Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on narkkarin ja alkoholistin maine, vaikken käytä mitään päihteitä

Vierailija
05.12.2012 |

käytän ainoastaan lääkärin määräämiä reseptilääkkeitä, eikä yksikään niistä ole bentsodiatsepaami.

Alkoholia otan humalahakuisesti kaksi-kolme kertaa VUODESSA.

Miten puhdistaa maineensa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

takia juoppoputkassa seitsemän kertaa. Hullu voin olla, mutta narkkari tai juoppo en suostu olemaan.

Vierailija
2/15 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen keskuudessa siis? Ja mistä tiedät että sulla on tuollainen maine?

Mutta fakta on että aina ei voi mainettaan puhdistaa joka paikassa, eli saada kaikkia ihmisiä uskomaan että ei ole sellainen kuin he luulevat. Toisaalta mitäpä sillä niin on väliäkään mitä jotkut ihmiset ajattelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maineeni johtuu siitä, että olen ollut sairauteni takia juoppoputkassa seitsemän kertaa. Hullu voin olla, mutta narkkari tai juoppo en suostu olemaan.

jossa ihmiset ei edes tiedä sun juoppoputkakeikoista? Esim. täällä Helsingissä ei ihan helposti tavis mitään mainetta saa. Ei vaikka olisikin oikeasti alkoholisti tai narkki.

Vierailija
4/15 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seitsemän juopumuspidätyksen takia, vaikka oikeasti olin psykoottisessa maniassa enkä kännissä.

Vitut ajokortista, mutta juoppo tai narkkari en suostu olemaan.

Mutta miten todistat asian jälkikäteen, kun pidätysten aikaan olin kyvytön selventämään omaa tilaani ja sitä että sekavuuteni ei johtunut päihteistä.

Ihan sama vaikka poliisin paperihin jää merkintä että olen hullu, kunhan siellä ei lue että päihteiden väärinkäyttäjä, koska sitä en ole.

Vierailija
5/15 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin poliisi ja pari muuta, mutta en halua että poliisin silmissä olen päihdekäyttäjä, koska sitä en ole.

Pöpilän lääkärintodistuksen lupasin poliisille toimittaa, päihdelääkärintodistusta en suostu viemään, koska en käytä päihteitä, enkä niitä pidätysten aikaankaan käyttänyt, poliisi vaan luuli niin.

Ajo-oikeutta en takaisin tarvitse, mutta maineeni haluan, vaikka sitten hullunmaineen, sekin on parempi kuin narkkari tai alkkis.

Vierailija
6/15 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fakta on se, että jos kaupungissa on asukkaita se

Vierailija
7/15 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: virka-apua antanut sh

Vierailija
8/15 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sujuvasti mainitsit vain ettet kisko bentsoja, hmm ne kun ei ole ainoat huumaaviksi luokiteltavat lääkkeet niin mitähän sitten napsit 8)

Vierailija
9/15 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylläripylläri sellaisia ei oltu kirjattu ylös mihinkään.

Ja bentsot on olleet positiivisia vain kerran kun vedin yliannostuksena 30 tabua diapamia, se oli ainoa ja ensimmäinen diapamireseptini ikinä, enkä sen jälkeen ole pameja lääkäriltä pyytänyt.

Että ihan käytöksen perusteella ja pärstäkertoimella päättelivät minun olevan aineissa tai päissäni.

Vierailija
10/15 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muita lääkkeitä ei ollut tuolloin saatavilla niin vaikeahan niitä muita lääkkeitä on sitten ottaa.

Pitää varmaan lopettaa kaikkien lääkkeiden käyttö jos kerran saa ilman syytä narkkarin maineen.

Vierailija
11/15 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saat aiheestakin vaihdettua maineesi narkista hulluksi

Vierailija
12/15 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei maine ihan tyhjästä synny. Ketipinorin kanssa viina varmaan antaa kivat fibat.

Vierailija
13/15 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole, mutta narkkarin tai alkkiksen maine on kyllä ihan aiheetta ja siihen en suostu.

Vierailija
14/15 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajo-oikeutta en takaisin tarvitse, mutta maineeni haluan, vaikka sitten hullunmaineen, sekin on parempi kuin narkkari tai alkkis.

oletko varma että hullun maine on parempi kuin narkkarin tai alkkiksen, jos käytännön vaikutus (ajokyvyttömyys, sekavuus) on kuitenkin sama?

Vierailija
15/15 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhdistaa vaan ihan muita juttuja. Ja hullun paperit mulla on, siitä en lähde väittelemään.

Eikä päihdekäyttäjä ajamiseen korttia tarvitse, se ajaa sitä autoa joka tapauksessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi