin me se koetaan" -aivopieruja. Akateemisena ihmisenä vituttaa.

Vierailija
13/42 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kasvattihan se yliopistokin näköjään Huhtasaaren "evoluutiokriittiseksi". Joten ilmeisesti kriittisyyttä on mikä vain joka kiistää vallitsevan ajattelun.

Vierailija
14/42 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Laura, sananvapautta PERKELE. Olenkin ollut todella kyllästynyt tähän saatanan hys hys meininkiin, ettei vaan kukaan loukkaannu.

Persujen sananvapaus on sitä että he saavat sanoa muista vaikka mitä, mutta heitä ei saa kritisoida. Se on maalittamista ja vainoa.

Vierailija
15/42 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä Laura, sananvapautta PERKELE. Olenkin ollut todella kyllästynyt tähän saatanan hys hys meininkiin, ettei vaan kukaan loukkaannu.

Kukaanhan ei loukkaannu niin helposti kuin persu. Koko ajan hirveä parku miten heitä aina mollataan, haukutaan tyhmiksi tai kutsutaan jopa äärioikeistoksi.

Vierailija
16/42 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kehen tahansa wokeltajaan nähden todellakin viisas ihminen.

Vierailija
17/42 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se kehen tahansa wokeltajaan nähden todellakin viisas ihminen.

Kiva se on keksiä näitä omia olkiukkoryhmiä kuten "wokeltajat" joihin voi sitten projisoida kaiken mitä pitää typeränä.

Vierailija
18/42 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kasvattihan se yliopistokin näköjään Huhtasaaren "evoluutiokriittiseksi". Joten ilmeisesti kriittisyyttä on mikä vain joka kiistää vallitsevan ajattelun.

No osaa ne joskus vetää esiin jonkun 40 vuotta vanhan tutkimuksen jota sekin on yleensä jotenkin ihmeellisesti osattu tulkita väärin. Ja linkata youtube-videoita.

Vierailija
19/42 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natsibarbie osaa myös puhua! Wau.

Vierailija
20/42 |
27.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nykyään on helppo tunnistaa todella tyhmä ihminen. Sen huomaa jos ihminen käyttä sanoja kuten woke, vihervassari jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi