Minä kun luulin että pettämiskriisi vahvisti meitä :( Epäilen että mies tekee taas samaa
Tästä on reilu vuosi kun kyllästyin pohtimaan asiaa ja ratsasin miehen puhelimen,sieltähän se totuus sitten paljastuikin..siitä seurasi meille ihan hirveä kriisi jota vatvottiin pitkään ja hartaasti.
Kumpikaan ei lopulta halunnut sitä eroa ja päästiinkin lopulta tilanteeseen jossa olimme paljon onnellisempia kuin ennen,tapaus ns.puhdisti ilmaa tosi hyvin.
Mutta nyt tässä kuukauden sisällä olen huomannut miehen etääntyvän ja sen tapa katsoa minua on jotenkin muuttunut,tosi vaikea selittää.
Ja yksi on taas tuo puhelimen vahtiminen,se herätti ne epäilykset jo alunperinkin..
No,omapa on mokani,ei voi mitään.
Kommentit (66)
No on se silti enemmän pettäjän häpeä, vaikka tedän kyllä miltä tuntuu kun on luullut toisen oppineen virheestään.
Olisi kiinnostavaa tietää, miten oikeasti suhteenne muuttui pettämisen jälkeen? Onko puhuminen esim. lisääntynyt? Mitkä oli ne syyt että näitä nettijuttu harrasti aikaisemmin? Itsellä lähes saman kaltainen tilanne tällä hetkellä.
Jos on luotneeltaan häntäheikki niin on, ei se miksikään siitä muutu. Joka pettää kerran, pettää toisenkin (vaikka itselleen muuta uskottelee)
Jos on luotneeltaan häntäheikki niin on, ei se miksikään siitä muutu. Joka pettää kerran, pettää toisenkin (vaikka itselleen muuta uskottelee)
Onko nämä kirjoitukset niiden kahdesti (tai useammin) petetyiksi tulleiden ketkeria kirjoituksia? Kun jotkut ihan totta oppivat kerrasta mitä tuhoa ja tuskaa saavat aikaan!
kerran anteeksi annata niin miksei tekisi uudestaan? Saahan hän sen anteeksi, varmaankin taas uudestaankin, eikö?
Onko nämä kirjoitukset niiden kahdesti (tai useammin) petetyiksi tulleiden ketkeria kirjoituksia? Kun jotkut ihan totta oppivat kerrasta mitä tuhoa ja tuskaa saavat aikaan!
En ole tullut petetyksi, mutta tämä on fakta. Luonnekysymys. Kun riittävän hyvä tilaisuuus tulee, siinä tuskat unohtuvat.
En ole tullut petetyksi, mutta tämä on fakta. Luonnekysymys. Kun riittävän hyvä tilaisuuus tulee, siinä tuskat unohtuvat.
mutta uskoisin näin asioiden juuri olevan. Eli toivon, ettei tule tilaisuutta, johon tarttua.
pettäminen on niin ihme juttu ettei sitä voi olla tekemättä toista kertaa? Alkoholin ja huumeiden käytönkin voi lopettaa jos tahtoa on, mutta pettämistä ei vai?
Kuitenkin niin, että he ovat pienenä vähemmistönä pettäjissä. Uskon myös suurimman osan pettäjistä olevan valmiita pettämään uudestaan, jos vain uskovat, etteivät jää kiinni. Ne jotka pettävät uudestaan eivät edes koskaan oikeasti katuneet pettämistä, vaan sitä, etteivät peittäneet jälkiään paremmin.
pettäminen on niin ihme juttu ettei sitä voi olla tekemättä toista kertaa? Alkoholin ja huumeiden käytönkin voi lopettaa jos tahtoa on, mutta pettämistä ei vai?
Tai sitten on vain tahtoa olla jäämättä kiinni... Ihan varmasti voi olla pettämättä sen ensimmäisenkin kerran, jos omat moraalikäsitykset on sen mukaiset.
Miten pettäminen muka vahvistaisi?
"Olemme onnellisempia kuin koskaan".
Iso osa pariskunnista kuitenkin elää keskinäisessä kunnioituksessa ja rakkaudessa, ilman pettämistä tai muuta vastaavaa, mielenterveyttä heikentävää ja hyvinvoinnin tuhoavaa pelleilyä. Tätä ei pystytä kohtaamaan - että muilla onkin asiat paremmin - varsinkaan jos sen heiveröisen itsetunnon perusta on siihen asti ollut illuusio omasta paremmuudesta. Se illuusio on palautettava hinnalla millä hyvänsä (kuten läpinäkyvillä valheilla), että voisi taas esiintyä parempana kuin joku muu.
Tätähän täällä juuri näkee pettämiskeskusteluissa: yritystä halventaa aivan epätoivoisella, seinästärevästyllä panettelulla niitä, jotka eivät petä, ja osaavat elää elämäänsä ilman toista ihmistä tuhoavia emämokia.
mutta uskoisin näin asioiden juuri olevan. Eli toivon, ettei tule tilaisuutta, johon tarttua.
Oletteko itse pettäneet? Itse olen erehtynyt sen tekemään ja sain anteeksi. Miksi IHMEESSÄ kuvittelisin, että jos tekisin sen toisen kerran, saisin taas anteeksi??? Onko joku oikeasti niin tyhmä, että ajattelee näin??
Eli en koskaan enää petä, koska en kuuna päivänä sitä enää anteeksi saisi! Ja en kyllä tekisi sitä enää muutenkaan.
Myönnän että minussakin oli vikaa ja suhde oli silloin sellainen kämppäkaveri-tyyppinen,minä keskityin työntekoon ja opiskeluun ja esim.seksi oli lähes loppunut,siihen mies sitten kehitteli näitä omia kuvioitaan.
Kriisin jälkeen puhuttiin ongelmista ja asioista,seksi oli taas hyvää jne saimme asiat tosi hyvin kuntoon.
Siksi olenkin TODELLA pettynyt jos nyt taas ilmenee että vanhat kuviot jatkuu :(
Jotenkin tuntuu ettei mies kestä tylsää arkea vaan kaipaa siihen jotain tuollaista ekstraa,flirttailua ym.
Sen tiedän ettei se mitään myönnä kuitenkaan joten olen taas samassa tietämättömyyden pisteessä! ap
Oletteko itse pettäneet? Itse olen erehtynyt sen tekemään ja sain anteeksi. Miksi IHMEESSÄ kuvittelisin, että jos tekisin sen toisen kerran, saisin taas anteeksi??? Onko joku oikeasti niin tyhmä, että ajattelee näin?? Eli en koskaan enää petä, koska en kuuna päivänä sitä enää anteeksi saisi! Ja en kyllä tekisi sitä enää muutenkaan.
Tässä ei aikaisemminkaan ollut kyse yhdestä naisesta ja suoranaisesta seksistä,vaan sellaisesta netissä tapahtuvasta "säädöstä" ja kaikenmaailman viesteistä monille eri naisille..ja toki sellainen voi ennen pitkää johtaa muuhunkin sitten.ap
Monille eri naisille? Miehesi taitaa olla sen sortin tapaus, että tuo naisten pyörittäminen on sillä verissä, ja voisin vaikka vannoa ettei tilanne tule tuosta muuttumaan...
kumppani on, tultuaan petetyksi, alkanut esim. panostamaan enemmän ulkonäköönsä. Ei sitten tullut mieleen, että siihen ulkonäköön voi panostaa myös siksi, että haluaa tasata tilit tai etsiä uuden kumppanin se pettäjän tilalle. En voi ymmärtää miten se pettänyt osapuoli kehtaa selittää kuinka suhde parani hänen ansiostaan, varsinkin kun se "paraneminen" voi olla omaa kuvitelmaa. On hyvin mahdollista, että petetty on siinä suhteessa vain odottelemassa, että löytää jotain parempaa.
kumppani on, tultuaan petetyksi, alkanut esim. panostamaan enemmän ulkonäköönsä. Ei sitten tullut mieleen, että siihen ulkonäköön voi panostaa myös siksi, että haluaa tasata tilit tai etsiä uuden kumppanin se pettäjän tilalle. En voi ymmärtää miten se pettänyt osapuoli kehtaa selittää kuinka suhde parani hänen ansiostaan, varsinkin kun se "paraneminen" voi olla omaa kuvitelmaa. On hyvin mahdollista, että petetty on siinä suhteessa vain odottelemassa, että löytää jotain parempaa.
Voi olla näin ja vaikka ihan ilman pettämisiäkin. Jollakin ihmisellä se valloittaminen ja ihastuminen vain voi olla elämäntapa, että etsii koko ajan parempaa.
Myönnän että minussakin oli vikaa ja suhde oli silloin sellainen kämppäkaveri-tyyppinen,minä keskityin työntekoon ja opiskeluun ja esim.seksi oli lähes loppunut,siihen mies sitten kehitteli näitä omia kuvioitaan.
Kriisin jälkeen puhuttiin ongelmista ja asioista,seksi oli taas hyvää jne saimme asiat tosi hyvin kuntoon.
Kasvoiko sille suu sen kriisin jälkeen? Olisihan se voinut jättää järjestämättä moisen shown ja sanoa heti mitä sä teit väärin. Ai niin, mutta ethän sä oikeasti ollut tehnyt mitään väärää, vaan halusi vain sysätä syyn sun niskoille kiinni jäätyään.
Oletteko itse pettäneet? Itse olen erehtynyt sen tekemään ja sain anteeksi. Miksi IHMEESSÄ kuvittelisin, että jos tekisin sen toisen kerran, saisin taas anteeksi??? Onko joku oikeasti niin tyhmä, että ajattelee näin??
Eli en koskaan enää petä, koska en kuuna päivänä sitä enää anteeksi saisi! Ja en kyllä tekisi sitä enää muutenkaan.
Et petä, koska et saisi sitä anteeksi. Kyse on VAIN siitä, että pelkäät jääväsi kiinni. Jos siis saat tilaisuuden pettää niin, että ET jää kiinni, teet sen uudelleen.
Pettäminen on luonteessa. joko se ei tule mieleenkään koskaan tai sitten tulee jos vain tilaisuus on. Kas kun toiset eivät petä vaikka olisi millainen tilanne.
Tosin enhän mä tiedä miten asia on.ap