Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikäs siinä ärsyttikään kun wc-pöntön rengas on ylhäällä?

Vierailija
16.12.2012 |

Monesta asiasta osaan kyllä ärsyyntyä, kuten vaatteiden kylvämisestä lattialle ja siitä, että roskat jätetään mieluummin pöydälle tai lattialle kuin siihen roskikseen metrin päähän.

Mutta tuo mulle ei ole koskaan auennut, että miksi wc-pöntön renkaan pitäisi olla nimenomaan alhaalla ja miksi mun pitäisi suuttua, jos mies jättää sen ylös. Yhtä laillahan mies voisi suuttua siitä, että mä jätän sen alas.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä perusteella sen miehen pitäisi siihen renkaaseen koskea jos kerran naista se niin kovasti ällöttää?  Mulla ei tule edes kiinnitettyä huomiota onko se ylhäällä vai alhaalla. Oon minäkin joskus istunut vahingossa kylmälle posliinille mutta siihenkään en kuollut. 

Vierailija
62/65 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä varten kansi on edes olemassa, jollei sitä ole tarkoitus käyttää? Minun mielestäni kaappien ovet, uuninluukku, ulko-ovi, arkkujen kannet ja vessanpöntön kansi pidetään kiinni, jolleivät ne juuri ole käytössä. Etenkin avoin vessanpönttö on aika epähygieeninen juttu, mutta silti esimerkiksi myytävien asuntojen esittelykuvissa kannet ovat usein auki. Kai se sitten on houkuttelevaa muillekin kuin koirille tai jotain sellaista.

Yksi hyvä syy pitää vessanpöntön kansi kiinni käydessä kylpyhuoneessa on mm. se että silloin vessanpönttöön ei vahingossakaan putoaa mitään tavaraa kuten hammasharja, saippua, kännykkä tai muuta vastaavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti jos on kansi kiinni, niin keskivertomamma kuseksii sitten siihen kannelle kun sitä ei voi pätkääkään vilkaista että mihin on istumassa?

Tiedoksi sinulle, että en ollut mikään mamma vaan nuori opiskelija, kun oli hirveä kiire tenttiin ja ryntäsin kiireesti pissalle, niin en edes istunut, vaan laskin vähän ylhäältä siihen kannelle. Arvatkaapa roiskuiko?

Kiire loppui siihen vessan siivoukseen.😅🤣🤣

Koulukaverille kävi kans joskus noin.

Vierailija
64/65 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekniikalla asia kuntoon. Jokin systeemi joka tunnistaa sukupuolen ja pöntön kansi ja rinkula säätyvät sen mukaan. Näin ne ongelmat ratkaistaan.

Luulenpa, että japanilaisilla on sellainenkin pönttö keksittynä.

Japaniinialaiset onkin fiksua väkeä.

Vierailija
65/65 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Mitä ihme sprinklereitä teillä on kotona miehinä? :D

Jos meillä on viimeksi käynyt mies vessassa, niin rengas saattaa olla ylhäällä, sen sijaan mitään k*sitippoja (tai p*skarantuja) en ole koskaan havainnut pöntössä tai sen läheisyydessä. Totta kai mies, kuten minäkin, tsekkaa sen pytyn puhtauden ja siistii tarvittaessa lähtiessä. 

Se, että se rengas on ylhäällä (tai mun jälkeen alhaalla) ei haittaa, osataan ihan itse laittaa se tarvittavaan asentoon kun on ihan normaalipituiset käsivarret molemmilla eikä olla t-rex ja talidomidi pariskunta. 

Ja niistä ulostepartikkeleista - meidän vessassa käydään ihan vaan tarpeilla, hammasharjat ja kasvojen pesuun tarkoitettu allas on eri tilassa (samassa suihkun kanssa, vessa on vaan vessa). Että ihan sama jos siellä niitä partikkeleita on tai ei. Vessa pestään kuitenkin kerran viikossa ja samalla vaihdetaan käsipyyhe. 

Sinun ajatusmaailmasi ei sitten vielä ole nykyfeminismin mädättämä kun osaat käyttää aivojasi ja sinulle kelpaa tasa-arvo. Toivottavasti jatkossakin näin. Toista se on joillakin valittajilla.

Me ollaan itseasiassa molemmat feministejä - sekä mies että minä. Tämä tosin meille tarkoittaa yhtenäisten mahdollisuuksien antamisen sekä miehille että naisille, tasa-arvoa nimenomaan siis. 

Eikö sitä tasa-arvoa ole myös se, että kumpikin saa jättää sen renkaan kuten tahtoo? :) 

Et ole oikea femisti. Nykyfeminismillä ei ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa.

Sinulla ei taida olla oikeutta määritellä mun identiteettiä :) 

Epäilen, että sun oma määritelmä feminististä ei ole oikea. Luepa vaikka tuolta aika hyvä ja tiivistetty määritelmä siitä, mitä feminismi oikeasti on. Niitten FAQ on kanssa aika avartavaa luettavaa. 

http://www.profeministimiehet.net/content/mitae-feminismi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi