Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalan huono omatunto

Vierailija
14.12.2012 |

Minulla on seksisuhde mieheen, jolla on monta pientä lasta (nuorin ihan vauva) ja vaimo. Toisaalta ajattelen, että jokainen tekee itse omat valintansa mutta toisaalta... Monta ihmistähän tästä kärsii jos asia joskus paljastuu mutta nyt aion vain nauttia. Kivittäkää.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sitten jatkat? Työnnätkö myös omaa sormea silmääsi kerta toisensa jälkeen, vaikka sekin sattuu? En mä sua kivitä.

Vierailija
2/17 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi sitten jatkat? Työnnätkö myös omaa sormea silmääsi kerta toisensa jälkeen, vaikka sekin sattuu? En mä sua kivitä.

Yritän työntää ajatukset miehen perheestä taka-alalle ja nautin siitä mitä itse saan.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eritellä ymmärtämättömälle mitä siitä saat?

Vierailija
4/17 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla edes ole mitään tuollaista suhdetta.

Vierailija
5/17 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sulla edes ole mitään tuollaista suhdetta.

En voi tähän nimiä laittaa niin usko mitä uskot. Ylempänä joku kysyi, mitä saan. Ihailua, kiihkoa, kiimaa, hyvää seksiä. Hyvän mielen kuitenkin. Enkä ole trolli, mutta provoilumielessä tämä tositarina ehkä on kirjoitettu. Tai avaamaan av-mammojen silmät; hei, meitä läpipahojakin ihmisiä on olemassa!

ap

Vierailija
6/17 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos nyt oletetaan että tuo olisikin totta. Huomiota sä nyt tarvitset, ja milläs muulla sitä näppärämmin saa kuin tämmöisillä sohaisuilla...

Vierailija
7/17 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos nyt oletetaan että tuo olisikin totta. Huomiota sä nyt tarvitset, ja milläs muulla sitä näppärämmin saa kuin tämmöisillä sohaisuilla...

Huomiota täysin tuntemattomilta ihmisiltä? Sinä tuskin tunnet minua koska jos tuntisit, tietäisit että tämä on totta.

Mielenkiinnolla kuulisin lisää ajatuksia tästä. Itselleni on ainakin ollut täysin vieras asia että mieheni pettäisi mutta tässä sen näkee että kuka vaan voi sitä tehdä kun oikea ihminen/tilanne osuu kohdalle.

ap

Vierailija
8/17 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa sekoilua. Oli totta tai ei - vaikka ei olisikaan, tällaisia asioitahan joka tapauksessa tapahtuu.

Vierailija
9/17 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa sinä olet edustava otos kaikista maailman ihmisistä.

Vierailija
10/17 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiota täysin tuntemattomilta ihmisiltä? Sinä tuskin tunnet minua koska jos tuntisit, tietäisit että tämä on totta.

Mielenkiinnolla kuulisin lisää ajatuksia tästä. Itselleni on ainakin ollut täysin vieras asia että mieheni pettäisi mutta tässä sen näkee että kuka vaan voi sitä tehdä kun oikea ihminen/tilanne osuu kohdalle.

ap

Miksi itse petät miestäsi, ainakin viestistäsi saa kuvan että olet myös suhteessa.

Varmasti osaat sanoa edes jonkun syyn.

Vierailija
11/17 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa sekoilua. Oli totta tai ei - vaikka ei olisikaan, tällaisia asioitahan joka tapauksessa tapahtuu.

Mutta mitään suhdetta en etsinyt, tämä vain niinsanotusti tapahtui. Tottakai molemmat teimme aktiivisia valintoja että asiat menivät eteenpäin mutta ei tämä ole turhaa sekoiluakaan.

ap

Vierailija
12/17 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi itse petät miestäsi, ainakin viestistäsi saa kuvan että olet myös suhteessa.

Varmasti osaat sanoa edes jonkun syyn.

Todella vaikea. Kyllästyminen? Huomion haku? Jännitys? En todella osaa sanoa.

ap

Vierailija
13/17 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luotettavaa kumppania, joka on ja haluaa olla vain sinun kanssasi - julkisesti, virallisesti ja ainoastaan? Jos, niin säälin sinua, sillä itse en ainakaan tyytyisi vähempään romanttisessa/eroottisessa suhteessa.

Ja toinen asia, kysymys oikeastaan, ihan mielenkiinnosta:

Miten suhtaudut pettämiseen ylipäätään? Et ilmeisesti tuomitse sitä kovinkaan ikävänä käytöksenä? Sillä jos pitäisit sitä todella tuomittavana ja epämiellyttävänä asiana, tuskin olisit romanttisesti/eroottisesti kiinnostunut ihmisestä, joka sitä harrastaa. Verrataanpa tilannetta vaikka siihen, että tapaisit miehen, joka on mukava, älykäs, kiihottava ja seksuaalisesti taitava ja viehättyisit hänestä. Sitten saisit tietää, että hänestä on ihan hyväksyttävää vaikkapa hakata pikkulapsia risulla naamaan. Ajattelisitko silloinkin, että "Ok, hänellä nyt on tällainen yksi huono luonteenpiirre ja tapa, mutta muuten hän kyllä on niin ihguda, että kyllä mä sille annan ja nautin siitä mitä saan. Enhän MINÄ hakkaa niitä pikkulapsia, vaikka ehkä vierestä katsonkin kun mies hakkaa ja sen risun ojennan miehen käteen."

Tiesitko, ap, että pettämisen vaikutuksista on tehty ihan pitkäaikaistutkimuksiakin, ja niiden perusteella petetyksi tuleminen saattaa vaurioittaa ihmisen identiteettiä, luottamusta, elämänlaatua ja ihmissuhteita todella dramaattisesti pitkällä aikavälillä. Pettäminen on monesti henkisesti yhtä haitallista uhrilleen kuin fyysinen väkivalta, sitä vain on vaikea kriminalisoida. Se, että joku on valmis näin suuresti satuttamaan ja tuhoamaan läheistään, omaa elämänkumppaniaan, on minusta ainakin niin etova ja luotaantyöntävä piirre ihmisessä, että eipä paljon kiinnostaisi olla MILLÄÄN TAVALLA OSALLISENA sellaisessa touhussa. Tilanne olisi itselleni rinnastettavissa siihen, etten tosiaan voisi pitää millään tavalla viehättävänä lapsia risulla hakkaavaa miestä tai haluaisi sellaista toimintaa vierestä seurata, vaikka en itse se hakkaaja olisikaan.

Mutta hei, kukin etenee valitsemallaan tiellä. - Omien moraalikäsitystensä ja vaatimustensa mukaan. Itse vaan en koskisi pettäjämieheen pitkällä tikullakaan, ja itse vaatisin kyllä miltä tahansa pidempikestoiselta suhteelta sitä, että olisin se ainoa enkä suinkaan mikään salaisuus.

Vierailija
14/17 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En toivo kumppania/puolisoa tuosta miehestä. Haluan vain seuraa silloin kun se molemmille sopii.

Olen tuominnut pettämisen aika rajustikin jossain vaiheessa elämääni mutta kun tilanne tuli omalle kohdalle, en ajattele enää niin mustavalkoisesti. JOS tämä kestää aikansa ja loppuu kun jompikumpi sitä haluaa, en usko etä kukaan kärsii. JOS suhde paljastuu, on seurauksena eroja mutta en edes halua ajatella sitä nyt.

ap

Vierailija
15/17 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sen nyt näkee tuntemattakin lukea rivien välistä että jos sulla tosiaan olisikin tuollainen suhde, niin ainoa tarkoitus sulla on nyt tässä saada joku epävarma vaimoke jossain epäluuloiselle mielelle, kun kirjoitat tänne noin. Sehän tuossa oikeastaan on paljon ikävämpää kuin se jos oikeasti hässitkin sen ukkomiehen kanssa. Sellaista nyt kuitenkin sattuu ja tapahtuu, enkä mä kuule jaksaisi kumartua noukkimaan mitään kiviä heitelläkseni. Hohhoijaa.

9

Vierailija
16/17 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sen nyt näkee tuntemattakin lukea rivien välistä että jos sulla tosiaan olisikin tuollainen suhde, niin ainoa tarkoitus sulla on nyt tässä saada joku epävarma vaimoke jossain epäluuloiselle mielelle, kun kirjoitat tänne noin.

Tai kyllä yleisellä tasolla että "kuka vaan" voi pettää, minäkin olen julkisestikin julistanut paheksuntaani pettämistä kohtaan eikä varmaan monikaan minustakaan tätä uskoisi jos tietäisi. Eikä tuosta miehestä. Ollaan ihan tavallisia.

Aika pieni todennäköisyys olisi saada tämä avaus vaimonsa luettavaksi. Paljon helpompaa olisi lähestyä häntä suoremmin. Mutta miksi sellaista haluaisin, sehän olisi minulle vain huono asia. Suhde loppuisi siihen.

ap

Vierailija
17/17 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luotettavaa kumppania, joka on ja haluaa olla vain sinun kanssasi - julkisesti, virallisesti ja ainoastaan? Jos, niin säälin sinua, sillä itse en ainakaan tyytyisi vähempään romanttisessa/eroottisessa suhteessa.

Ja toinen asia, kysymys oikeastaan, ihan mielenkiinnosta:

Miten suhtaudut pettämiseen ylipäätään? Et ilmeisesti tuomitse sitä kovinkaan ikävänä käytöksenä? Sillä jos pitäisit sitä todella tuomittavana ja epämiellyttävänä asiana, tuskin olisit romanttisesti/eroottisesti kiinnostunut ihmisestä, joka sitä harrastaa. Verrataanpa tilannetta vaikka siihen, että tapaisit miehen, joka on mukava, älykäs, kiihottava ja seksuaalisesti taitava ja viehättyisit hänestä. Sitten saisit tietää, että hänestä on ihan hyväksyttävää vaikkapa hakata pikkulapsia risulla naamaan. Ajattelisitko silloinkin, että "Ok, hänellä nyt on tällainen yksi huono luonteenpiirre ja tapa, mutta muuten hän kyllä on niin ihguda, että kyllä mä sille annan ja nautin siitä mitä saan. Enhän MINÄ hakkaa niitä pikkulapsia, vaikka ehkä vierestä katsonkin kun mies hakkaa ja sen risun ojennan miehen käteen."

Tiesitko, ap, että pettämisen vaikutuksista on tehty ihan pitkäaikaistutkimuksiakin, ja niiden perusteella petetyksi tuleminen saattaa vaurioittaa ihmisen identiteettiä, luottamusta, elämänlaatua ja ihmissuhteita todella dramaattisesti pitkällä aikavälillä. Pettäminen on monesti henkisesti yhtä haitallista uhrilleen kuin fyysinen väkivalta, sitä vain on vaikea kriminalisoida. Se, että joku on valmis näin suuresti satuttamaan ja tuhoamaan läheistään, omaa elämänkumppaniaan, on minusta ainakin niin etova ja luotaantyöntävä piirre ihmisessä, että eipä paljon kiinnostaisi olla MILLÄÄN TAVALLA OSALLISENA sellaisessa touhussa. Tilanne olisi itselleni rinnastettavissa siihen, etten tosiaan voisi pitää millään tavalla viehättävänä lapsia risulla hakkaavaa miestä tai haluaisi sellaista toimintaa vierestä seurata, vaikka en itse se hakkaaja olisikaan.

Mutta hei, kukin etenee valitsemallaan tiellä. - Omien moraalikäsitystensä ja vaatimustensa mukaan. Itse vaan en koskisi pettäjämieheen pitkällä tikullakaan, ja itse vaatisin kyllä miltä tahansa pidempikestoiselta suhteelta sitä, että olisin se ainoa enkä suinkaan mikään salaisuus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän