Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikäs siinä ärsyttikään kun wc-pöntön rengas on ylhäällä?

Vierailija
16.12.2012 |

Monesta asiasta osaan kyllä ärsyyntyä, kuten vaatteiden kylvämisestä lattialle ja siitä, että roskat jätetään mieluummin pöydälle tai lattialle kuin siihen roskikseen metrin päähän.

Mutta tuo mulle ei ole koskaan auennut, että miksi wc-pöntön renkaan pitäisi olla nimenomaan alhaalla ja miksi mun pitäisi suuttua, jos mies jättää sen ylös. Yhtä laillahan mies voisi suuttua siitä, että mä jätän sen alas.

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en sytytä valoa vessaan yöllä ja aamulla jos en vielä halua 'herätä'. Itse lasken aina kannen alas, joten puoliunessa nostan kannen aina ylös vähän automaattisesti rutiinilla. Se, että tökkään käden pissaiseen kylmään posliiniin lämpimän puukannen sijaan ällöttää ja herättää tasan tarkkaan, yök.

Ehkä nää miehet ymmärtää  hieman paremmin jos verrataan sitä kiukutusasteelta siihen, että vaimo herää kellon soittoa aikaisemmin mutta ei suljekaan herätyskelloa vaan häipyy vaikka alakertaan kahvin keittoon, jolloin se jää hetken päästä soimaan ja herättää miehen joka olisi voinut nukkua pidempäänkin. 

Vierailija
42/65 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tietenkin mukavaa, että auki jätetystä pöntöstä leviävät pöpöt kylpyhuoneeseen.

Minä en pidä mm. pissalla peitetyistä pyyhkeistä tai tasoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en sytytä valoa vessaan yöllä ja aamulla jos en vielä halua 'herätä'. Itse lasken aina kannen alas, joten puoliunessa nostan kannen aina ylös vähän automaattisesti rutiinilla. Se, että tökkään käden pissaiseen kylmään posliiniin lämpimän puukannen sijaan ällöttää ja herättää tasan tarkkaan, yök.

Ehkä nää miehet ymmärtää  hieman paremmin jos verrataan sitä kiukutusasteelta siihen, että vaimo herää kellon soittoa aikaisemmin mutta ei suljekaan herätyskelloa vaan häipyy vaikka alakertaan kahvin keittoon, jolloin se jää hetken päästä soimaan ja herättää miehen joka olisi voinut nukkua pidempäänkin. 

Jos kävelet ympäriinsä pilkkopimeässä, niin et voi syyttää kuin ihan vain itseäsi. Ja lisäksi, sellaisia automaattisesti toimivia himmeitä valoja juuri tuota hommaa varten on ollut markkinoilla jo ties kuinka kauan. Entäs vaikka työpaikan vessa, menetkö sinne silmät kiinni?

Vierailija
44/65 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihme sprinklereitä teillä on kotona miehinä? :D

Jos meillä on viimeksi käynyt mies vessassa, niin rengas saattaa olla ylhäällä, sen sijaan mitään k*sitippoja (tai p*skarantuja) en ole koskaan havainnut pöntössä tai sen läheisyydessä. Totta kai mies, kuten minäkin, tsekkaa sen pytyn puhtauden ja siistii tarvittaessa lähtiessä. 

Se, että se rengas on ylhäällä (tai mun jälkeen alhaalla) ei haittaa, osataan ihan itse laittaa se tarvittavaan asentoon kun on ihan normaalipituiset käsivarret molemmilla eikä olla t-rex ja talidomidi pariskunta. 

Ja niistä ulostepartikkeleista - meidän vessassa käydään ihan vaan tarpeilla, hammasharjat ja kasvojen pesuun tarkoitettu allas on eri tilassa (samassa suihkun kanssa, vessa on vaan vessa). Että ihan sama jos siellä niitä partikkeleita on tai ei. Vessa pestään kuitenkin kerran viikossa ja samalla vaihdetaan käsipyyhe. 

Vierailija
45/65 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin lähden monesti ajamaan autolla silmät kiinni jos en vielä halua 'herätä'. Kyllä sitä sitten työpaikalla kahvihuoneessa ehtii. Se, että törmään silmät kiinni ajaessa puuta päin sen sijaan ällöttää ja herättää tasan tarkkaan, yök.

Vierailija
46/65 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Jos meillä on viimeksi käynyt mies vessassa, niin rengas saattaa olla ylhäällä, sen sijaan mitään k*sitippoja (tai p*skarantuja) en ole koskaan havainnut pöntössä tai sen läheisyydessä. Totta kai mies, kuten minäkin, tsekkaa sen pytyn puhtauden ja siistii tarvittaessa lähtiessä. 

Se, että se rengas on ylhäällä (tai mun jälkeen alhaalla) ei haittaa, osataan ihan itse laittaa se tarvittavaan asentoon kun on ihan normaalipituiset käsivarret molemmilla eikä olla t-rex ja talidomidi pariskunta. 

Ja niistä ulostepartikkeleista - meidän vessassa käydään ihan vaan tarpeilla, hammasharjat ja kasvojen pesuun tarkoitettu allas on eri tilassa (samassa suihkun kanssa, vessa on vaan vessa). Että ihan sama jos siellä niitä partikkeleita on tai ei. Vessa pestään kuitenkin kerran viikossa ja samalla vaihdetaan käsipyyhe. 

Sinun ajatusmaailmasi ei sitten vielä ole nykyfeminismin mädättämä kun osaat käyttää aivojasi ja sinulle kelpaa tasa-arvo. Toivottavasti jatkossakin näin. Toista se on joillakin valittajilla.

Vierailija
47/65 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa ainoa ratkaisu olla miehille ja naisille omat vessat. Tosin ikinä en ole kuullut yhdenkään miehen valittavan asiasta. Ehkä naisille on liian vaikeaa laittaa se kansi tai rinkula haluamaansa asentoon?

Vierailija
48/65 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun jotkut miehet kuvittelee elimensä olevan pidempi kuin on ja sit tähtäys on tasoa orava golfkentällä ja sitä virtsaa on joka paikassa. Niin ja se ärsyttää, että ajatuksissaan istuu kylmälle ringille. Mut sekim ärsyttää, kun istuu ajatuksissaan kannen päälle.

Vierailija
49/65 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea tapa on kansi kokonaan kiini. Ei mikään auki tai ylhäällä. Pöntön kansi suljetaan ennen huuhtelua, jotta p.skavesi ei roisku.

Vierailija
50/65 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun jotkut miehet kuvittelee elimensä olevan pidempi kuin on ja sit tähtäys on tasoa orava golfkentällä ja sitä virtsaa on joka paikassa. Niin ja se ärsyttää, että ajatuksissaan istuu kylmälle ringille. Mut sekim ärsyttää, kun istuu ajatuksissaan kannen päälle.

Jos oot oikeesti niin tyhmä että ajatuksissas istut sille pelkälle posliinille tai kannen päälle, niin en halua edes ajatella mitä kaikee muuta kohellat ajatuksissas. Mutta hyvähän siitä on aina sitä miestä syyttää.

Vierailija
51/65 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Sinun ajatusmaailmasi ei sitten vielä ole nykyfeminismin mädättämä kun osaat käyttää aivojasi ja sinulle kelpaa tasa-arvo. Toivottavasti jatkossakin näin. Toista se on joillakin valittajilla.

Me ollaan itseasiassa molemmat feministejä - sekä mies että minä. Tämä tosin meille tarkoittaa yhtenäisten mahdollisuuksien antamisen sekä miehille että naisille, tasa-arvoa nimenomaan siis. 

Eikö sitä tasa-arvoa ole myös se, että kumpikin saa jättää sen renkaan kuten tahtoo? :) 

Vierailija
52/65 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Me ollaan itseasiassa molemmat feministejä - sekä mies että minä. Tämä tosin meille tarkoittaa yhtenäisten mahdollisuuksien antamisen sekä miehille että naisille, tasa-arvoa nimenomaan siis. 

Eikö sitä tasa-arvoa ole myös se, että kumpikin saa jättää sen renkaan kuten tahtoo? :) 

Et ole oikea femisti. Nykyfeminismillä ei ole mitään tekemistä tasa-arvon kanssa.

Vierailija
53/65 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies voi kustaa sekä seisten että istuen, joten hänen ei ole pakko koskea kusiseen renkaaseen. Nainen taas pissaa aina istualtaan, joten jos rengas on ylhäällä, hänen on pakko siihen koskea. Tämä ainoastaan minun mielestäni ärsyttää, se että renkaannostaja koskee renkaaseen vapaaehtoisesti, mutta pakottaa naisen koskemaan siihen.

Miten se rengas on kusinen, jos mies kusee rengas ylhäällä ja nainen rengas alhaalla? Mieshän voisi sitten jättää renkaan nostamatta ja kusta renkaan läpi ja renkaallekin siinä sitten roiskuu tai tipottelee. Millä perustelulla velvoitat miehen veivaamaannrengasta ylös alas, kun itse et siihen koskisi?

Vierailija
54/65 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekniikalla asia kuntoon. Jokin systeemi joka tunnistaa sukupuolen ja pöntön kansi ja rinkula säätyvät sen mukaan. Näin ne ongelmat ratkaistaan.

Vierailija
55/65 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ei katso, mihin istuu, syyttäköön vain itseään.

Vierailija
56/65 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos renkaaseen koskeminen ällöttää, miks et käytä välissä wc-paperia. Ja onko asialla mitään väliä, kai sentään peset kätesi asioinnin jälkeen?

Vierailija
57/65 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekniikalla asia kuntoon. Jokin systeemi joka tunnistaa sukupuolen ja pöntön kansi ja rinkula säätyvät sen mukaan. Näin ne ongelmat ratkaistaan.

Luulenpa, että japanilaisilla on sellainenkin pönttö keksittynä.

Vierailija
58/65 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vitutt.aa jos se vessa ei ole käyttövalmis eli kansi on alhaalla tai rengas ylhäällä.

Onko se sitten sinulle ok, kun yhtä laiska miehesi kusee seisaaltaan alhaalla olevaan renkaaseen? Kun v**uttaa nostella.

Mies on keskimääräistä fiksumpi ja istuu.

Vierailija
59/65 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti jos on kansi kiinni, niin keskivertomamma kuseksii sitten siihen kannelle kun sitä ei voi pätkääkään vilkaista että mihin on istumassa?

Tiedoksi sinulle, että en ollut mikään mamma vaan nuori opiskelija, kun oli hirveä kiire tenttiin ja ryntäsin kiireesti pissalle, niin en edes istunut, vaan laskin vähän ylhäältä siihen kannelle. Arvatkaapa roiskuiko?

Kiire loppui siihen vessan siivoukseen.😅🤣🤣

Vierailija
60/65 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratkaisu: liiketunnistimella varustettu himmeähkö yövalo sinne vessaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi