Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä kun luulin että pettämiskriisi vahvisti meitä :( Epäilen että mies tekee taas samaa

Vierailija
14.12.2012 |

Tästä on reilu vuosi kun kyllästyin pohtimaan asiaa ja ratsasin miehen puhelimen,sieltähän se totuus sitten paljastuikin..siitä seurasi meille ihan hirveä kriisi jota vatvottiin pitkään ja hartaasti.

Kumpikaan ei lopulta halunnut sitä eroa ja päästiinkin lopulta tilanteeseen jossa olimme paljon onnellisempia kuin ennen,tapaus ns.puhdisti ilmaa tosi hyvin.

Mutta nyt tässä kuukauden sisällä olen huomannut miehen etääntyvän ja sen tapa katsoa minua on jotenkin muuttunut,tosi vaikea selittää.

Ja yksi on taas tuo puhelimen vahtiminen,se herätti ne epäilykset jo alunperinkin..

No,omapa on mokani,ei voi mitään.

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa ajatteluasi soveltaen elät siis jossain valheessa, kun pätemisentarve ja mustamaalaamisen tarve on noin suuri. Eiköhän se vain huonommuudentunteesta kumpua, että pitää yrittää asettua juuri niiden yläpuolelle jotka eivät ole tärvänneet läheistensä elämää niin kuin sinä. Tuo jankutus siitä, että kyllä se minunkin puolisoni vielä pettää, on kyllä todella paljonpuhuvaa. En pysty eläytymään niin suureen heikkouteen, ettei kertakaikkiaan kestä sitä kun toisella on liitossaan hyvä olla. Tosi syvällä taidat olla kateudessa, katkeruudessa ja epätoivossasi.

Mulla ei ole mitään huonommuudentunnetta, elämä on vain opettanut aika paljon, sekä omalta kohdalta että muita seuranneena. ja yksi opetus on se että mitä suurempi tarve päteä ja tuomita muita sen todennäköisemmin elää jossain valheessa; joko omassa tai muiden. Mutta, ehkä tämä jonakin päivänä sullekin vielä valkenee, ihan konkreettisesti. Sitten pitää mittiä muita muidenhalveksimiskeinoja. (kuten tietysti se surkea toinen nainen joka pakotti miehesi ties mihin)

Vierailija
2/66 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa ajatteluasi soveltaen elät siis jossain valheessa, kun pätemisentarve ja mustamaalaamisen tarve on noin suuri. Eiköhän se vain huonommuudentunteesta kumpua, että pitää yrittää asettua juuri niiden yläpuolelle jotka eivät ole tärvänneet läheistensä elämää niin kuin sinä. Tuo jankutus siitä, että kyllä se minunkin puolisoni vielä pettää, on kyllä todella paljonpuhuvaa. En pysty eläytymään niin suureen heikkouteen, ettei kertakaikkiaan kestä sitä kun toisella on liitossaan hyvä olla. Tosi syvällä taidat olla kateudessa, katkeruudessa ja epätoivossasi.

Mulla ei ole mitään huonommuudentunnetta, elämä on vain opettanut aika paljon, sekä omalta kohdalta että muita seuranneena. ja yksi opetus on se että mitä suurempi tarve päteä ja tuomita muita sen todennäköisemmin elää jossain valheessa; joko omassa tai muiden. Mutta, ehkä tämä jonakin päivänä sullekin vielä valkenee, ihan konkreettisesti. Sitten pitää mittiä muita muidenhalveksimiskeinoja. (kuten tietysti se surkea toinen nainen joka pakotti miehesi ties mihin)

erilaisia. Jollekin on tärkeää julistaa pettämättömyyttään, joku taas on nähnyt asioita ihan toisista näkökulmista. Miksi suhtaudut tähän noin kiihkeästi, jos asia on sulle noin selvä? Mitä ihmeen väliä sillä on mihin muut uskovat tai miten elämän ymmärtävät? Elämää ei ihan tosiaan pysty ennustamaan, voi itse yrittää parhaansa siten kuin sen näkee. Kukaan ei ole jankuttanut sun puolison pettämisestä, ainoastaan mainitsin, että sellainenkin asia on mahdollinen, toivottavasti niin ei käy. Onko se sitten huonommuudentunnetta että on nähnyt paljon? NUorena olin itse tosi ehdoton ja mustasukkainen, mutta elämä on opettanut että parempi olla olematta. Tottakai on ihanaa ja hienoa jos liitto on ehjä ja kestävä, en sitä ole mitenkään kyseenalaistanut. Usein vain osa siitä ei ole ihan totta. Vaikka haluaisi. Mut hienoa että sulla on Tiedän monia joilla on, arvostan ja kunnioitan heidän suhdettaan. Mut ajatus siitä että se olisi pelkästään oma valinta ei ole ihan totta. Itse voi yrittää rakentaa ja vaalia ja usein hyvin meneekin, mutta aika usein elämä myös yllättää. Että oikein paljon onnea ihanasta parisuhteesta, toivotan onnea ja menestystä jatkossakin. Jos sulla on niin hyvä olla, miksi niin kiivaasti yrität tuomita minua kateelliseksi, katkeraksi, epätoivoiseksi? Siksikö että olen nähnyt monen naisen pitävän epätoivoisesti kulissia ja yrittävän valehdella itselleen, etsiä syyllisiä, pahoja syntipukkeja ties mistä jotta voisivat ylläpitää liittonsa? Ja en puhu sinusta, koska en todellakaan tunne sua. Tai.. ehkä tunnenkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todellakin jankuttanut, ja vääristelet tässä nyt sekä minun että sinun kirjoituksia niin monessa kohtaa, ettei ole sen arvoista edes ruveta niitä kaikkia osoittamaan. Minä olen arvostellut pettäjien tarvetta yrittää epätoivoisesti selittää muiden pettämättömyyttä huonoilla ominaisuuksilla, mustamaalata ihmisiä, joiden ainoa rike on olla heitä onnellisempia. Tällainen "ajattelu" ei kestä minkäänlaista päivänvaloa ja on lähinnä säälittävää, kuten aivan varmasti itsekin tiedät, et nyt vain kestä myöntää.

Mitä tulee pettämättömyytensä julistamiseen, olen kertonut tämän asian henkilöhistoriastani ainoastaan siksi, että yritit useampaan otteeseen väittää elämässäni olevan joko pettämistä tai sen pelkoa. Minulla ei ole tarvetta ottaa asiaa lainkaan esille, enkä todellakaan suhtaudu tähän "kiihkeästi". Sinä suhtaudut.

erilaisia. Jollekin on tärkeää julistaa pettämättömyyttään, joku taas on nähnyt asioita ihan toisista näkökulmista. Miksi suhtaudut tähän noin kiihkeästi, jos asia on sulle noin selvä? Mitä ihmeen väliä sillä on mihin muut uskovat tai miten elämän ymmärtävät? Elämää ei ihan tosiaan pysty ennustamaan, voi itse yrittää parhaansa siten kuin sen näkee. Kukaan ei ole jankuttanut sun puolison pettämisestä, ainoastaan mainitsin, että sellainenkin asia on mahdollinen, toivottavasti niin ei käy. Onko se sitten huonommuudentunnetta että on nähnyt paljon? NUorena olin itse tosi ehdoton ja mustasukkainen, mutta elämä on opettanut että parempi olla olematta. Tottakai on ihanaa ja hienoa jos liitto on ehjä ja kestävä, en sitä ole mitenkään kyseenalaistanut. Usein vain osa siitä ei ole ihan totta. Vaikka haluaisi. Mut hienoa että sulla on Tiedän monia joilla on, arvostan ja kunnioitan heidän suhdettaan. Mut ajatus siitä että se olisi pelkästään oma valinta ei ole ihan totta. Itse voi yrittää rakentaa ja vaalia ja usein hyvin meneekin, mutta aika usein elämä myös yllättää. Että oikein paljon onnea ihanasta parisuhteesta, toivotan onnea ja menestystä jatkossakin. Jos sulla on niin hyvä olla, miksi niin kiivaasti yrität tuomita minua kateelliseksi, katkeraksi, epätoivoiseksi? Siksikö että olen nähnyt monen naisen pitävän epätoivoisesti kulissia ja yrittävän valehdella itselleen, etsiä syyllisiä, pahoja syntipukkeja ties mistä jotta voisivat ylläpitää liittonsa? Ja en puhu sinusta, koska en todellakaan tunne sua. Tai.. ehkä tunnenkin?

Vierailija
4/66 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet todellakin jankuttanut, ja vääristelet tässä nyt sekä minun että sinun kirjoituksia niin monessa kohtaa, ettei ole sen arvoista edes ruveta niitä kaikkia osoittamaan. Minä olen arvostellut pettäjien tarvetta yrittää epätoivoisesti selittää muiden pettämättömyyttä huonoilla ominaisuuksilla, mustamaalata ihmisiä, joiden ainoa rike on olla heitä onnellisempia. Tällainen "ajattelu" ei kestä minkäänlaista päivänvaloa ja on lähinnä säälittävää, kuten aivan varmasti itsekin tiedät, et nyt vain kestä myöntää.

Mitä tulee pettämättömyytensä julistamiseen, olen kertonut tämän asian henkilöhistoriastani ainoastaan siksi, että yritit useampaan otteeseen väittää elämässäni olevan joko pettämistä tai sen pelkoa. Minulla ei ole tarvetta ottaa asiaa lainkaan esille, enkä todellakaan suhtaudu tähän "kiihkeästi". Sinä suhtaudut.

ole montaa kirjoitusta tähän kirjoittanut, mistä tiedät mitkä kaikki ovat minun- paitsi tietysti ne joissa vastaan suoraan edelliseen. Mulla ei ole mitään tunnekuohua, nää on ihan vaan asioita, ei mitenkään ajankohtaisiakaan mun elämässä. Sulla se tunnekuohu taitaa olla. Ja aikamoinen torjunta lukemaasi kohtaan, olen ihan positiivisesti suhatutunut suhteeseesi, että vielä kerran onnea onnellisesta ihmissuhteesta ja toivottavasti kaikki jatkuu hyvin. Ehkä sinun itsesi kannattaisi antaa tämän asian olla ja nauttia elämästäsi. Kukin tavallaan- hyvään elämään on monta eri tietä. Jos edelleen korventaa kannattaisi katsoa peiliin miksi on niin tärkeää että tässä nyt oltaisiin sun kanssa samaa mieltä. Ja miksi tämä herättää sussa näin paljon tunteita. Täällä on ihan rauha maassa ja kaikki hyvin. Amen.

Vierailija
5/66 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon AV:n legendan, jonka on pakko väittää vaikka mustaa valkoiseksi saadakseen viimeinen sana ketjussa kuin ketjussa :-D. Ole hyvä, tämä on joululahjani sinulle. Toivottavasti saat vielä elämäsi järjestykseen; et niinkään itsesi, vaan läheistesi (?) vuoksi.

Vierailija
6/66 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pettää kerran ja saa anteeksi, tosimiehellä se voi hyvinkin olla siinä.

Jos tässä nyt jotain tosimiehen titteleitä jaellaan, se ei tietenkään kuulu sellaiselle joka pettää ja sitten lopettaa, vaan sille miehelle jossa alun perinkin on kiusauksen tullessa tarpeeksi miestä vastustaa kiusausta.

Vierailija
7/66 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on luotneeltaan häntäheikki niin on, ei se miksikään siitä muutu. Joka pettää kerran, pettää toisenkin (vaikka itselleen muuta uskottelee)

Onko nämä kirjoitukset niiden kahdesti (tai useammin) petetyiksi tulleiden ketkeria kirjoituksia? Kun jotkut ihan totta oppivat kerrasta mitä tuhoa ja tuskaa saavat aikaan!

En ole tullut petetyksi, mutta tämä on fakta. Luonnekysymys. Kun riittävän hyvä tilaisuuus tulee, siinä tuskat unohtuvat.

mutta uskoisin näin asioiden juuri olevan. Eli toivon, ettei tule tilaisuutta, johon tarttua.

Oletteko itse pettäneet? Itse olen erehtynyt sen tekemään ja sain anteeksi. Miksi IHMEESSÄ kuvittelisin, että jos tekisin sen toisen kerran, saisin taas anteeksi??? Onko joku oikeasti niin tyhmä, että ajattelee näin??

Eli en koskaan enää petä, koska en kuuna päivänä sitä enää anteeksi saisi! Ja en kyllä tekisi sitä enää muutenkaan.

Et petä, koska et saisi sitä anteeksi. Kyse on VAIN siitä, että pelkäät jääväsi kiinni. Jos siis saat tilaisuuden pettää niin, että ET jää kiinni, teet sen uudelleen.

Pettäminen on luonteessa. joko se ei tule mieleenkään koskaan tai sitten tulee jos vain tilaisuus on. Kas kun toiset eivät petä vaikka olisi millainen tilanne.

oletpa lapsellinen. Jollakin on tietysti addiktio tai huono itsetunto tms mistä pettäminen johtuu. MUt ihminen voi myös oikeasti rakastua niin että järki lähtee. Tätähän ei tajua jos ei ole sitä kokenut. Kas kun kaikilla ei ole sitä temperamenttia tai intohimoakaan kovin paljoa, silloin on helppo päteä. Ja jotkut ovat myös takertuneet kaikenmaailman instituutioihin tai yksinkertaisesti pelkäävät elämää niin että elävät koko ajan tietynlaisessa varmistus-tilassa. Jos olet avoin elämälle ja muutenkin iloinen ihminen, elämä voi tuoda yllättäviä asioista vastaan.

Mutta noin käydessä ihmisellä on vaihtoehtoja; voi pyrkiä poistamaan tämän ihmisen johon on rakastumassa elämästä niin hyvin kuin voi,tai voi erota samantien puolisostaan (ennen kuin pettämistä on tapahtunut), tai voi antaa tuon tunteen hukkua ja kuolla, tai sitten voi pettää. Ei se pettäminen ole todellakaan ainoa vaihtoehto, se miten ihmiset toimivat tuossa tilanteessa, riippu todellakin omasta elämänhistoriasta, temperamentista ja luonteesta. Kaikki eivät juokse tunteiden perässä suin päin.

Vierailija
8/66 |
15.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän niinkuin rikesakko tai ehdollinen tuomio normi rikollisella; hyvin kävi, ei tullut tuomiota.

Vierailija
9/66 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni ihastuminen on helpompi ohittaa kuin suuri. Toisaalta siihen vaikuttaa myös oman suhteen tila. Jos oma suhde voi huonosti ja ihastuu voimakkaasti, voi monikin pettää, vaikka aikaisemmin olisi ollut uskollinen.

Mutta noin käydessä ihmisellä on vaihtoehtoja; voi pyrkiä poistamaan tämän ihmisen johon on rakastumassa elämästä niin hyvin kuin voi,tai voi erota samantien puolisostaan (ennen kuin pettämistä on tapahtunut), tai voi antaa tuon tunteen hukkua ja kuolla, tai sitten voi pettää. Ei se pettäminen ole todellakaan ainoa vaihtoehto, se miten ihmiset toimivat tuossa tilanteessa, riippu todellakin omasta elämänhistoriasta, temperamentista ja luonteesta. Kaikki eivät juokse tunteiden perässä suin päin.

Vierailija
10/66 |
16.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies petti ja pelkään koko ajan, että hän tekee sen uudestaan. Pystyisinpä taas luottamaan.

Vierailija
11/66 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja miehesi M-kirjaimella?

Vierailija
12/66 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pettää, on kynnys seuraavaan tosi matala. jospa katsos taas antaisit anteeksi.

Vierailija
13/66 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämääsi eroa silmälläpitäen siten; että pärjäät ainakin taloudellisesti. Laita rahaa syrjään, mieti asunto- ja autoasiat ennakkoon, lasten asiat ja hoito, kannattaisiko avioehto tehdä vai ei sinun kannaltasi, lasket mihin sinulla on varaa ja mihin ei... Kun käytännön asiat ovat jotenkin järjestyksessä, sinun on helpompi tehdä sitten niitä henkisiä valintoja, jos ja kun miehen valehtelu paljastuu jälleen.

Vierailija
14/66 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerran pettäneenä en KOSKAAN MILLOINKAAN sitä tuskaa voisi enää kokea, jonka syyllisyys aiheuttaa!! En selviäisi siitä tuskasta enää hengissä.

Eli ei kannata yleistää. Ja jotkut oppivat virheistään.

Vierailija
15/66 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerran pettäneenä en KOSKAAN MILLOINKAAN sitä tuskaa voisi enää kokea, jonka syyllisyys aiheuttaa!! En selviäisi siitä tuskasta enää hengissä. Eli ei kannata yleistää. Ja jotkut oppivat virheistään.

Vierailija
16/66 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painukoon viettämään joulua sen sutturansa luo.

Vierailija
17/66 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy suoraan??

Vierailija
18/66 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei aikaisemminkaan ollut kyse yhdestä naisesta ja suoranaisesta seksistä,vaan sellaisesta netissä tapahtuvasta "säädöstä" ja kaikenmaailman viesteistä monille eri naisille..ja toki sellainen voi ennen pitkää johtaa muuhunkin sitten.ap

Vierailija
19/66 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minä en nyt ymmärtänyt?

Mitä tarkoitat sillä, että oma mokasi?

Sitäkö, että et kerrasta uskonut että mies on pettäjä?

Se taas ei voi sinun mokasi olla, jos mies pettää vaan se on täysin hänen oma ratkaisunsa.

Vierailija
20/66 |
14.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No,omapa on mokani,ei voi mitään.

kun en ymmärrä, miksi on sinun vika, jos miehesi virittelee juttuja muiden kaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi